ניהול מוניטין ברשתות החברתיות – הפרופיל מספר 1

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין רשתות חברתיותניהול מוניטין הוא תהליך לא פשוט שכולל ביצוע פעולות רבים ושלבים שונים. כל פלטפורמה בה נשתמש תשפיע על התהליך כולו. אחת הפלטפורמות החשובות לשימוש בביצוע ניהול מוניטין היא הרשתות החברתיות. לרשתות החברתיות יכולה להיות השפעה רבה על המוניטין של אנשים ועסקים ולכן חשוב להשתמש בהן. על כך נרחיב במאמר הבא.

 

ניהול מוניטין רשתות חברתיות- מה זה אומר?

ניהול מוניטין הוא שיטה לעיצוב המידע המתקבל על עסק או על אדם באינטרנט. כיום, כמעט לפני כל סגירת עסקה או ביצוע פעולה כלשהי אנשים מחפשים מידע באינטרנט. כך הם יכולים לבדוק טווח מחירים, לקוחות פוטנציאליים, מוכרים אפשריים, אנשי מקצוע, המלצות, ביקורות וכל דבר שהם רוצים. לכן, בשביל להיות בטוחים שהלקוחות שלכם לא יירתעו מביצוע עסקה איתכם, חשוב לוודא שהמידע שמתקבל עליכם באינטרנט הוא חיובי. לשם כך יש לבצע ניהול מוניטין. ניתן לנהל את המוניטין של אדם או עסק במגוון פלטפורמות אפשריות כמו גוגל, אתרים חזקים, בלוגים ועוד. אחת הפלטפורמות המרכזיות היא הרשתות החברתיות.

ניהול מוניטין רשתות חברתיות- בניית מוניטין חיובי

כפי שציינו, במסגרת ניהול מוניטין מבצעים מגוון תהליכים שונים שהמטרת שלהם היא לבנות מוניטין חיובי על ידי יצירת תוצאות חיוביות שיופיעו בדף התוצאות הראשון בגוגל. על מנת להשפיע ולהצליח בתהליך, חשוב להשתמש ברשתות החברתיות. לשם כך יש לפתוח עמוד עסקי ולקדם אותו בכל הרשתות החברתיות. הפרופילים הללו יכולים לתפוס מהר מאוד את התוצאות הראשונות שמתקבלות במנועי החיפוש. כך על ידי הקלדת שם של אדם או של עסק מסוים, אשר להם מתבצעת עבודה ניהול מוניטין ברשתות החברתיות, יהיה ניתן לקבל את הפרופיל ולקדם אותו ביעילות. למעשה, הרשתות החברתיות יכולות להשפיע באופן משמעותי על בניית המוניטין ולשפר את הנוכחות של האדם או העסק במנועי החיפוש.

 

ניהול מוניטין רשתות חברתיות- הכוח של הרשת החברתית

אם תבדקו, כאשר תקלידו את השם שלכם או של העסק שלכם בגוגל, יעלו לכם תוצאות חיפוש שונות. בדרך כלל, אחת מתוצאות החיפוש הראשונות תהיה הפרופיל שלכם בפייסבוק ולעתים גם מרשתות חברתיות אחרות. לכן, כאשר אתם בוחרים לנהל מוניטין על ידי הרשתות החברתיות אתם מובילים לכך שהפרופיל שלכם יופיע בדף התוצאות הראשון במנועי החיפוש. כך, במצב בו יש תוצאות שליליות ואזכורים שליליים שונים של השם שלכם או של העסק שלכם, על ידי קידום הפרופילים ברשתות החברתיות אתם יכולים לדחוק את האזכורים השליליים לשולי מנוע החיפוש. כך אתם מונעים פגיעה בשם הטוב שלכם ובונים מוניטין חיובי ברשת.

 

ניהול מוניטין רשתות חברתיות- תיקון מוניטין שלילי

על מנת להצליח לבנות לעסקים מוניטין חיובי, מומלץ לפעול לפני שמתפרסם תוכן פוגעני על העסק. אך לעתים לא מספיקים, המוניטין של העסק נפגע ויש לפעול על מנת לתקן אותו. לכן, במקרים בהם המידע המתקבל עליכם במנועי החיפוש כולל בעיקר תוצאות שליליות או שהתוצאות השליליות מופיעות בדף התוצאות הראשון חשוב לטפל בכך במהירות האפשרית. אחת האפשרויות היא לעשות זאת על ידי הרשתות החברתיות. לשם כך, תוכלו לפתוח דף לטיפול בתגובות שליליות. לדף תקראו לקוחות מתלוננים, טיפול בפניות, המלצות לשיפור וכדומה. כך, אתם מאפשרים ללקוחות שלכם להשאיר תגובה שלילית בדף ששייך לעסק. בצורה כזו אתם יכולים להגיב לתגובות ולא להשאיר אותן ללא מענה. כך יש לכם שליטה פרטנית על התגובות ואתם יכולים להחליט גם למחוק אותן, במקרה הצורך.

ניהול מוניטין רשתות חברתיות- היתרונות

ישנם מספר יתרונות בולטים לניהול מוניטין שמתבצע על ידי הרשתות החברתיות-

  • קידום יעיל בגוגל

על ידי הרשתות החברתיות ניתן להעביר את המידע במהירות גבוהה. למעשה, האלגוריתם של גוגל סורק את העמודים המתעדכנים תכיפות בצורה תדירה יותר מאשר עמודים שלא מתעדכנים בתכיפות. לכן, עמודי הרשתות החברתיות שמתעדכנים בצורה בתכיפות, עוברים סריקה מהירה ותדירה. כך ניתן לקדם את העמודים שלכם ברשתות החברתיות ולדחוק פרסומים שליליים.

  • העברת מסרים מהירה

יתרון משמעותי נוסף בניהול מוניטין ברשתות החברתיות הוא שהגולשים יכולים לקבל מידע ומסרים שמפרסם העסק במהירות. בדרך כלל, העברת מסר על ידי אתר האינטרנט לא תקבל חשיפה רבה. אך כאשר מעבירים מסר ברשתות החברתיות, כל הלקוחות שעוקבים אחרינו מקבלים אותו בצורה די מהירה וישירה. כך ניתן להגיע ללקוחות שלנו ביעילות ולקדם מכירות.

  • הגברת השיח של הגולשים עליכם

כאשר משתמשים ברשתות החברתיות על מנת לקדם את העסק ולבנות לו מוניטין, הסבירות שהגולשים ידברו עליכם עולה. ברשתות החברתיות אתם מאפשרים לגולשים להתנהל ולנהל דיונים חופשיים. הדיונים הללו יכולים לגרור תוצאות שליליות וחיוביות כאחד. אך על ידי ניהול מוניטין נכון אתם יכולים להוביל לנקודות מוכתבות מראש וכך לבנות לעסק מוניטין חיובי. חשוב לזכור שברוב המקרים, כאשר דף הפייסבוק של העסק פעיל, הלקוחות יעדיפו להתלונן בו ולקבל מענה מאשר סתם להשאיר תגובה זועמת ולפגוע במוניטין של העסק. לכן, על ידי סיפוק הפלטפורמה הזו, אתם יכולים לשלוט בתגובות השליליות, להגיב להן ולא להשאיר אותן פתוחות.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!