ניהול מוניטין לעשירים מוניטין שלילי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לעשירים מוניטין שלילימוניטין שלילי הוא אחד הדברים הרעים שעלולים להיגרם לאדם או לעסק. לעתים מספיק פרסום שלילי אחד שיגרום להיווצרות מוניטין שלילי שיהיה קשה לתקן. על ניהול מוניטין לעשירים מוניטין שלילי נרחיב במאמר הבא. 

 

ניהול מוניטין לעשירים מוניטין שלילי- מה זה ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין הוא שיטה שכוללת דרכי פעולה שונות ומיועדת ליצירת מוניטין חיובי לאדם או לעסק. על ידי ניהול מוניטין אתם יכולים לשלוט על המוניטין שלכם ולמנוע יצירת מוניטין שלילי. 

ניהול מוניטין מתאים לכל מי שרוצה לקחת אחריות על המוניטין שלו- אנשי ציבור, פוליטיקאים, אנשי עסקים ואפילו אנשים פרטיים.

ניהול מוניטין לעשירים מוניטין שלילי- מהו מוניטין שלילי?

מוניטין שלילי הוא דבר לא פשוט והוא לא קל לתיקון. למעשה, מספיק פרסום שלילי אחד שיקבל חשיפה גבוהה ויצור לנו מוניטין שלילי. יש מספר אפשרויות לגרימת מוניטין שלילי. קודם כל פרסום כתבה שלילית. כתבות שליליות יכולות להתפרסם ממגוון סיבות. ישנם מקרים בהם הכתבות הללו מופיעות באתרים חדשותיים או שיווקיים מובילים. במצב כזה הכתבה השלילית עלולה לקבל חשיפה גבוהה ויהיה לכם קשה לתקן את המוניטין שנוצר בעקבותיה. עוד דרך שעלולה לגרום ליצירת מוניטין שלילית היא השארה של תגובה שלילית. כיום לקוחות יכולים להשאיר תגובות במגוון פלטפורמות שונות- רשתות חברתיות, פורומים, באתר של העסק ועוד. יש תגובות שמקבלות חשיפה גבוהה ויוצרות לנו מוניטין שלילי. בדרך כלל תגובות שליליות מושארות על ידי לקוחות שהתאכזבו מהשירות שקיבלו, מהמוצר או שקיבלו מחיר גבוה מידי לטעמם. דרך נוספת היא הופעה באתרי פסקי דין. אתרי פסקי דין הם אתרים שכוללים מאגרים של פסקי דין ברחבי האינטרנט. במידה ותבעו אתכם או את העסק שלכם אתם עלולים להופיע במאגרים הללו. במצב כזה, לקוחות או קולגות שמתלבטים אם לעשות איתכם עסקים עלול להירתע ולהניח שהעסק שלכם בעייתי. 

חשוב להבין, כי בדרך כלל הלקוחות מחפשים חוות דעות וביקורות על מנת לבחון את העסק ואת שירותיו. לכן, חשוב לעשות כל מה שניתן על מנת למנוע מוניטין שלילי וליצור מוניטין חיובי. 

 

ניהול מוניטין לעשירים מוניטין שלילי- שיטות להתמודדות

במידה שגיליתם פרסום שלילי, יש לפניכם מספר שיטות אפשריות להתמודדות- 

  • פנייה לבעלי האתר

קודם כל אתם יכולים לנסות לפנות לבעלי האתר ולבקש מהם להסיר את הפרסום השלילי. לא תמיד בעלי האתר מודעים או שותפים לפרסום השלילי ולכן ייתכן שיסכימו להסיר את הפרסום. כמו כן, ישנם מקרים בהם הפרסום השלילי עלול לחשוף את בעלי האתר לתביעות ולכן הם יעדיפו להסיר את הפרסום השלילי ולא להסתבך. לכן, תמיד מומלץ לנסות. 

  • פנייה לגוגל

במידה ובעלי האתר לא הסכימו להסיר את הפרסום השלילי אתם יכולים לנסות לפנות לגוגל. בדרך כלל במצבים בהם הפרסום כולל פרטים מזהים, שפה גסה, הוצאת דיבה וכדומה, גוגל יענו לבקשה בחיוב ויסירו את התוצאה ממנוע החיפוש. בדרך כלל התשובה מגוגל לא תהיה מהירה אך תמיד כדאי לנסות. 

  • תשלום לאתרי פסקי דין

על מנת להסיר את שמכם מאתרי פסקי דין ניתן לשלם סכום כספי, בהתאם לדרישה שלהם. ישנם מקרים בהם ההמלצה תהיה לשלם את הסכום ולא להתמודד עם ההשלכות של הפרסום. 

  • דחיקת הפרסום השלילי לשולי מנוע החיפוש

מלבד הסרת הפרסום השלילי עומדת לפניכם האופציה לדחוק אותו לשולי מנוע החיפוש. זאת אתם יכולים לעשות על ידי פרסום חיובי מוגבר. פרסמו כתבות חיוביות, פרסמו תוכן, הקימו אתרים ועשו פעולות שונות שיעלו את הפרסום החיובי במעלה תוצאות החיפוש וידחקו את הפרסום השלילי לשוליים. 

ניהול מוניטין לעשירים מוניטין שלילי- פנו לאנשי מקצוע

במידה שגיליתם פרסום שלילית עליכם או על העסק הדבר החשוב ביותר הוא לנשום עמוק ולא לפעול מהרגש. כאשר אתם פועלים מהרגש אתם עלולים לגרום יותר נזק מתועלת ולכן חשוב לחכות רגע לפני התגובה. במידה שיש תגובה שלילית שאתם לא יכולים להסיר אתם יכולים להשיב בתגובה הולמת ולתת תגובה מתאימה. ההמלצה שלנו היא לפנות לאנשי מקצוע שיעזרו לכם להחליט על דרכי הפעולה הטובות ביותר. אנשי המקצוע יודעים כיצד לנהל מוניטין וכיצד לעשות זאת בצורה חכמה. כמו כן, אנשי המקצוע יודעים מה תהיה השפעה של הפרסום השלילי וכיצד להתייחס אליו. ייתכן שתגובה שלילית על פרסום בפייסבוק שכולל גם מספר תגובות חיוביות לא יצריך הרבה התייחסות. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!