ניהול מוניטין לרופא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לרופא יכול לסייע בדחיקת משובים שליליים ברשת. מה זה אומר, בפועל?מוניטין הוא דבר חשוב מאוד. העידן של היום הוא עידן דיגיטלי בו כל אחד יכול למצוא מידע על מה שהוא רוצה בקלות. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהמידע שיתקבל עליכם יהיה טוב ולא יפגע בשם שלכם, חשוב לבצע ניהול מוניטין. ניהול מוניטין לרופא מאפשר לכם לבנות מוניטין חזק ויציב לרופא ואף להיות בטוחים שהמטופלים שלכם ימצאו עליכם מידע חיובי. 

מהו ניהול מוניטין לרופא?

ניהול מוניטין לרופא הוא תהליך בו בונים לרופא מוניטין חיובי. למעשה מדובר בתהליך בו מעצבים את המידע המופיע על עסק או אדם באינטרנט. כאשר מבצעים ניהול מוניטין בצורה מקצועית ניתן לפקח על פרסומים שליליים ולוודא שהמידע המתקבל על אדם או עסק יהיה חיובי. רופאים הם אנשי מקצוע שתפקידם הוא לטפל באנשים שצריכים סיוע. פעמים רבות המטופלים בודקים מידע על הרופא לפני שמחליטים אם ללכת אליו או לא. במידה שהמידע שיתקבל על הרופא יהיה שלילי המטופלים כנראה יבחרו ללכת לרופא אחר. לכן, על ידי ניהול מוניטין לרופא ניתן לעצב את המידע שמופיע על הרופא בגוגל ולוודא שהוא חיובי. 

מה החשיבות של ניהול מוניטין לרופא?

כפי שציינו, בדרך כלל מטופלים יבדקו מידע על הרופא לפני שיחליטו האם לקבל ממנו טיפול או לא. חשוב להבין שרופאים נתונים לביקורת כל הזמן. כיום מטופלים יכולים להשאיר ביקורות שליליות או חיוביות במגוון פלטפורמות כמו בלוגים, פורומים, אתרים רפואיים שונים, רשתות חברתיות ועוד. הרופא לא יוכל לשלוט על המטופלים שלו ועל הפרסומים שלהם ולכן גם לא יוכל להימנע לחלוטין מביקורות שליליות. עם זאת, האופציה שעומדת בפני רופאים היא להגן על המוניטין שלהם על ידי ביצוע פעולות שונות. כך הרופא יכול להימנע ממוניטין שלילי ולבנות לעצמו מוניטין חיובי. 

מהו מוניטין שלילי?

מוניטין שלילי נוצר בעקבות פרסומים שליליים ויכול לפגוע משמעותית בקריירה של הרופא. למעשה, לכל עסק ולכל אדם יש מוניטין בין אם יבחר ובין אם לא. מוניטין שלילי נוצר בעקבות מידע שלילי ופרסומים שליליים שמופיעים על הרופא ברחבי האינטרנט. חומרת המצב תהיה תלויה במוניטין של הרופא. כלומר, אם הרופא בנה לעצמו מוניטין חיובי, חזק ויציב לא כל פרסום שלילי יפגע במוניטין שלו. לעומת זאת, עבור רופא חדש או רופא שלא הבין את החשיבות של ניהול מוניטין, מוניטין שלילי יכול להיווצר גם בעקבות תגובה שלילית. כלומר, לעתים מספיק לקוח לא מרוצה אחד שיפרסם ביקורת על הרופא, על השירות שלו או על הטיפול שהעניק בשביל לפגוע בשם של הרופא ובמוניטין שלו. כיום, הרשתות החברתיות הפכו לאחד מכלי התקשורת המרכזיים. אך הבעיה היא שברשתות החברתיות כל אחד יכול לפרסם מה שרוצה. לכן, כל מטופל יוכל לפרסם את החוויה שלו ברשת החברתית וליצור לכם מוניטין שלילי. במצב שנוצר לכם מוניטין שלילי חשוב מאוד לפעול מהר על מנת לתקן זאת. 

כיצד מתבצע ניהול מוניטין לרופא?

