שיווק רופאים ומרפאות – כיצד עושים זאת בשנת 2023

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

אם בעבר, רופא טוב היה משווק בצורה הטובה ביותר על ידי המטופלים שלו ומרבית המטופלים שלו הגיעו דרך שיווק של מפה לאוזן, הרי ידוע כיום שרופא מקצועי עד כמה שיהיה, צריך לשווק את עצמו בצורה יעילה יותר, אשר תאפשר לו להגיע בדיוק לקהל היעד הרלוונטי ולגרום לו לבחור דווקא בו על פני מתחריו. גם בתחום שיווק לרופאים או מרפאות, האינטרנט תופס מקום של כבוד. לא מעט רופאים ומרפאות בוחרים לשווק את שירותיהם כיום באמצעות האינטרנט. כמובן ששיווק באינטרנט חייב להתבצע בצורה טובה ונכונה על מנת שהוא יסב תוצאות ועל כן, יש לבחור את הפלטפורמות הטובות ביותר לשיווק זה ואת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת.

מדוע חשוב לשווק רופאים ומרפאות?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של רופאים ומרפאות המציעים את שירותיהם בתחומים שונים. ההיצע הגדול בתחום גורם ללא מעט אנשים שמחפשים מרפאה כלשהי או רופא לתהות במי בדיוק כדאי להם לבחור. מכיוון שכיום מרבית האנשים מחפשים מידע או המלצות על רופאים או אנשי מקצוע מסוגים שונים באמצעות האינטרנט, הרי שאין ספק שכל רופא המעוניין לבדל את עצמו מכלל נותני השירות בתחומו, חייב לבחור בשיווק אינטרנטי מקצועי שיסייע לו להיות צעד אחד לפני המתחרים בו ולגרום לכמה שיותר מטופלים לבחור דווקא בשירותיו.

הדבר נכון כמובן גם למרפאות מכל סוג, בין אם מדובר על מרפאות אסתטיקה, בין אם מדובר על מרפאות שיניים ובין אם מדובר על מרפאות מסוגים שונים. כמובן ששיווק לרופאים ומרפאות חייב להתבצע בצורה נכונה וזאת בכדי שהוא אכן יהיה יעיל ויביא את התוצאות הטובות ביותר.

כיצד משווקים רופאים ומרפאות?

כאמור, אנו חיים כיום בעידן דיגיטלי מאוד מתקדם ועל כן, אין ספק שגם שיווק צריך להתמקד בפלטפורמות הרלוונטיות. בכדי לשווק רופאים ומרפאות בצורה יעילה ואיכותית כיום, כדאי מאוד קודם כל שיהיה לכם אתר אינטרנט. אתר אינטרנט מציע את כל המידע אודות הרופא או המרפאה וככל שהוא מעוצב ושימושי יותר, כך גולשים שיגיעו אליו ייקחו ממנו יותר מידע וכן ייצרו קשר דווקא עם הרופא או המרפאה.

מעבר לכך, חשוב מאוד לקדם את האתר בגוגל וזאת בכדי שהוא יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, כאשר גולש מחפש רופא או מרפאה מהסוג. רופא או מרפאה שיופיעו בין תוצאות החיפוש הראשונים, ייבחרו על ידי קהל לקוחות גדול יותר.

כמובן שכדאי ליצור נוכחות גם ברשתות החברתיות, ליצור דף עסקי ולהיות פעילים וזמינים בו, להעלות מידע רלוונטי ולעשות את כל מה שניתן על מנת לגרום לכמה שיותר מטופלים להגיע לרופא או למרפאה.

דבר נוסף וחשוב, ניתן כיום לבחור בשיווק בפורטל ייעודי אשר מטרתו היא לסייע למטופלים למצוא רופאים או מרפאות מומלצים שהם זקוקים לשירותיהם. אתר מדאונליין לדוגמא מציע לכל רופא או מרפאה, שיווק איכותי ומאפשר למטופלים פוטנציאלים למצוא בצורה קלה ונוחה, את הרופא המבוקש להם.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!