תכנית שיווק לעסק קטן: איך להגדיל את המחזור העסקי ב 30% – 50% עם חבילת שיווק דיגיטלי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

אם אתם בעלי עסק קטן שרוצים לצמוח ולהגדיל את המכירות שלכם, אתם צריכים תכנית שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים.
תכנית זו יעילה ומשתלמת עם ניצול מיטבי של המשאבים המצומצמים של עסק קטן (זמן תקציב וידע) .
השיווק הוא הדרך להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, להראות להם את הערך של המוצר או השירות שלכם, ולהמיר אותם ללקוחות משלמים. אבל איך אתם יודעים איזה ערוץ שיווק לבחור, איך למקד את ההודעה שלכם, ואיך למדוד את התוצאות?

במאמר זה אנחנו נציג לכם דוגמה לחבילת שיווק דיגיטלי עבור עסק קטן. אסטרטגיה שפיתחנו עם ניסיון וידע של מעל 10 שנים לעסקים קטנים שרוצים להגדיל את המחזור העסקי ב 30% – 50%. החבילה כוללת ארבעה שלבים:

  1. אסטרטגיה – למצוא את הצעת הערך היחודית שלכם ולהבדיל אתכם מהמתחרים.
  2. לקוח “בשל” – להגיע ללקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שלכם בגוגל ולהוביל אותם לאתר שלכם או לטלפון שלכם.
  3. לקוח “בהבשלה” – להגיע ללקוחות שעוד לא מוכנים לקנות אבל יכולים להתעניין בהצעה שלכם, ולייצר איתם קשר דרך רשתות חברתיות, דיוור או וואטסאפ.
  4. אוטומציה – לשמור על קשר עם הלקוחות ולשלוח להם הצעות מכירה מתוזמנות או מותנות, כדי להגדיל את יחס ההמרה ולמכור שוב ללקוחות שכבר רכשו.

בכל שלב נפרט על הכלים והשיטות שאנחנו משתמשים כדי להביא לכם יותר לקוחות, ונציג דוגמאות ומקרי עסקים שהצליחו לצמוח באמצעות החבילה שלנו. בסוף המאמר נסכם את העיקרונות המרכזיים ונציג קריאה לפעולה לקוראים שרוצים להצטרף לעסקים שמקבלים יותר לקוחות.

 

אסטרטגיה – למצוא את הצעת הערך היחודית שלכם

השלב הראשון בתכנית השיווק שלכם הוא להגדיר את האסטרטגיה שלכם. אסטרטגיה שיווקית היא לא רק מילה שנשמעת טוב, זה המפתח להצלחה בשיווק. אם לא תענו על השאלה: למה לבחור דוקא במוצר או שירות שלכם, לא משנה כמה תשקיעו, הלקוח לא יקנה.

אנחנו יודעים לענות על השאלה הזו גם עבור העסק שלכם. יותר מ 10 שנים שאנחנו עוזרים לבעלי עסקים קטנים להתמודד עם חסם הצמיחה הגדול ביותר – מציאת לקוחות. יש לנו המון ידע, ניסיון והיכרות עם פלחי שוק רבים, מה שמבטיח הצלחה במיקוד תכנית השיווק שלכם ובהטמעה של הצעת הערך ההיחודית שלכם. בכל ערוצי השיווק – גוגל, רשתות חברתיות, וואטסאפ ודיוור, כדי להבטיח שהפרסומים והקמפיינים יביאו לקוחות.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו מבצעים ניתוח שוק ותחרות, ומזהים את הקהל היעד שלכם, את הצרכים והכאבים שלהם, ואת ההזדמנויות והאיומים שלכם. אנחנו מגדירים את המסר השיווקי שלכם, ומייצרים תוכן איכותי ומשכנע שמדבר בשפת הלקוח. אנחנו מבחרים את הערוצים המתאימים להגיע ללקוחות שלכם, ומותאים את התקציב לפי היעילות והתשואה. אנחנו מבקרים וממדים את התוצאות באמצעות מדדים וכלים מתקדמים, ומשפרים את הביצועים בהתאם.

לדוגמא, אחד הלקוחות שלנו הוא חברת ניקיון שרצתה להגדיל את המכירות שלה באזור המרכז. אנחנו עזרנו לה למצוא את הצעת הערך היחודית שלה, שהיא לא רק לנקות את הבית אלא גם לחסוך זמן וכסף ללקוח. אנחנו יצרנו לה אתר אינטרנט מקצועי ומותאם, שמאפשר ללקוחות להזמין את השירות בקלות ולשלם באופן אוטומטי. אנחנו הקמנו לה קמפיין גוגל אדס שמפנה לאתר לקוחות שמחפשים שירות ניקיון באזור המרכז, ומציג להם את היתרונות של החברה. אנחנו גם הקמנו לה עמוד פייסבוק שמפרסם את השירות לקהל רחב יותר, ומשתף תוכן שימושי ומעניין על נושאי ניקיון וארגון הבית. אנחנו גם הגדרנו לה מערכת דיוור אוטומטית שמשלחת ללקוחות הצעות מיוחדות, טיפים והמלצות, ומזכירה להם לחדש את השירות במועדים שונים.

