קידום אתרים של אתרים מסוגים שונים: ככה זה מתבצע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

קידום אתרים מקצועי, מתבצע בהתאמה אישית לעסק. הקריטריון המוביל באסטרטגיות הקידום הוא בראש ובראשונה סוג האתר אותו מקדמים. הכירו מקרוב את האסטרטגיות השונות של קידום אתרים והכי חשוב – בחרו מומחה לקידום אתרים , מחברה מקצועית ובעלת ניסיון, כדי לקבל מענה מקיף, לכל סוג של אתר שברשותכם.

 

קידום אתרים של אתרי תדמית – דגש על תוכן חזותי

אתרי תדמית זקוקים לאסטרטגיית קידום אתרים המבוססת על תוכן ויזואלי מושך. אתרים אלו כוללים פעמים רבות תיקי עבודות של צלמים, ציירים ואומנים מסוגים נוספים ולכן יש לבצע בראש ובראשונה אופטימיזציה חזותית לכל מה שמופיע באתר. אסטרטגיה זו של קידום אתרים כוללת גם את שיפור התמונות, מבחינת בהירות ורזולוציה וגם אופטימיזציה של הטקסטים המתארים אותן, שמות הקבצים ותיאורי מטא.

במקביל, יש לדחוס את התמונות בלי לאבד מאיכותן ובו זמנית לשמור על מהירות טעינת העמוד, שהיא חלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש. קידום אתרים עם דגש על חווית משתמש ברמה גבוהה, מסייע לשיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש.

 

קידום אתרים של מסחר אלקטרוני (איקומרס)

אתרי מסחר אלקטרוני עשויים לכלול עשרות ואפילו מאות ואלפי מוצרים ויותר. לכן, קידום אתרים מסוג זה, מבוסס בין השאר על מיקוד מילות המפתח לתיאור המוצרים. בשלב הראשון, מבצעים מחקר מילות מפתח מקיף, כדי להבין באילו ביטויים הלקוחות משתמשים כשהם מחפשים מוצר מסוים. חברות קידום אתרים משתמשות בכלים שונים כדי לבצע מחקר מילות מפתח, כגון מתכנן מילות המפתח של גוגל וכלים מתקדמים נוספים.

בשלב השני, יוצרים תיאורי מוצר ייחודיים, הכוללים את מילות המפתח בצורה קוהרנטית והגיונית. כך נשמרת הרלוונטיות של האתר בחיפושים ויש סיכוי גבוה יותר שהדירוג שלו במנוע החיפוש ישתפר.

גם באתרי מסחר אלקטרוני, קידום אתרים מתמקד ביצירת חוויית משתמש איכותית. למשל, יצירת ניווט ידידותי למשתמש באתר, שיפור מהירות הטעינה והקמת סליקה מאובטחת, לרכישה מהירה, פשוטה ובטיחותית של המוצרים.

באתרים אלו נהוג גם לעודד את הלקוחות להשאיר ביקורות ולהציג את הדירוג של בית העסק בגוגל, כחלק מאסטרטגיית קידום אתרים. ביקורות אותנטיות מלקוחות בונה אמון בין לקוחות פוטנציאליים למותג, משפרות את המכירות ומעלה את הדירוג של האתר במנועי החיפוש.

 

קידום אתרים עם בלוגים – התוכן הוא המלך

שלא כמו באתרי תדמית, שבהם קידום אתרים מתמקד בעיקר בהיבט החזותי, או אתרי מסחר מקוון בהם יש לשלב מילות מפתח בתיאורי מוצר תמציתיים ומדויקים, באתרי בלוג הדגש באסטרטגיית קידום אתרים הוא על שפע של תוכן, עשיר, אינפורמטיבי ומלא בערך מוסף. את התוכן יש לעדכן באופן קבוע, שכן מנועי החיפוש מעדיפים אתרים עם עדכונים קבועים, ברמה גבוהה.

