ניהול מוניטין לאנשי עסקים – עכשיו רואים אותך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לאנשי עסקיםניהול מוניטין לאנשי עסקים הוא תהליך חשוב מאוד שעוזר להצלחתו של העסק. על ידי ניהול מוניטין לאנשי עסקים ניתן לשווק את העסק בצורה נכונה וליצור לו מוניטין חיובי שימשוך לקוחות רבים. מהו ניהול מוניטין לאנשי עסקים? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ניהול מוניטין לאנשי עסקים?

ניהול מוניטין לאנשי עסקים הוא תהליך בו יוצרים מוניטין חיובי ומונעים יצירת מוניטין שלילי. התהליך מתבצע על ידי אנשי מקצוע מתאימים שיש להם ניסיון בתחום ויודעים כיצד ליצור מוניטין חיובי וכיצד להתמודד עם פרסומים שליליים שעלולים לפגוע בשמם הטוב של אנשי העסקים. על ידי יצירת מוניטין חיובי ניתן לשווק את העסק ולמשוך לקוחות פוטנציאליים רבים. כך ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק ואת הרווחים שלו. ניהול מוניטין לאנשי עסקים מתבצע במגוון אמצעי התקשורת כאשר בראשם האינטרנט. באינטרנט ניתן לבצע ניהול מוניטין במגוון אמצעים שונים כמו גוגל, רשתות חברתיות, אתרים מובילים, יצירת תוכן ועוד. 

מי מבצע ניהול מוניטין לאנשי עסקים?

כפי שציינו, ניהול מוניטין מתבצע על ידי אנשי מקצוע מתאימים. אך למי זה מיועד? למעשה כל איש עסקים, איש ציבור, פוליטיקאי, שחקן, זמר ואפילו אנשים פרטיים צריכים לבצע ניהול מוניטין. לכולנו יש מוניטין, בין אם נרצה ובין אם לא. על מנת לוודא שהמוניטין שלנו חיובי, להשפיע עליו ולדאוג שיתנהל כהלכה חשוב לבצע ניהול מוניטין. אנשי עסקים שרוצים ליצור מוניטין חיובי לעצמם ולעסק ולהגדיל את מעגל הלקוחות צריכים לבצע ניהול מוניטין. על ידי ניהול מוניטין אנשי העסקים יוכלו לשלוט על המוניטין של עצמם ולהיות בטוחים שהוא חיובי וטוב. לא משנה מה העסק שלכם ולמי הוא פונה מומלץ לבצע ניהול מוניטין. עם זאת, קהל היעד של העסק ישפיע על האופן בו יתבצע ניהול המוניטין. 

קראו עוד: ניהול מוניטין בגוגל

מתי נבצע ניהול מוניטין לאנשי עסקים?

ניהול מוניטין הוא תהליך שצריך להתבצע כל הזמן. כפי שציינו, לכל אחד מאיתנו יש מוניטין שעלול להשפיע עליו הן בעסקים והן בחיים הפרטיים שלו. לכן, על מנת לדאוג למוניטין חשוב לבצע ניהול מוניטין. צריך לזכור שקל יותר למנוע פרסום שלילי מאשר לתקן אותו ולכן חשוב להיות עם היד על הדופק ולהתכונן לפרסומים שליליים. עם זאת, לא כולם מתכוננים מראש. לכן, הצורך בניהול מוניטין עולה במיוחד במצבים של משבר תקשורתי ופרסומים שליליים שעלולים לפגוע בשמו של איש העסקים. פרסום שלילי עלול להוביל ליצירת מוניטין שלילי לעסק ולבעל העסק ולהרתיע לקוחות רבים מהעסק. למעשה, פעמים רבות כאשר לקוחות מתלבטים האם לבצע עסקה מסוימת הם יבדקו מידע על העסק ועל בעל העסק. במידה שהם יראו פרסומים שליליים הם עלולים להירתע ולהימנע מביצוע העסקה. לכן, חשוב לבצע ניהול מוניטין במצבים כאלה. 

 

כיצד נוצר מוניטין שלילי?

