ניהול מוניטין לפסיכולוגים – דואגים לך בגוגל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לפסיכולוגיםמוניטין של עסקים הוא אחד הדברים החשובים ביותר, במיוחד אם מדובר בעסקים שמעניקים שירות רגיש כמו פסיכולוגים. כיום, לפני שמטופל יפנה לפסיכולוג מסוים הוא יבדוק את הביקורות עליו ולמעשה יבחן מה המוניטין שלו. על מנת שהמוניטין שלכם יהיה חיובי ושהמטופלים יגיעו אליכם חשוב לבצע ניהול מוניטין לפסיכולוגים. על כך נרחיב במאמר הבא.

 

מהו ניהול מוניטין לפסיכולוגים?

ניהול מוניטין לפסיכולוגים ובכלל הוא תהליך בו ניתן לעצב את המידע שמופיע על אנשים ועל עסקים באינטרנט. כאשר מבצעים ניהול מוניטין לפסיכולוגים ניתן לפקח על ביקורות שליליות שמתפרסמות על הפסיכולוג. כך ניתן לבנות לפסיכולוג מוניטין חיובי ולהוביל אליו מטופלים רבים. למעשה, כיום, רוב המטופלים יחפשו מידע על הפסיכולוג לפני שיחליטו להגיע לטיפול. במידה שהמידע שיקבלו יהיה שלילי, רוב המטופלים הפוטנציאליים לא ירצו לקיים טיפול עם הפסיכולוג הזה. לעומת זאת, במקרים בהם המוניטין של הפסיכולוג יהיה חיובי והמידע המתקבל בנוגע לאיכות הטיפול ולמקצועיות של הפסיכולוג יהיה טוב, המטופלים יהיו מוכנים לשלם יותר בשביל לקבל טיפול מתאים וראוי.

מה החשיבות של ניהול מוניטין לפסיכולוגים?

כפי שציינו, ניהול מוניטין לפסיכולוגים מאפשר לכם לעצב את המידע שמופיע עליכם באינטרנט. מאחר שפסיכולוגים מתנהלים מול אנשים בתהליכים רגשיים ולא פשוטים, הם חשופים לביקורות שליליות כל הזמן. מספיק שהיה מטופל אחד שהחיבור והכימיה שלו עם הפסיכולוג היו לא טובים כל כך, הוא יוכל לבקר את רמת הטיפול ואת המקצועיות של הפסיכולוג ולפגוע בשמו הטוב. לכן, על מנת לנהל את הביקורות השליליות ולמנוע מהן לטלטל את המוניטין של הפסיכולוג ולפגוע בו חשוב לבצע ניהול מוניטין. כך ניתן להגן על המוניטין של הפסיכולוג.

קראו עוד: ניהול מוניטין בשעת משבר

מתי נבצע ניהול מוניטין לפסיכולוגים?

ניהול מוניטין הוא שירות שנדרש כל הזמן. הבעיה המרכזית של פסיכולוגים רבים היא שהם פונים לביצוע ניהול מוניטין מקוון רק לאחר שהתפרסמו עליהם ביקורות שליליות שפוגעות בהם. למעשה הזמן הטוב ביותר לבצע ניהול מוניטין לפסיכולוגים הוא לפני פרסום של ביקורות שליליות. חשוב לזכור שקל יותר למנוע מוניטין שלילי מאשר לתקן אותו. לכן על ידי ניהול מוניטין לפני ביקורות שליליות אתם יכולים להיות עם היד על ההדק ולהתכונן לפרסומים שליליים. כך תתמודדו איתם בצורה נכונה לפני שהם יפגעו במוניטין שלכם.

 

כיצד נבצע ניהול מוניטין לפסיכולוגים?

ניהול מוניטין מוניטין לפסיכולוגים מתבצע באמצעים שונים באינטרנט במטרה לעצב את המידע המתקבל עליהם באינטרנט. קודם כל חשוב לבחון מה המוניטין הנוכחי של הפסיכולוג. בחנו מה המידע המתקבל עליכם באינטרנט ומה המטופלים שלכם מספרים עליכם. נסו להבין האם רוב המידע חיובי או שלילי. במידה שאתם רואים שיש לכם מוניטין שלילי חשוב לפנות לחברת ניהול מוניטין ולפעול לתיקון המוניטין מהר ככל הניתן.

