ניהול מוניטין למפורסמים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין למפורסמיםלהיות מפורסם זה לא דבר פשוט. יש לכך יתרונות אך בין החסרונות נמצא ההתעסקות הלא פוסקת בחיים של המפורסם. פעמים רבות עלולים להתפרסם פרסומים שליליים על מפורסמים ולא תהיה להם אפשרות לשלוט בכך. לשם כך יש לבצע ניהול מוניטין למפורסמים. מהו ניהול מוניטין למפורסמים? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ניהול מוניטין למפורסמים?

בין אם אתם כוכבים רשת או פוליטיקאים- כל עוד אתם מפורסמים אתם צריכים לבצע ניהול מוניטין. ניהול מוניטין למפורסמים הוא שיטת פעולה ליצירת  מוניטין חיובי באינטרנט ולהימנעות ממוניטין שלילי. כיום האינטרנט מהווה פלטפורמה לכל מה שאנחנו רוצים וכך גם לפרסום. באינטרנט ניתן לפרסם עסקים ואנשים באופן חיובי ושלילי כאחד. ניהול מוניטין למפורסמים מתבצע על ידי אמצעי תקשורת שונים, כאשר כיום האינטרנט בראשם. כך ניתן להתגבר על פרסומים שליליים שונים ולמנוע מהם להתרחב. 

למה צריך לבצע ניהול מוניטין למפורסמים?

למפורסמים יש מוניטין. לא תמיד המפורסם יכול לשלוט במוניטין שלו. לעתים יכולות להתפרסם כתבות שליליות פיקטיביות שיהרסו את המוניטין של המפורסם ויהרסו את שמו הטוב. קודם כל חשוב להבין שמפורסמים הופכים למצליחים בזכות הקהל שלהם. כלומר, מפורסם ששומר על קשר טוב עם הקהל ועם האנשים שעוקבים אחריו יכול לעזור למוניטין שלו לצמוח. עם זאת, כיום יכול להתפרסם פרסום שלילי בקלות על כל אחד. לכן על מנת להתמודד מול ביקורות חיוביות ושליליות יש צורך בניהול מוניטין למפורסמים. 

 

ניהול מוניטין למפורסמים עם פרסום שלילי

פרסום שלילי למפורסמים יכול להתגלגל כמו כדור שלג ולצבור תאוצה רבה. בדרך כלל פרסומים שליליים מקבלים  חשיפה גבוהה מאוד וקשה לתקן אותם. כאשר מתפרסם פרסום שלילי הוא עלול לגרום ליצירת מוניטין שלילי. מוניטין שלילי יגרום לאנשים לחוש בוז כלפיכם, יפגע בהכנסות שלכם, יפגע בתודעת הקהל ובסופו של דבר עלול לפגוע גם בחיים האישיים שלכם. לכן, מפורסמים חייבים להיות עם היד על הכוונת, להתכונן לפרסומים שליליים ולבצע ניהול מוניטין למפורסמים. 

 

כיצד נבצע ניהול מוניטין למפורסמים?

ניהול מוניטין למפורסמים הוא תהליך דינמי שמצריך ביצוע פעולות שונות. ניהול מוניטין למפורסמים מתבצע במגוון פלטפורמות על מנת להשיג את המטרה המרכזית- יצירת מוניטין חיובי ומניעת מוניטין שלילי. חשוב לזכור שהתהליך נתון לשינויים כל הזמן מאחר שצריך להתאים לשוק. במסגרת ניהול מוניטין למפורסמים יש להגדיר את קהל היעד של המפורסם ולפנות אליו. לדוגמא, אם אתם שחקנים שפונים לקהל צעיר יחסית אתם צריכים להשתמש ברשתות החברתיות ולפעול בדרכים מסוימות. לעומת זאת, ניהול מוניטין לפוליטיקאי שפונה לקהל יעד מבוגר יותר יצטרך להשתמש בפלטפורמות אחרות ולבצע פעולות שיתאמו את המעמד שלו. לכן, חשוב להגדיר את קהל היעד ולהתנהל בהתאם. כמו כן הגדירו מטרה ובדקו האם אתם משיגים אותה או לא. במידה שלא חשוב להסיק מסקנות בהתאם ולשנות את דרכי הפעולה. 

כמה זמן לוקח ניהול מוניטין למפורסמים?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה לוקח ניהול מוניטין למפורסמים. משך הזמן יהיה תלוי בגורמים שונים כמו חומרת המצב, התפשטות הפרסום השלילי, מעמדו של המפורסם ועוד. באופן כללי יש לקחת בחשבון שניהול מוניטין יכול להיות תהליך ארוך ולא פשוט שמצריך סבלנות רבה. פעמים רבות ייקח זמן רב להעלים את הפרסומים השליליים. יש מקרים שיש להמתין מספר חודשים ובמקרים קשים יכול לקחת אפילו מספר שנים להעלים את הפרסומים השליליים. לכן, חשוב לדאוג לניהול מוניטין יעיל שמתבצע על ידי אנשי מקצוע ועל ידי חברות מקצועיות בעלות ניסיון בתחום. אנשי המקצוע יוכלו למגר ביקורות שליליות שהתפרסמו על מפורסמים על ידי פרסומים חיוביים שיגברו על הפרסום השלילי. כך ניתן להיאבק בפרסום השלילי ולהחזיר את השם הטוב שלכם. 

קראו עוד: ניהול מוניטין לאיש ציבור

ניהול מוניטין למפורסמים על ידי אנשי מקצוע

במידה שהתפרסם עליכם פרסום שלילי הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לא לעשות כלום- אל תגיבו ואל תפעלו מהרגש. כאשר פועלים מהרגש מסתכנים בגרימת נזק חמור יותר מאשר תועלת ולכן חשוב לקחת אוויר. במצב כזה, ההמלצה היא לפנות לאנשי מקצוע לניהול מוניטין. אנשי המקצוע יודעים כיצד לנהל מוניטין בצורה חכמה, יודעים מה השיטות הטובות ביותר, יודעים כיצד לתכנן תוכנית פעולה טובה ויודעים מה ההשפעה של הפרסום השלילי וכיצד להילחם בו. על ידי ניהול מוניטין נכון אתם יכולים להילחם במוניטין השלילי ולנקות את השם שלכם. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!