ניהול מוניטין לרופא מתבצע במגוון שיטות שונות. ריכזנו לכם את השלבים המרכזיים לכך- 

  • העריכו את המוניטין הנוכחי- לפני שאתם פונים לתקן את המוניטין שלכם, נכנסים ללחץ וחוששים מביקורת, חשוב לאסוף מידע ולבדוק מה המוניטין הנוכחי שלכם. בדקו מה המטופלים מספרים עליכם, האם יש עליכם פרסומים חיוביים או שליליים ברשת וכדומה. בדקו האם רוב המידע המתקבל עליכם הוא חיובי או שלילי על מנת לקבל תמונת מצב נכונה ולהבין כיצד להתנהל. 
  • הקימו אתר- אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים וכך גם לרופאים הוא אתר מקצועי ואיכותי. לכן, במידה שאין לכם אתר חשוב מאוד להקים אתר במהירות. בהקמת אתר לעסק שלכם חשוב לוודא שהוא עונה על מספר צרכים בהם- חוויית משתמש טובה, גלישה מהירה ונוחה וגלישה המותאמת לטלפונים הניידים. 
  • העלו תכנים איכותיים- לאחר שהקמתם אתר חשוב מאוד להעלות תכנים איכותיים ורלוונטיים על המרפאה שלכם. תוכלו לכתוב על תחומי הטיפול בהם אתם מתמחים, לפרסם ביקורות חיוביות של מטופלים קודמים, להעניק מידע על טיפול שהתבצעו וכדומה. כמו כן, תוכלו לבצע שיתופי פעולה עם אתרים רפואיים או אתרים אחרים מובילים, שיפרסמו עליכם ועל המרפאה שלכם בשביל להגדיל את החשיפה שאתם מקבלים. 
  • גוגל מיי ביזנס- אחד הדברים החשובים בניהול מוניטין לרופא הוא להתנהל עם גוגל מיי ביזנס. גוגל מיי ביזנס היא פלטפורמה מצוינת לניהול מוניטין בה אתם יכולים להגדיל את החשיפה שאתם מקבלים. בנוסף, במערכת זו המטופלים יוכלו לדרג אתכם ולהשאיר ביקורת על איכות הטיפול, היחס, השירות והמרפאה שלכם. חשוב להעלות לגוגל מיי ביזנס גם תמונות, סרטונים ותכנים רלוונטיים על העסק. 

כיצד נבחר חברה לניהול מוניטין?

ניהול מוניטין לרופא הוא תהליך חשוב מאוד ולכן חשוב שיתבצע על ידי חברה מקצועית, אמינה ומנוסה. על מנת לבחור חברה שתבצע ניהול מוניטין לרופא יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. בחרו בחברה מקצועית ומיומנת שיש לה ניסיון בתחום. בררו האם החברה ניהלה מוניטין לרופאים בעבר והאם עשתה זאת כהלכה. בנוסף, בררו מה המוניטין של החברה. כמו שהמטופלים בודקים את המוניטין שלכם כך אתם צריכים לבדוק את המוניטין של החברה. על מנת להיות בטוחים בבחירה שלכם, חשוב לקבל המלצות מלקוחות קודמים של החברה. 

ניהול מוניטין לרופאים הוא כלי חיוני לשמירה על נוכחות חיובית באינטרנט. אבל יחד עם זאת, ניהול מוניטין לרופא נועד גם למקרים בהם קיימים משובים שליליים ברשת על רופא מסוים. עם ניהול מקצועי, תוכלו לקחת שליטה על הנוכחות המקוונת שלכם. כיצד? המשיכו לקרוא.

רוצים להבטיח שמטופלים פוטנציאליים ימצאו רק את המידע האיכותי ביותר עליכם ברשת? ובכן, בעולם של היום, שבו לקוחות ומטופלים פוטנציאליים פונים לאינטרנט תחילה כאשר שוקלים כל רכישה או שירות, המוניטין שלכם, כרופאים, יכול להיהרס ממש ברגע קטן. לא פעם, מספיקה ביקורת מקוונת שלילית אחת כדי להוביל לצניחה משמעותית בהיקף קבלת המטופלים במרפאה וכן בהיקף הפניות למרפאה.

 

כיצד תוכן שלילי ברשת ישפיע עליכם?

כשאנחנו צריכים שירות רפואי או כל שירות ומוצר אחרים, אנחנו קודם כל פונים לדוקטור גוגל. כפועל יוצא מכך, לתוכן שלילי ברשת יכולות להיות השלכות חמורות על הקריירה של רופאים ובכלל של אנשי מקצוע בתחומים שונים – הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. תוכן מסוג זה יכול להוביל לפגיעה אנושה במוניטין של הרופא והמרפאה, אבל יותר חמור מזה – תוכן שלילי יכול לשמש ככלי להטריד, להציק ולאיים על המרפאה (בד"כ מבחינה משפטית).

להשפעות הללו עשויות להיות השלכות חמורות שעלולות לגבות מחיר על הבריאות הפיזית, הנפשית והרגשית של רופאים. כתוצאה מכך, הלחצים שחווים הרופאים עשויים חלילה להתבטא באיכות הטיפול הרפואי שהרופאים יעניקו למטופליהם. בהיבט הזה, תוכן שלילי ברשת לא רק פוגע במרפאה עצמה, אלא עשוי גם לפגוע במטופלים.

בסופו של דבר, בין אם אתם צריכים סיוע בעקבות תוכן שלילי מסוג כזה או אחר, ההמלצה הכי חמה היא להסתייע בחברות הדיגיטל הנכונות שמכירות ובקיאות בתחומי הרפואה השונים. כאשר ואם מתפרסם עליכם תוכן שלילי ברשת, חברה מקצועית לקידום אתרים תוכל לוודא שהקריירה שלכם אינה נפגעת כתוצאה מכך.

