ניהול מוניטין תוצאות – הדרך שלך להצלחה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין תוצאותניהול מוניטין הוא שיטה שמאפשרת לנו לשמור על מוניטין חיובי ולמנוע יצירה של מוניטין שלילי. ניהול מוניטין מתבצע על ידי אנשי מקצוע מתאימים שמשתמשים בפלטפורמות השונות העומדות לרשותם. על כך נרחיב במאמר הבא.

 

ניהול מוניטין תוצאות – מה זה אומר?

כפי שציינו, ניהול מוניטין הוא שיטה שמאפשרת לנו לשמור על מוניטין חיובי ולמנוע יצירת מוניטין שלילי. ניהול מוניטין מאפשר לנו גם לשווק את העסק, למשוך לקוחות ובסופו של דבר להגדיל את הרווחים של העסק. על מנת שניהול מוניטין יוביל לתוצאות טובות חשוב שהוא יתבצע על ידי אנשי מקצוע מתאימים שמומחים לביצוע ניהול מוניטין באינטרנט.

ניהול מוניטין מיועד לכל מי שרוצה לשלוט על המוניטין שלו. בין אם אתם אנשי עסקים, אנשי ציבור או אנשים פרטיים אתם צריכים לבצע ניהול מוניטין שיוביל לתוצאות טובות. כך אתם יכולים לשלוט על המוניטין שלכם ולדאוג שהוא יהיה חיובי.

מה החשיבות של ניהול מוניטין?

לניהול מוניטין יש חשיבות רבה. כפי שציינו, כיום כל אחד צריך לדאוג לניהול מוניטין שיוביל לתוצאות טובות. גם אם אתם אנשים פרטיים יכולות להיות סיטואציות שונות בהן מידע שלילי שמופיע באינטרנט עלול לפגוע בכם. לדוגמא, אם אתם רוצים להתקבל לעבודה חדשה, מנהל העבודה עלול לחפש אתכם בגוגל ולמצוא מידע שאתם לא אוהבים. לכן, חשוב לבצע ניהול מוניטין.

החשיבות לניהול מוניטין גוברת במידה שיש לכם מוניטין שלילי. מוניטין שלילי נגרם בעקבות פרסומים שליליים. לדוגמא, אם התפרסמה עליכם כתבה שלילית, אם יש לכם תיק פלילי, אם אתם מופיעים באתרי פסקי דין כנתבעים ואפילו אם התפרסמה עליכם תגובה שלילית על ידי לקוח לא מרוצה, עלול להיווצר לכם מוניטין שלילי. לא קל לתקן מוניטין שלילי ולכן חשוב לפעול מהר ככל הניתן ולבצע ניהול מוניטין. חשוב לזכור- פעמים רבות לפני ביצוע עסקה כלשהי אנשים יחפשו עליכם מידע בגוגל על מנת להיות בטוחים בביצוע העסקה. לכן, חשוב מאוד לדאוג שהמידע שהם ימצאו יהיה חיובי ושלא יירתעו מביצוע העסקה.

 

כמה זמן עד שנראה תוצאות?

קשה לענות באופן חד מדמעי כמה זמן לוקח לבצע ניהול מוניטין עד שנראה תוצאות. באופן כללי יש לזכור שמדובר בתהליך לא פשוט שכולל אתגרים רבים ולכן עלול לקחת זמן רב. יש מקרים בהם נראה תוצאות לאחר מספר חודשים ויש מקרים בהם נראה תוצאות רק לאחר מספר שנים. חשוב מאוד שניהול המוניטין יתבצע באופן קבוע ויכלול ליווי קבוע של אנשי המקצוע על מנת שיוביל לתוצאות טובות. אנשי המקצוע ישתמשו בשיטות שונות על מנת להתכונן לפרסומים שליליים ולמצב של משבר תקשורתי. כך אנשי המקצוע ימגרו ביקורות שליליות ויתמקדו בפרסום חיובי.

חשוב לזכור שאין דבר שאי אפשר לתקן. גם אם מרגיש לכם שהתהליך אבוד מראש ושהגעתם למצב בלתי הפיך, הכל ניתן לתיקון. עם זאת, חשוב לציין שבמצבים קשים התהליך יהיה ארוך ולא פשוט. אך בסופו של דבר אתם תצליחו לתקן את שמכם הטוב.

ניהול מוניטין תוצאות – מחיקת תוצאות שליליות

במידה שיש מידע שלילי בגוגל אתם יכולים לפעול על מנת להסיר אותו. לשם כך ניתן להסיר אותו באופן מוחלט או לדחוק אותו לשולי מנוע החיפוש.

  • הסרת התוצאה השלילית באופן מוחלט

קודם כל חשוב לציין שהסרת תוצאת שלילית מגוגל היא לא פשוטה ופעמים רבים לא נצליח לבצע זאת. עם זאת, תמיד כדאי לנסות. במידה שיש עליכם פרסום שלילי באתר מסוים ניתן לפנות לבעלי האתר בבקשה להסיר את התוכן השלילי. לכל בעל אתר יש את הזכות להחליט אם להסיר את המידע או לא. במידה שבעל האתר נענה בסירוב, תוכלו לנסות לפנות לגוגל ולבקש שיסירו את המידע ממנוע החיפוש. בדרך כלל הסרת תוצאות שליליות מגוגל תתבצע רק במקרים של הפרת זכויות יוצרים, הוצאת דיבה, עבירה על חוקי המדינה או פעולות פליליות אחרות.

  • דחיקת התוצאה השלילית לשולי מנוע החיפוש

הדרך השנייה להסרת תוצאות מגוגל היא על ידי דחיקת התוצאה השלילית לשולי מנוע החיפוש. בשיטה זו יש לבצע מספר פעולות שידחקו את התוצאות השליליות. במסגרת הפעולות יש לפרסם כתבות יחסי ציבור באתרים מובילים שיקבלו חשיפה גבוהה, לפרסם ברשתות החברתיות, להעלות תוכן לאתרים, לפרסם בבלוגים ועוד. כך אתם יכולים להעלות את הפרסום החיובי לראשית מנוע החיפוש ובסופו של דבר לדחוק את הפרסומים השליליים לשולי התוצאות.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!