מוניטין שלילי עלול להיווצר על ידי פרסומים שליליים. למעשה גם פרסום שלילי אחד עלול לקבל חשיפה גבוהה ולהוביל ליצירת מוניטין שלילי. כיום, באינטרנט כל אחד יכול לפרסם מה שהוא בוחר. שירות רע שקיבל בעסק, מוצר לא תקין, חוויה רעה עם בעל העסק וכל דבר אחר עלולים להוביל את הלקוחות לפרסם תגובות שליליות על העסק שיובילו ליצירת מוניטין שלילי. 

יש שלוש דרכים מרכזיות להיווצרות מוניטין שלילי באינטרנט-

    • פרסום כתבה שלילית- הדרך המרכזית והמהירה ביותר ליצירת מוניטין שלילי היא פרסום של כתבה שלילית על בעל העסק. כתבות שליליות יכולות להתפרסם באתרים חדשותיים או שיווקיים מובילים ולקבל חשיפה של גולשים רבים. לאתרים אלה יש השפעה רבה על המוניטין של העסק. בעקבות כך עלול להיווצר לעסק מוניטין שלילי שישפיע עליו באופן משמעותי. 
    • תגובות שליליות- עוד דרך שמובילה ליצירת מוניטין שלילי היא השארת תגובות שליליות. באינטרנט קיימות פלטפורמות שונות שמאפשרות להשאיר תגובות. לדוגמא הרשתות החברתיות שמאפשרות לכל אחד להשאיר תגובה שלילית, פורומים אינטרנטיים או אפילו באתרים בהם יש מקום לתגובות. השארת תגובות שליליות של לקוחות לא מרוצים עלולה להוביל ליצירת מוניטין שלילי שיפגע בעסק. 
    • פסקי דין- עוד דרך שעלולה להוביל ליצירת מוניטין שלילי היא הופעה באתרי פסקי דין. אתרים אלה כוללים מאגרים של פסקי דין. במידה שבעל העסק נתבע מסיבה כלשהי הוא כנראה מופיע במאגר ולקוחות רבים עלולים להירתע מכך. 

כיצד נבצע ניהול מוניטין לאנשי עסקים?

ניהול מוניטין מתבצע במגוון שיטות שונות- 

  • פרסום כתבות חיוביות

כאשר יש פרסומים שליליים, אחת הדרכים היעילות להילחם בהם היא על ידי פרסומים חיוביים. כאשר מפרסמים כתבות חיוביות באתרים מובילים יכולים לדחוק את הפרסומים השליליים לשולי מנוע החיפוש. במידה שהפרסום השלילי התפרסם באתר מוביל שמקבל חשיפה גבוהה, התאימו את הפרסום החיובי לאתר מתחרה על מנת להילחם בפרסום השלילי ולגבור עליו. 

  • הקמת אתרים

אחד הדברים החשובים לעסק הוא להקים לו אתר. באתר תוכלו לציין את היכולות ואת היתרונות של העסק על פני עסקים אחרים ולפנות ללקוחות שלכם. לדוגמא ניתן לציין באתר המלצות של לקוחות קודמים וכך למשוך לקוחות חדשים. בהקמת אתרים חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר פרמטרים- חוויית משתמש טובה, התאמת גלישה לטלפון הנייד, גלישה מהירה, אתר ברור ונוח לשימוש ועוד. 

  • תוכן

העלאת תוכן היא דרך טובה להעלאת מודעות לעסק. את התוכן יש להעלות לאתר של העסק ואף לאתרים מובילים. לתוכן תוכלו להוסיף קישור לאתר שלכם וכך להגדיל את התנועה באתר שלכם ולהוביל אליו לקוחות רבים. 

  • רשתות חברתיות

כיום הרשתות החברתיות הן אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לשיווק עסקים. הסיבה לכך היא שלכל רשת חברתית יש מילוני משתמשים וניתן לקבל בהן חשיפה גבוהה מאוד. על מנת לנהל מוניטין ברשתות החברתיות ולשווק את העסק יש לפתוח עמוד עסקי ולנהל אותו כהלכה.