מה עושים במקרים של תוכן שלילי ברשת?

במקרים אלו שבהם מתפרסם על רופאים תוכן שלילי ברשת, ניהול מוניטין לרופא יכול לסייע בדחיקת משובים שליליים ברשת. מה זה אומר, בפועל? ובכן, ניהול מוניטין של רופא בגוגל, הוא תהליך אשר מתבצע באמצעות פרסום תכנים חיוביים. כתוצאה מפרסום תכנים חדשים ברשת (באתרים חזקים בתחומים רפואיים שונים), ניתן לנסות ולדחוק משובים שליליים המפורסמים על רופא.

מומלץ לנקוט בפעולות הבאות:

  • בדיקת האפשרות למחיקת התוכן – בשלב הראשון, יש להגיש בקשה פורמאלית (אפשר גם בצמוד לחתימת עו"ד) למחיקת תוכן שלילי באתר כזה או אחר.
  • שקילת הצעדים הבאים – אם שלב א' לא מצליח לכם והאתר מסרב למחוק את התוכן, מתחילה עבודת ניהול המוניטין עצמה.
  • שלב יצירת משובים ותכנים חדשים – בשלב הזה, מתחילים בכתיבת תכנים חדשים אשר עתידים יהיו להתפרסם במגוון אתרים שונים.
  • שלב פרסום התוכן החדש – חשוב לאתר אתרים איכותיים וחזקים עם DA גבוה (DA משמע איכות הדומיין), שיהיו מוכנים לפרסם תכנים על הרופא (בד"כ בתשלום, אבל גם אפשר לבדוק אופציה של החלפת לינקים בחינם).

חשוב לציין, בדרך כלל תידרש עבודה של לפחות מספר חודשים כדי להצליח לדחוק תוכן שלילי בדפי תוצאות החיפוש של גוגל. אם במקרים מסוימים אפשר להצליח לדחוק תוכן שלילי תוך חודשיים-שלושה, במקרים אחרים תידרש חצי שנה של עבודת ניהול מוניטין לרופא.

כיצד נקבע מחיר ניהול מוניטין לרופאים?

באופן כללי, מחיר ניהול מוניטין לרופאים בדרך כלל משתנה בהתאם להיקף של הפרויקט. בתוך כך, ההיקף שלמחיר ניהול מוניטין לרופאים בדרך כלל משתנה בהתאם להיקף של הפרויקט. בתוך כך, ההיקף של הפרויקט נקבע על פי כמה פרמטרים שונים הפרויקט נקבע על פי כמה פרמטרים שונים. למשל, לפי מספר הפרופילים המקוונים שיש לנהל ולבצע בהם ניטור מידע. במילים פשוטות יותר, באילו ובכמה פלטפורמות מקוונות קיים תוכן שלילי על הרופא?

כמו כן, מחיר ניהול מוניטין לרופאים נקבע גם לפי כמות הזמן, האנרגיה והמשאבים הדרושים ליצירת תוכן חיובי ברשת על אותו רופא או מרפאה. בנוסף, חברת קידום אתרים מסוג SEO, עשויה לקחת בחשבון עלויות נוספות (אם יש צורך בשירותים מיוחדים). השירותים המיוחדים יכולים לכלול בניית אתר חדש למרפאה, פרסום ממומן במגוון פלטפורמות שונות ועוד.

כמה עולה ניהול מוניטין לרופא באינטרנט?

בעוד שחלק מהפרויקטים יכולים להצריך מינימום של השקעה, זמן ומשאבים, פרויקטים אחרים של ניהול מוניטין עלולים להצריך הרבה יותר עבודה. בתוך כך, מחיר ניהול מוניטין נקבע לפי המורכבות הכללית של אותו פרויקט. באופן כללי, מחירי ניהול מוניטין יכולים לנוע בין כמה אלפי שקלים לחודש בחודשו.

חלק מהפרויקטים הפחות מורכבים יכולים לעלות כ-1,500 ₪ – 2,500 ₪ לחודש, בעוד שחלק מהפרויקטים האחרים יכולים להגיע גם לכדי סכומים של כ-5,000 ₪ ומעלה לחודש. ברוב המקרים נדרשת עבודה של כחצי שנה עד דחיקת התוכן השלילי לדף מספר 2 או 3 בתוצאות החיפוש של גוגל. באופן טבעי, ככל שתרצו לדחוק את התוצאות למטה יותר בדפי החיפוש, ככה מחיר ניהול מוניטין לרופאים יהיה יותר גבוה.

צריכים סיוע נוסף?

פנו עוד היום לצוות AWD לכל הפרטים הנדרשים לכם וקבלו הצעת מחיר שקופה, תהליכי עבודה ברורים ומוגדרים בעזרת שנים של ניסיון בתחום ניהול המוניטין.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!