ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים – עובדים בשבילכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקיםאחד הדברים החשובים להצלחתו של עסק הוא המוניטין שלו. במידה שלעסק או לבעלים שלו יהיה מוניטין שלילי, לקוחות רבים יירתעו מביצוע עסקה איתו. לכן, חשוב מאוד לנהל את המוניטין של העסק ולדאוג שיהיה חיובי. על ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין הוא שיטה בה ניתן לעצב את המידע המתקבל על עסקים ואנשים באינטרנט. בשיטה זו ניתן לפקח על הביקורות השליליות המתפרסמות על העסק, על בכירים ועל אנשי עסקים על מנת לבנות מוניטין חיובי, חזק ויציב. חשוב לזכור שלכל אדם ולכל עסק יש מוניטין שעלול להשפיע על ההצלחה שלו. לכן, על מנת להיות בטוחים שהמוניטין שלכם חיובי ושאנשים שיחפשו אתכם ברשת לא יקבלו מידע שלילי חשוב לבצע ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים. מדובר בתהליך שמתבצע על ידי חברות מקצועיות במגוון אמצעים שונים ברשת בהם גוגל, אתרים מובילים והרשתות החברתיות. 

למי מיועד התהליך?

ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים הוא תהליך שמיועד לכל מי שרוצה להיות אחראי על המוניטין שלו. כפי שציינו לכולם יש מוניטין שעלול להשפיע על ההצלחה שלהם, לטובה או לרעה. לכן, לא משנה מה תחום העיסוק שלכם- תיקון קווי ביוב, התקנת לוחות סולאריים, מסעדה, רשת מלונות או כל עסק אחר עליכם לבצע ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים. התהליך יסייע לכם לפקח על ביקורות שליליות ולמנוע מהן לפגוע בשמכם הטוב. 

 

מה חשיבות התהליך?

כפי שציינו, על ידי ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים ניתן לעצב את המידע המתקבל עליכם ברשת ולוודא שהוא יהיה חיובי ולא יפגע בשם שלכם. חשוב להבין שמדובר בתהליך עם חשיבות רבה מאחר שהמידע שמתקבל עליכם ברשת יכול להשפיע באופן משמעותי על המוניטין שלכם. למעשה, כיום גוגל משמש אנשים לחפש מידע על כל דבר שהם רוצים- לבדוק טווח מחירים על מוצר מסוים, לחפש מידע על עבודה, לבדוק פרט היסטורי ולחפש רקע של אנשים ועסקים. במידה שלקוח פוטנציאלי יחפש את העסק שלכם או אתכם בגוגל, קבלת מידע שלילי עלולה להרתיע אותו מביצוע עסקה איתכם. כך אתם עלולים להפסיק לקוחות פוטנציאליים והרווחים של העסק ירדו באופן משמעותי. חשוב לקחת בחשבון שפעמים רבות לקוחות יחפשו ספציפית מידע שלילי וביקורות על העסק בשביל להיות בטוחים בכדאיות העסקה. לכן, על מנת להיות בטוחים שהמידע שמתקבל עליכם הוא חיובי ושהמוניטין שלכם ברשת הוא חיובי חשוב לבצע ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים. 

 

מתי צריך לנהל מוניטין?

אנשי עסקים ובכירים רבים חושבים שהצורך בניהול מוניטין עולה רק במידה שהתפרסמו על העסק פרסומים שליליים שעלולים להזיק למוניטין שלו. אך למעשה, הצורך בניהול מוניטין קיים תמיד, גם אם אין אזכורים שליליים על העסק. כאשר אתם מנהלים את המוניטין של העסק מבעוד מועד ולא מחכים לפרסומים שליליים אתם יכולים למזער נזקים ולבנות לעסק מוניטין חזק שלא ייפגע בקלות על ידי כל פרסום שלילי. כמובן שבמידה שהתפרסמו עליכם פרסומים שליליים כלשהם הצורך בניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים עולה אפילו יותר. יש לקחת בחשבון שבמידה שאתם מתכננים פעולה בעלת חשיבות רבה לעסק כמו השקת מוצר חדש, פנייה לקהל יעד חדש, גיוס משקיעים וכדומה,  חשוב מאוד לנהל את המוניטין של העסק לפני. 

כיצד מתבצע ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים?

ניהול מוניטין מתבצע במגוון שיטות שונות אשר מתחלקות לשני היבטים מרכזיים- 

  • מחיקת תוצאות חיפוש

ההיבט הראשון בו ניתן לבצע ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים הוא למחוק אזכורים שליליים ממנועי החיפוש. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים תלוי היכן האזכור השלילי שמור. זה נשמע מצחיק אך ישנם מקרים רבים בהם האזכור השלילי שמור על נכס דיגיטלי ששייך לכם כמו לדוגמא לקוח לא מרוצה שהשאיר תגובה באתר העסק או בעמוד העסקי ברשתות החברתיות. לכן במידה שהאזכור השלילי נמצא על נכס דיגיטלי ששייך לכם, תוכלו פשוט למחוק אותו בקלות. 

במידה שהאזכורים השליליים נמצאים על אתרים אחרים שלא בשליטתכם תוכלו לנסות למחוק אותם בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא לפנות לבעל האתר בו שמור האזכור השלילי ולבקש ממנו להסיר אותו. פעמים רבות בעלי האתר לא קשורים לפרסום השלילי ומסכימים להסיר אותו. דרך נוספת היא לאיים בתביעה נגד מי שפרסם את התוכן הפוגעני במידה שלא יסיר אותו. עוד דרך למחיקת תוצאות שליליות היא לפנות לגוגל ולבקש מהם להסיר את התוכן הפוגעני. פעמים רבות גוגל לא תיקח חלק אך ישנם מקרים בהם היא תסכים להסיר את האזכורים השליליים, לכן שווה לנסות. 

  • דחיקת תוצאות החיפוש לשולי מנוע החיפוש

ההיבט השני בו ניתן לבצע ניהול מוניטין לבכירים ואנשי עסקים הוא דחיקה של תוצאות החיפוש השליליות לשולי מנוע החיפוש. על מנת לעשות זאת יש לבצע מגוון פעולות שונות כמו פרסום של כתבות חיוביות באתרים מובילים, הקמת אתר חזק לעסק וביצוע פעולות להעלאת הדירוג שלו במנועי החיפוש, העלאת תכנים איכותיים, פתיחת ערך בויקיפדיה ופרסום ברשתות החברתיות. במידה שהפעולות הללו יתבצעו כהלכה הן ידחקו את תוצאות החיפוש השליליות לשולי מנוע החיפוש.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!