על מנת לבצע ניהול מוניטין עליכם לדאוג שיש עליכם מידע חיובי בגוגל לכן קודם כל הקימו אתר. כאשר אתם מקימים אתר למרפאה אתם יכולים להעלות אליו מידע חיוני על עצמכם ועל אופן הטיפול שלכם. בהקמת אתר יש לוודא שהוא מספק חוויית משתמש טובה, שהגלישה בו מותאמת לטלפון הנייד ושהגלישה בו מהירה וברורה. בנוסף העלו לאתר תוכן. כאשר אתם מעלים תוכן איכותי לאתר אתם מעלים את הדירוג של האתר בגוגל. ככל שהאתר יקבל דירוג גבוה יותר כך הוא יקבל יותר חשיפה מגולשים רבים. חשוב להעלות תוכן איכותי שרלוונטי לעיסוק שלכם. פרטו על המרפאה, שעות פעילות, אופן הטיפול שלכם, תחומים בהם אתם עוסקים ועוד. כמו כן ניתן לצרף המלצות של מטופלים קודמים.

אחת הדרכים היעילות לביצוע ניהול מוניטין לפסיכולוגים היא גוגל מיי ביזנס. מערכת זו מאפשרת לכם להגדיל את החשיפה שאתם מקבלים ולפנות למטופלים פוטנציאליים. במערכת המטופלים יוכלו להשאיר ביקורת על איכות הטיפול, לדרג אתכם, את רמת המקצועיות שלכם, את היחס שלכם ואת המרפאה שלכם. כמו כן תוכלו להוסיף תמונות סרטונים ותכנים חיוניים נוספים על המרפאה.

ניהול מוניטין לפסיכולוגים עם מוניטין שלילי

כאשר נוצר לפסיכולוג מוניטין שלילי הוא עלול לפגוע בו באופן משמעותי. מוניטין שלילי עלול להיגרם בעקבות פרסומים שלילי. במידה שהמטופלים יפרסמו על הפסיכולוג ביקורות שליליות באינטרנט, המטופלים הפוטנציאליים שיחפשו עליו מידע עלולים למצוא את הביקורות השליליות ולהירתע מקבלת טיפול אצלו. יש שלוש דרכים מרכזיות שמובילות ליצירת מוניטין שלילי לפסיכולוגים.

  1. הדרך הראשונה היא פרסום של כתבות שליליות. במידה שפורסמה כתבה שלילית על הפסיכולוג היא עלולה לפגוע בשמו הטוב וליצור לו מוניטין שלילי. ככל שהכתבה תתפרסם באתר שמקבל יותר חשיפה כך ההשפעה שלה תהיה חמורה יותר על המוניטין של הפסיכולוג.
  2. דרך נוספת היא על ידי תגובות וביקורות שליליות. כיום יש מגוון פלטפורמות בהן ניתן להשאיר תגובות שליליות. לדוגמא פורומים בהם מבקשים המלצות על פסיכולוג או ברשתות החברתיות. לדוגמא, קיימות קבוצות רבות בפייסבוק בתחומים שונים בהם ממליצים או מבקרים פסיכולוגים ומטפלים שונים. במצב בו הביקורות עליכם שליליות וגולשים רבים נחשפים אליהן הדבר עלול להוביל לפגיעה במוניטין שלכם כפסיכולוגים.
  3. דרך נוספת שעלולה להוביל ליצירת מוניטין שלילי היא הופעה באתרי פסקי דין. מדובר באתרים שכוללים מאגרים של פסקי דין ואזכורים שליליים. אם אי פעם תבעו אתכם או שתבעתם מישהו אתם כנראה מופיעים במאגרים הללו. בדרך כלל מטופלים שיראו שאתם מופיעים במאגרים הללו לא יתעמקו בפסק הדין וגם אם אתם צודקים, הדבר עלול להעיד עליכם כבעייתיים ולהוביל לפגיעה במוניטין שלכם.

קראו עוד: ניהול מוניטין לרופאים

כיצד נבחר חברת ניהול מוניטין לפסיכולוגים?

ניהול מוניטין לפסיכולוגים הוא תהליך חשוב במיוחד והוא צריך להתבצע על ידי חברה מתאימה. על מנת לבחור חברה שתבצע ניהול מוניטין יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים-

  • בחרו בחברה מקצועית ומיומנת שתספק שירות יעיל ומוצלח.
  • בחרו בחברה בעלת ניסיון בתחום שניהלה מוניטין לפסיכולוגים בעבר.
  • בחרו בחברה עם מוניטין חיובי בתחום ניהול המוניטין.
  • קבלו המלצות בנוגע להתנהלות החברה על מנת לקבל החלטה מושכלת ככל הניתן.
יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!