ניהול מוניטין ב-google ולמה זה חשוב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין ב-googleניהול מוניטין ב-google הוא אחת השיטות לשיווק עסקים וליצירת מוניטין חיובי באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. במידה שאתם רוצים לשווק את העסק שלכם ולמשוך לקוחות פוטנציאליים רבים תוכלו לבצע ניהול מוניטין ב-google. על כך נרחיב במאמר הבא. 

מהו ניהול מוניטין ב-google?

ניהול מוניטין ב-google הוא שיטה שמאפשרת לייצר מוניטין חיובי בגוגל וכך לשווק את העסק ולמשוך אליו לקוחות פוטנציאליים שונים. ניהול מוניטין ב-google הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר לביצוע ניהול מוניטין. מלבד google ניתן לבצע ניהול מוניטין גם באמצעים אחרים כמו רשתות חברתיות, אתרים ועוד. 

 

למי מיועד ניהול מוניטין ב-google?

ניהול מוניטין ב-google מיועד לכל מי שחפץ בכך. אם אתם אנשי ציבור, בעלי מקצוע, פוליטיקאים, בעלי עסק או אפילו אנשים פרטיים אתם יכולים לבצע ניהול מוניטין ברשת גוגל. עבור כל אחד, ניהול מוניטין יתבצע בדרכים דומות ויפעל לאותה מטרה- שמירת מוניטין חיובי, מניעת מוניטין שלילי ושיווק יעיל וחכם באינטרנט. על ידי ניהול מוניטין ב-google אתם אחראים על המוניטין שלכם. 

מתי נבצע ניהול מוניטין ב-google?

קודם כל תמיד. חשוב לבצע ניהול מוניטין בגוגל בכל מצב, גם אם אין לכם פרסומים שליליים כלל. עם זאת, כאשר יש פרסום שלילי שעלול להוביל ליצירת מוניטין שלילי, הצורך בניהול מוניטין ב-google עולה פי כמה רמות. כאשר יש מוניטין שלילי קשה מאוד לתקן אותו ולכן מומלץ לפעול לפני ולא לחכות לפרסומים שליליים על מנת לבצע ניהול מוניטין בגוגל .

יש מספר דרכים בהן נוצר מוניטין שלילי:

פרסום כתבה שלילית במצב של פרסום כתבה שלילית, במיוחד כתבה שפורסמה באתר מוביל ומפורסם עלולה להוביל לחשיפה של גולשים רבים וליצור מוניטין שלילי
השארת תגובה שלילית כיום ניתן להשאיר תגובות שליליות במגוון פלטפורמות כמו פורומים, רשתות חברתיות, אתרים ועוד. יש לקחת בחשבון שגם תגובה שלילית אחת עלולה לקבל פרסום רב וליצור מוניטין שלילי לעסק. בדרך כלל התגובות הללו נוגעות למחירים גבוהים, מוצר לא תקין או שירות לא נעים שקיבל הלקוח
אתרי פסקי דין אתרים פסקי דין האם אתרים עם מאגרים של פסקי דין שונים. כל מי שנתבע מופיע במאגר פסקי הדין וניתן למצוא את התביעה שלו. כאשר מופיעים באתרים אלה הדבר עלול להעיד על עסק בעייתי ולקוחות עלולים להירתע מעבודה עם העסק

ניהול מוניטין  לאחר יצירת מוניטין שלילי

במידה שאתם מגלים פרסום שלילי עליכם או על העסק שלכם חשוב קודם כל לא לפעול מהרגש. פעמים רבות כאשר אנשים שרואים פרסום שלילי על עצמם התחושה הרעה והעלבון משתלטים והם לא מצליחים להתנהל בצורה חכמה. לכן, חשוב קודם כל לנשום עמוק ולחשוב על מנת לא ליצור יותר נזק מתועלת. ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם אנשי מקצוע שמומחים לניהול מוניטין ב- google ויכולים להמליץ לכם על דרך הפעולה הטובה והנכונה ביותר. כמו כן, עומדות לפניכם שתי שיטות לניהול מידי של הפרסום השלילי- 