קראו עוד: ניהול מוניטין לאנשים

 

ניהול מוניטין לבעלי עסקיםבעלי עסק? אחד הדברים הכי חשובים לעסק שלכם הוא ניהול מוניטין. ניהול מוניטין הוא שיטה בה ניתן ליחצן את העסק ולבנות לו מוניטין טוב, חזק ויציב ברחבי האינטרנט. על ניהול מוניטין לבעלי עסקים ועל החשיבות שלו נרחיב במאמר הבא.

מהו ניהול מוניטין לבעלי עסקים?

ניהול מוניטין לבעלי עסקים הוא שיטה בה ניתן ליחצן את העסק, לבנות לו מוניטין טוב, חזק ויציב ולמנוע יצירת מוניטין שלילי. ניהול מוניטין לבעלי עסקים מאפשר קידום יעיל של העסק, הגדלת מעגל הלקוחות וכך גם הגדלת הרווחים. שירות זה מתבצע על ידי חברות מקצועיות, מיומנות ומנוסות שיודעות מה הדרך הנכונה לבניית מוניטין טוב וכיצד להתמודד עם פרסומים שליליים במידה שצצים. כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה ניהול מוניטין מתבצע באינטרנט על ידי גוגל, הרשתות החברתיות, אתרים מובילים ועוד.

למי מיועד ניהול מוניטין לבעלי עסקים?

ניהול מוניטין לבעלי עסקים הוא שירות שמיועד לכל עסק בלי קשר לתחום העיסוק שלו. אם יש לכם עסק לגנרטורים, אם אתם מרפאה וטרינרית פרטית, אם יש לכם מסעדה וכן הלאה, ניהול מוניטין יעזור לכם לבנות מוניטין חזק ויציב. כאשר לא נעזרים בחברת ניהול מוניטין, פעמים רבות המוניטין שנוצר הוא שברירי ומספיק פרסום שלילי אחד על מנת לערער אותו ולפגוע בו. חשוב לקחת בחשבון שכאשר לקוחות מתלבטים האם לרכוש מכם מוצר או שירות מסוים הם יחפשו מידע עליכם באינטרנט. במידה שהמידע שיתקבל עליכם יהיה שלילי הלקוחות לא יבצעו איתכם עסקה. לכן, על ידי ניהול מוניטין אתם למעשה מוודאים שהמידע שמתקבל עליכם באינטרנט יהיה חיובי.

מתי יש לבצע ניהול מוניטין לבעלי עסקים?

ניהול מוניטין צריך להתבצע החל מהקמתו של העסק. כך למעשה כבר מההתחלה אתם בונים לעסק שלכם מוניטין חיובי ומושכים אליו לקוחות. עם זאת, בעלי עסקים רבים לא מודעים לחשיבות של ניהול מוניטין ולכן פונים לשירות זה רק כאשר מתפרסמים על העסק פרסומים שליליים. חשוב לקחת בחשבון שכמעט כל עסק מתמודד עם פרסום שלילי. עם זאת, לא לכל העסקים הפרסום השלילי יפגע במוניטין. הסיבה לכך היא שלעסקים אלה יש מוניטין חזק ויציב שלא ייפגע מכל פרסום שלילי. לעומת זאת, יש עסקים עם מוניטין שברירי שמספיקה אפילו תגובה שלילית בפייסבוק שתוביל לפגיעה בשם של העסק וליצירת מוניטין שלילי. חשוב לקחת בחשבון שיצירת מוניטין שלילי עלולה לפגוע בעסק באופן משמעותי. זכרו שקל יותר למנוע מאשר לתקן ולכן אם נוצר לכם מוניטין שלילי, התהליך עלול להיות מורכב ולקחת זמן רב.

כיצד יש לבצע ניהול מוניטין לבעלי עסקים?

