ניהול מוניטין לאיש ציבור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לאיש ציבורלא פשוט להיות אנשי ציבור. כיום אנשי הציבור לא מקבלים מנוחה ועלולים לסבול מפרסום שלילי בלתי פוסק. לשם כך חשוב לבצע ניהול מוניטין לאיש ציבור. כך ניתן לגבור על הפרסום השלילי שלא מקדם וליצור מוניטין חיובי במקום. מהו ניהול מוניטין לאיש ציבור? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ניהול מוניטין לאיש ציבור?

ניהול מוניטין לאיש ציבור הוא אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירת מוניטין חיובי ולהימנעות ממוניטין שלילי. ניהול מוניטין מתבצע על ידי אמצעי תקשורת שונים, כאשר כיום האינטרנט בראשם. כך אתם יכולים להתגבר על פרסומים שליליים שעלולים להיות פיקטיביים פעמים רבות ומתפרסמים במטרה לפגוע בשמכם הטוב. ניהול מוניטין לאיש ציבור מתאים לכל איש ציבור- בין אם מדובר בפוליטיקאי ובין אם מדובר בכוכב רשת. על מנת שהמידע המתקבל על איש הציבור יהיה חיובי ושהפרסום החיובי יגבור על פרסום שלילי כלשהו, יש לבצע ניהול מוניטין לאיש ציבור בצורה יעילה. 

למה צריך לבצע ניהול מוניטין לאיש ציבור?

אנשי ציבור הופכים למצליחים בזכות הקהל שלהם. ככל שאיש הציבור יהיה בקשר טוב יותר עם הקהל שלו ועם האנשים שעוקבים אחריו כך המוניטין שלו יצמח. עם זאת, כיום בעידן הטכנולוגי בו כל אחד יכול לפרסם מה שרוצה, יכול להתפרסם פרסום שלילי בקלות על כל אחד. לכן על מנת להתמודד מול ביקורות חיוביות ושליליות יש צורך בניהול מוניטין לאיש ציבור. 

פרסום שלילי יכול ליצור לכם מוניטין שלילי ולגרום לאנשים רבים לחוש בוז כלפיכם. פרסום רע עלול לפגוע בהכנסות שלכם, להוריד אתכם מתודעת הקהל ולפגוע בחיים האישיים שלכם. לכן, גם אם יש לכם פרסום שלילי וגם אם לא, במידה שאתם אנשי ציבור חשוב להיות עם היד על הכוונת ולבצע ניהול מוניטין לאיש ציבור. מוניטין שלילי עלול להיגרם בעקבות פרסום כתבות שליליות, פרסומים שליליים ברשתות החברתיות, באמצעי התקשורת ועוד. למעשה כיום יש פלטפורמות רבות בהן אנשים יכולים לפרסם פרסומים שליליים. 

 

ניהול מוניטין לאיש ציבור עם פרסום שלילי

כאשר מדובר על אנשי ציבור, פרסומים שליליים עלולים לתפוס תאוצה רבה ולקבל חשיפה גבוהה מאוד. אנשים רבים מחפשים מידע על אנשי ציבור ואוהבים לראות כתבות שחושפות פרטים מהחיים שלהם. גם אם מדובר בפרסום שקרי הוא עלול להפוך לדרמה גדולה ולפגוע משמעותית בשמו של איש הציבור. פעמים רבות פרסום שלילי יקבל חשיפה גבוהה יותר מפרסומים חיוביים, יעבור מפה לאוזן, בשיתופים ובערוצי התקשורת השונים. 

לכן, במצב כזה חשוב קודם כל לא לפעול מהרגש ולא למהר להגיב. פעולה מהרגש עלולה לגרום ליותר נזק מאשר תועלת ולכן קחו אוויר ואל תמהרו להגיב. במצב כזה ההמלצה היא לפנות לאנשי מקצוע שמומחים בניהול מוניטין לאיש ציבור ויעזרו לכם במאבק על השם הטוב שלכם. כך על ידי ניהול מוניטין נכון ויעיל יהיו לכם את האמצעים להראות לציבור שלכם את האמת ולהחזיר את המוניטין החיובי.  