  • פנייה לבעלי האתר- במידה שפורסמה עליכם כתבה שלילית באתר מסוים אתם יכולים לפנות לבעלי האתר בבקשה להסיר את התוכן הפוגע. לא תמיד פנייה לבעלי האתר תעזור מאחר שפעמים רבות הם שותפים לפרסום, אך ישנם מקרים בהם בעלי האתר מעדיפים להסיר פרסומים שליליים על מנת לא להיות חשופים לתביעות ולא להיפגע בעצמם. 
  • פנייה לגוגל- במידה שבעלי האתר לא נענו לבקשתכם בחיוב אתם יכולים לפנות לגוגל. גם פנייה לגוגל לא תמיד נענית בחיוב. עם זאת, במצבים בהם מדובר בפרסום שלילי שכולל פרטים מזהים, גוגל תפעל להסרת הפרסום ממנוע החיפוש שלה. 

 

ניהול מוניטין על ידי הקמת אתרים

השיטה הראשון לביצוע ניהול מוניטין בגוגל היא להקים אתרים. כאשר מחפשים ב-google  מקבלים תוצאות חיפוש שונות, כאשר בדרך כלל הן מורכבות מאתרים שונים שרלוונטיים לחיפוש שלנו. לכן, על מנת להתקדם למעלה תוצאות החיפוש של google ולהצליח לנהל מוניטין בצורה טובה חשוב להקים אתרים. על מנת שהאתרים יופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל הם צריכים לענות על מספר פרמטרים שונים- לספק לגולשים חוויית משתמש טובה, להיות מותאמים גם לגלישה בטלפונים ניידים, הגלישה באתר צריכה להיות נוחה ומהירה וצריכים להיות באתר תכנים איכותיים ורלוונטיים לעסק. כאשר תקימו אתרים בצורה נכונה תוכלו לבצע ניהול מוניטין ב-google ולשווק את העסק שלכם. 

ניהול מוניטין על ידי יצירת תוכן

יצירת תוכן היא אחת השיטות הטובות ביותר לניהול מוניטין ב-google ולשיווק נכון של עסקים. העלאת תוכן לאתרים היא למעשה קידום אורגני בגוגל. מה זה אומר? גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש שלה בהתאם לשני פרמטרים מרכזיים- המחיר ששולם על המודעה ואיכות המודעה. איכות המודעה מחושבת בהתאם לפרמטרים כמו מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. כאשר מעלים תכנים איכותיים ורלוונטיים שכוללים את מילות החיפוש הרלוונטיות ניתן לעלות בתוצאות החיפוש של גוגל עד שנגיע לדף התוצאות הראשון. חשוב מאוד שיצירת התוכן תהיה איכותית ורלוונטית לעסק שלכם ולמה שהוא מציע. 

 

ניהול מוניטין על ידי פרסום באתרים

דרך נוספת לניהול מוניטין ב-google היא על ידי פרסום תכנים באתרים מובילים שונים. על ידי פרסום באתרים מובילים ניתן לקבל חשיפה גבוהה מאוד של גולשים שונים. על ידי פרסום באתרים מובילים ניתן להעלות את המודעות של העסק ברחבי האינטרנט. הכתבות הללו בדרך כלל יהיו כתבות יחסי ציבור שיתפרסמו במדורים שזוכים לחשיפה גדולה ויאפשרו לעסק להנות מחשיפה גדולה שתוביל להרחבת מעגל הלקוחות. כמו כן, כאשר מפרסמים באתרים אחרים ניתן להוסיף קישור שיוביל לאתר העסק שלנו. כך כל מי שנחשף לתוכן שלנו ומעוניין בהמשך קריאה על העסק יוכל לעשות זאת בקלות ולהגיע לאתר העסק. פרסום באתרים מובילים יכול גם לדחוק פרסומים שליליים לשולי מנוע החיפוש ולייצר לנו מוניטין חיובי. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!