התוצאות היו מדהימות. החברה הגדילה את המחזור העסקי שלה ביותר מ 40% בתוך שנה, והגיעה ליותר מ 1000 לקוחות חדשים. החברה קיבלה ביקורות חיוביות רבות על השירות והאתר שלה, והפכה לאחת החברות המובילות בתחום הניקיון באזור המרכז.

 

לקוח “בשל” – להגיע ללקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שלכם בגוגל

השלב השני בתכנית השיווק שלכם הוא להגיע ללקוח “בשל”. לקוח “בשל” הוא לקוח שמחפש את המוצר או השירות שלכם בגוגל, והוא מוכן לרכישה. הוא יודע מה הוא רוצה, והוא רק צריך למצוא את הספק המתאים לו. המטרה שלכם היא להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, ולהציג לו את ההצעה הטובה ביותר.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו משתמשים בכלי שנקרא גוגל אדס, שמאפשר לפרסם את העסק שלכם בגוגל בתמורה לתשלום. אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח, ומבחרים את המילים הרלוונטיות והיעילות ביותר שהלקוחות שלכם משתמשים בהן כדי לחפש את המוצר או השירות שלכם. אנחנו מייצרים פרסומות מוקפצות שמופיעות בחלק העליון של דף החיפוש, ומכילות את המילות המפתח, את ההצעה שלכם, וקישור לאתר שלכם או לטלפון שלכם. אנחנו מגדירים את התקציב לפי היעילות והתשואה. אנחנו מבקרים וממדים את התוצאות באמצעות מדדים וכלים מתקדמים, ומשפרים את הביצועים בהתאם.

לדוגמא, אחד הלקוחות שלנו הוא חנות ספרים אונליין שרצתה להגדיל את המכירות שלה באתר. אנחנו עזרנו לה למצוא את המילות המפתח הרלוונטיות לקהל היעד שלה, שהם אנשים שאוהבים לקרוא ספרים בנושאים שונים. אנחנו יצרנו לה פרסומות גוגל אדס שמופיעות בחלק העליון של דף החיפוש, ומכילות את המילות המפתח, את השם של החנות, וקישור לאתר שלה. אנחנו גם הוספנו לפרסומות תוספות שמציגות את הקטגוריות הפופולריות של הספרים, את המחירים המשתלמים, ואת המשלוח החינמי. אנחנו גם הגדרנו לפרסומות תקציב יומי ומיקוד גיאוגרפי, כדי להגיע ללקוחות המתאימים ביותר.

התוצאות היו מרשימות. החנות הגדילה את המכירות שלה ביותר מ 50% בתוך חודשים, והגיעה ליותר מ 5000 לקוחות חדשים. החנות קיבלה ביקורות חיוביות רבות על האתר והשירות שלה, והפכה לאחת החנויות המובילות בתחום הספרים האונליין.

 

לקוח “בהבשלה” – להגיע ללקוחות שעוד לא מוכנים לקנות אבל יכולים להתעניין בהצעה שלכם

השלב השלישי בתכנית השיווק שלכם הוא להגיע ללקוח “בהבשלה”. לקוח “בהבשלה” הוא לקוח שעוד לא מוכן לקנות, אבל יכול להתעניין בהצעה שלכם אם תציגו לו את הערך והתועלת שלה. הוא עוקב אחרי הנושאים שקשורים למוצר או השירות שלכם, והוא מבזבז שעות ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. המטרה שלכם היא להגיע אליו באמצעות פרסומות ממוקדות ותוכן איכותי, ולייצר איתו קשר שימוש להמשך התקשרות.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו משתמשים בכלי שנקרא פייסבוק אדס, שמאפשר לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם בתמורה לתשלום. אנחנו מבצעים ניתוח קהל יעד, ומבחרים את האנשים שהכי סביר שיתעניינו בהצעה שלכם, לפי הגיל, המין, המיקום, התחביבים, ההעדפות וההתנהגות שלהם. אנחנו מייצרים פרסומות ויזואליות ומושכות שמופיעות בפיד או בסטורי של המשתמשים, ומכילות את המסר השיווקי שלכם, וקישור לאתר שלכם או לטופס הרשמה. אנחנו גם מייצרים תוכן שימושי ומעניין שקשור לנושא של המוצר או השירות שלכם, ומשתף אותו בעמוד הפייסבוק שלכם, כדי להגביר את החשיפה וההשפעה שלכם. אנחנו גם מגדירים את התקציב לפי היעילות והתשואה. אנחנו מבקרים וממדים את התוצאות באמצעות מדדים וכלים מתקדמים, ומשפרים את הביצועים בהתאם.