עוד היבט של קידום אתרים עם בלוג, הוא החלפת קישורים איכותיים, עם אתרים אחרים – מוכרים ובעלי סמכות. קישורים אלו מאותתים למנועי החיפוש שגם אתר הבלוג אליו הפנו, הוא סמכותי ואמין וכך עולה הדירוג של האתר בחיפושים. במקביל, יש לבנות מערכת קישורים פנימיים בין דפי האתר השונים, כדי לשמור על מעורבות הגולשים, להעלות את זמן השהייה שלהם באתר ולמנוע נטישה.

אתרי בלוג הם גם דוגמה לאופן בו משתלב קידום אתרים עם סושיאל מדיה. שימוש בערוצי מדיה חברתית לשיתוף וקידום הבלוג, מגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלו ומגביר את התנועה האורגנית אליו.

 

אתרי עסקים מקומיים – קידום אתרים עם מיקוד קהילתי

קידום אתרים של עסקים מקומיים, כולל שימוש מרובה במילות מפתח עם נופך מקומי. למשל, שמות של ערים או רחובות ספציפיים.

כמו כן, אופטימיזציה של פרופיל Google" לעסק שלי" מגבירה את הנראות של החיפוש המקומי ומאפשרת למשתמשים למצוא את העסק בקלות ולקבל מידע חיוני אודותיו.

גם באתרים אלו, קידום אתרים כולל בניית מערכת קישורים נכנסים מאתרים אמינים, אך הדגש הוא לרוב על עסקים מקומיים נוספים, באותה עיר ואפילו באותו רחוב.

 

אסטרטגיות קידום אתרים הנכונות לכל סוג אתר

מעבר לאסטרטגיות קידום אתרים המתבצעות בהתאמה אישית לסוג האתר, אפשר למנות כמה דרכים שמשפרות סוגים רבים של אתרים, ללא קשר לסוג הספציפי שלהם. למשל:

  • בניית אתרים רספונסיביים. בעידן שאנו חיים בו, רוב התנועה לאתרים מתבצעת דרך מכשירים ניידים חכמים ובעיקר דרך הטלפון הנייד. מנועי החיפוש מדרגים גבוה יותר אתרים המספקים חוויית צפייה ושימוש בכל המכשירים ולכן חשוב לשים דגש על קידום אתרים באמצעות עיצוב רספונסיבי, המתאים את עצמו אוטומטית לכל סוג של מכשיר.
  • תוכן מגוון. תוכן לא חייב להיות מורכב רק מבלוג עשיר בטקסטים אינפורמטיביים או תמונות מושכות של אומנות או מוצרים. חווית משתמש איכותית מבוססת גם על חשיפה לתוכן כגון סרטונים, אינפוגרפיקה ואפילו פודקאסטים. כך אפשר להבטיח כי כל אחד מוצא באתר את דרך צריכת התוכן המועדפת עליו.
  • נגישות. הנגשת תוכן לכל המשתמשים, כולל בעלי מוגבלויות, משפרת את חווית המשתמש ואת דירוג האתר במנועי החיפוש. מעבר לכך, רוב האתרים מחויבים להנגשה על-פי חוק, למעט סייגים ספציפיים המפורטים בחוק. כמו כן, הנגשת האתר תורמת לתדמית חיובית של העסק או המותג, שכן היא ממצבת אותם כבעלי ערכים הומניים ולא כלכליים בלבד. והחשוב ביותר – היא תורמת ליצירת עולם נוח ושיוויני יותר, עבור כולם.

פנו לחברת קידום אתרים המתמחה בכל סוגי האתרים

אחד היתרונות הבולטים שלנו ב WEBS, היא היכולת לגבש אסטרטגיית קידום אתרים, לכל סוגי האתרים. יש לנו ניסיון עשיר בניהול פרויקטים של קידום אתרים עבור אתרי מסחר אלקטרוני, בלוגים, אתרי תדמית וסוגים רבים נוספים ואנו מחויבים לשביעות הרצון של הלקוחות שלנו ולגיוס כל המשאבים העומדים לרשותנו כדי להביא את האתר כמה שיותר גבוה בדירוגי החיפוש. צרו קשר עוד היום 04-6053067 ונשמח לעמוד לרשותכם עם כל אתגר וכל אתר.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!