ניהול מוניטין לבעלי עסקים מתבצע במגוון שיטות שונות-

  • פרסום כתבות חיוביות

קודם כל יש לפרסם פרסומים חיוביים על העסק. כאשר אתם מפרסמים פרסומים חיוביים על העסק אתם מאפשרים לבנות לו מוניטין חיובי. ככל שתפרסמו את הכתבות החיוביות באתרים מובילים יותר שמקבלים חשיפה גבוהה יותר כך הם יהיו אפקטיביים יותר ויניבו תוצאות טובות יותר. יש לקחת בחשבון שלפרסום באתרים מובילים ניתן להוסיף קישור שיוביל לאתר העסק שלכם. כך אתם יכולים להוביל את הגולשים להיכנס לאתר העסק שלכם ואתם מגדילים את התנועה והחשיפה שהוא מקבל.

  • הקמת אתרים

הקמת אתר לעסק היא אחת הפעולות החשובות ביותר על מנת לקדם עסק באינטרנט. חיפוש מידע בגוגל מציג תוצאות מתאימות. לכן, במידה שיחפשו את העסק שלכם האתר של העסק יופיע. על מנת להעלות את הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש חשוב לוודא שהוא כולל חוויית משתמש טובה, שהוא מותאם לגלישה גם בטלפונים ניידים ושהוא מספק גלישה נוחה, ברורה ומהירה. מלבד הקמה של האתר חשוב להעלות אליו תכנים. העלו תכנים איכותיים ורלוונטיים בנוגע לעסק שלכם, למוצרים או השירותים שהוא מספק. בנוסף, תוכלו לציין באתר מה היתרונות שלכם על פני העסקים המתחרים, תוכלו להעלות המלצות של לקוחות קודמים, להעלות תיק עבודות ועוד.

  • רשתות חברתיות

דרך נוספת לביצוע ניהול מוניטין לבעלי עסקים היא לפתוח עמוד עסקי ברשתות החברתיות. כיום כמעט לכל בן אדם יש חשבון באחת הרשתות החברתיות או יותר. לכן, פרסום בהן יכול לקבל חשיפה גבוהה ולהגיע לגולשים רבים. כך אתם יכולים לנהל עמוד עסקי ברשתות החברתיות ולמשוך לעסק לקוחות רבים.

כיצד נבחר חברה לניהול מוניטין לבעלי עסקים?

על מנת שניהול מוניטין יתבצע כהלכה ויניב תוצאות טובות חשוב לבחור חברה מתאימה. לבחירת חברה מתאימה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים-

  • מקצועיות- בחברו בחברה מקצועית בתחום ניהול מוניטין. וודאו שהחברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים בעלי ניסיון בניהול מוניטין. כמו כן, וודאו שהחברה התנסתה בעבר בניהול מוניטין עבור עסקים בסדר גודל של העסק שלכם.
  • ניסיון- הניסיון של החברה יעיד על המקצועיות שלה ועל הידע שלה. ככל שלחברה יש יותר ניסיון כך היא תהיה יותר מקצועית ותחזיק בידע רב יותר. לכן, בררו מה הניסיון של החברה ולאילו עסקים עזרה בעבר.
  • המוניטין של החברה- כפי שציינו במאמר, מוניטין הוא דבר חשוב. כמו שהלקוחות שלכם מחפשים מידע עליכם ובוחנים את המוניטין שלכם כך אתם צריכים לבחון את המוניטין של החברה שתספק לכם שירות. וודאו שלחברה יש מוניטין חיובי בתחום.
  • המלצות- על מנת לקבל החלטה מושכלת, אחד הדברים שיכולים לעזור לכם הוא לקבל המלצות מלקוחות קודמים של החברה. אם אתם מכירים חברים או מכרים שנעזרו בשירות של ניהול מוניטין על ידי חברה מסוימת בררו מה הם חושבים על החברה. במידה שאתם לא מכירים אף אחד שנעזר בחברת ניהול מוניטין תוכלו לקבל המלצות באינטרנט בכלל ובקבוצות בפייסבוק בפרט. המלצות יעזרו לכם לקבל חוות דעת מלקוחות של החברה ולהחליט באופן מושכל האם לבחור בה או לא.
יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!