 

כמה זמן לוקח ניהול מוניטין לאיש ציבור?

אין תשובה חד משמעית בנוגע לכמה זמן לוקח ניהול מוניטין ברשת גוגל. באופן כללי יש לקחת בחשבון שניהול מוניטין לאיש ציבור צריך להתנהל באופן קבוע על מנת שאיש הציבור יוכל לשלוט במוניטין שלו. במידה שיש פרסום שלילי על איש הציבור הוא צריך לגייס סבלנות רבה ולקחת בחשבון שעלול לקחת זמן להעלים את הפרסומים השליליים. חשוב לזכור שקל ליצור מוניטין שלילי וקשה לתקן אותו ולכן ההמלצה לאנשי הציבור היא ליווי קבוע של אנשי מקצוע ושל חברות מקצועיות לניהול מוניטין. כך אנשי המקצוע יספקו ליווי וישתמשו בשיטות שונות על מנת להתכונן לפרסומים שליליים ולמצב של משבר תקשורתי. כמו כן, אנשי המקצוע יוכלו למגר ביקורות שליליות שהתפרסמו על איש הציבור על ידי פרסומים חיוביים שיגברו על הפרסום השלילי. 

אם אתם חוששים להתחיל בתהליך מהפחד שאין איך לתקן ושהמצב אבוד אל תתייאשו. גם אנשי ציבור שחוו טלטלות קשו הצליחו לצאת מהן על ידי ליווי יעיל. חשוב לציין שבמצבים קשים התהליך יהיה ארוך ולא נחזיר את שמנו הטוב בתוך יום. אך העיקר שבסופו של דבר האמת תצא החוצה ושמנו הטוב יחזור. 

כיצד נבצע ניהול מוניטין לאיש ציבור?

על מנת לבצע ניהול מוניטין יש לבצע מגוון פעולות שונות ולהשתמש בפלטפורמות שונות. התהליך הוא דינמי והוא נתון לשינוי כל הזמן מאחר שצריך להתאים לשוק. במסגרת התהליך יש לדעת כיצד להגיב בהתאם לפרסומים השונים ולהתאים את התגובות לקהל היעד. כלומר, אם אתם כוכבי רשת וקהל היעד שלכם הוא ילדים ונוער ברשתות החברתיות דרכי הפעולה יהיו שונות מאשר אם אתם פוליטיקאים שפונים לקהל יעד אחר לגמרי. לכן, על מנת להחליט כיצד לבצע ניהול מוניטין  יש לדעת מי קהל היעד שלנו, להרחיב אותו ולדעת כיצד להתנהל מולו. כמו כן, חשוב להציב מטרות מהתהליך ולעקוב אחריהן. במידה שאנחנו לא מצליחים לממש את המטרות חשוב להסיק מסקנות בהתאם. 

ניהול מוניטין יכול להתבצע במספר שיטות שונות. במידה שיש פרסום שלילי אתם יכולים לפרסם כתבות חיוביות שידחקו את הפרסום השלילי לשוליים. השתמשו בכל הפלטפורמות שעומדות לפניכם על מנת לפרסם כתבות חיוביות שיגברו על הפרסום השלילי. השתמשו באתרים מובילים שמקבלים חשיפה של גולשים רבים, ברשתות החברתיות, בבלוגים ועוד. 

 

לסיכום, 

ניהול מוניטין לאיש ציבור הוא אחד הדברים החשובים ביותר על מנת לשמור על מוניטין חיובי ולהימנע מיצירת מוניטין שלילי. במידה שכבר נוצר לכם מוניטין שלילי אל תחכו ותפנו מהר ככל הניתן לאנשי המקצוע שיעזרו לכם להחזיר את שמכם הטוב ולפעול נגד הפרסומים השליליים. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!