לדוגמא, אחד הלקוחות שלנו הוא סטודיו יוגה שרצה להגדיל את ההרשמות לקורסים שלו. אנחנו עזרנו לו למצוא את הקהל היעד שלו, שהם אנשים שמעוניינים בחיים בריאים ומא

וסים ביוגה ובמדיטציה. אנחנו יצרנו לו פרסומות פייסבוק אדס שמופיעות בפיד או בסטורי של המשתמשים, ומכילות את המסר השיווקי שלו, וקישור לאתר שלו או לטופס הרשמה. הפרסומות היו מותאמות לקהל היעד לפי הגיל, המין, המיקום, התחביבים, ההעדפות וההתנהגות שלהם. אנחנו גם יצרנו תוכן שימושי ומעניין שקשור לנושא היוגה והמדיטציה, ומשתפים אותו בעמוד הפייסבוק שלו, כדי להגביר את החשיפה וההשפעה שלו. התוכן כלל סרטוני וידאו, תמונות, טיפים, עדויות, וקישורים למאמרים ולקורסים. אנחנו גם הגדרנו לפרסומות ולתוכן תקציב יומי ומיקוד גיאוגרפי, כדי להגיע ללקוחות המתאימים ביותר.

התוצאות היו משביעות רצון. הסטודיו הגדיל את ההרשמות לקורסים שלו ביותר מ 30% בתוך חודשים, והגיע ליותר מ 2000 לקוחות חדשים. הסטודיו קיבל המון לייקים, שיתופים, תגובות והמלצות על התוכן והשירות שלו, והפך לאחד הסטודיואים המובילים בתחום היוגה באזורו.

 

אוטומציה – לשמור על קשר עם הלקוחות ולשלוח להם הצעות מכירה מתוזמנות או מותנות

השלב הרביעי והאחרון בתכנית השיווק שלכם הוא לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, ולשלוח להם הצעות מכירה מתוזמנות או מותנות, כדי להגדיל את יחס ההמרה ולמכור שוב ללקוחות שכבר רכשו. הוא יודע מה הוא רוצה, והוא רק צריך למצוא את הספק המתאים לו. המטרה שלכם היא להיות בחזית המודעות של הלקוחות, ולהציע להם ערך מוסף, הנחות, או חידושים.

איך אנחנו עושים את זה? אנחנו משתמשים בכלי שנקרא דיוור אוטומטי, שמאפשר לשלוח ללקוחות שלכם הודעות באמצעות דואר אלקטרוני או וואטסאפ באופן אוטומטי. אנחנו מגדירים לכם סדרת הודעות שמתאימות לשלב השיווקי של הלקוח, ומשלחות לו במועדים שונים או בתנאים שונים. ההודעות כוללות תוכן שמעניין את הלקוח, ומציגות לו את ההצעה שלכם, וקישור לאתר שלכם או לטלפון שלכם. אנחנו גם מבקרים וממדים את התוצאות באמצעות מדדים וכלים מתקדמים, ומשפרים את הביצועים בהתאם.

לדוגמא, אחד הלקוחות שלנו הוא חברת טיולים שרצתה להגדיל את המכירות שלה לטיולים בחו"ל. אנחנו עזרנו לה לשלוח ללקוחות שלה הודעות דיוור אוטומטיות שמתאימות לשלב השיווקי שלהם. לדוגמא, ללקוחות שהורידו את הקטלוג של החברה, אנחנו שלחנו הודעה שמציגה להם את הטיולים הפופולריים ביותר, ומציעה להם הנחה אם ירשמו תוך 48 שעות. ללקוחות שנרשמו לטיול, אנחנו שלחנו הודעה שמזכירה להם את הפרטים החשובים, ומציעה להם שירותים נוספים כמו ביטוח או השכרת רכב. ללקוחות שחזרו מטיול, אנחנו שלחנו הודעה שמבקשת מהם לשתף את החוויה

רוצים שנתאים עבורכם פתרון שיווק דיגיטלי כולל לעסק? חפשו בגוגל ״קפטן דיגיטל״ או היכנסו לאתר שלנו וקבלו תכנית שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!