ניהול מוניטין לחברות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין לחברותכאשר מנהלים חברה חשוב לנהל את המוניטין שלה ולדאוג שהוא יהיה חיובי, חזק ויציב. כיום, ניהול מוניטין מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי אמצעים שונים. על ניהול מוניטין לחברות, על החשיבות שלו ועל הפרמטרים שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור חברה מתאימה לתהליך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו ניהול מוניטין לחברות?

ניהול מוניטין לחברות הוא שיטה בה מיחצנים את החברה, ממתגים אותה ובונים לה מוניטין טוב, חזק ויציב. על ידי ניהול מוניטין ניתן ליצר לחברה מוניטין חיובי ולמנוע יצירת מוניטין שלילי ופגיעה בשמה של החברה. על ידי שיטה זו ניתן לקדם את החברה, להגדיל את מעגל הלקוחות שלה וכך גם את הרווחים שלה. 

על מנת לבצע ניהול מוניטין יש להיעזר בחברות מקצועיות שמתמחות בניהול מוניטין, בקידום ובמיתוג. חברות אלה יבצעו את התהליך על מנת לבנות לחברה מוניטין חיובי. כמו כן החברות הללו יודעות כיצד להתמודד עם פרסומים שליליים. 

למי מתאים ניהול מוניטין לחברות?

אם יש לכם חברה אתם צריכים לבצע ניהול מוניטין. בלי קשר לגודל החברה ולתחום העיסוק שלה. הסיבה לכך היא שלקוחות, קולגות, ספקים ועסקים מתחרים בדרך כלל יחפשו מידע על החברה לפני שיחליטו לבצע איתה עסקאות. במידה שהמידע שיתקבל על החברה יהיה שלילי, יווצר לה מוניטין שלילי ולא ירצו לבצע איתה עסקאות. לכן, על מנת לוודא שהמידע שמתקבל עליכם באינטרנט יהיה חיובי אתם צריכים לבצע ניהול מוניטין לחברות. 

 

ניהול מוניטין לחברות באינטרנט

בעבר, חברה שרצתה לבנות לעצמה מוניטין חיובי ולקדם את עצמה הייתה צריכה להשתמש בפלטפורמות פרסום כמו עיתונים, תחנות רדיו וטלוויזיה. כיום, התפתחות הטכנולוגיה הובילה לכך שכל חברה וכל עסק יוכלו לקדם את עצמם ולבנות להם מוניטין באינטרנט. למעשה, כיום רוב הלקוחות יחפשו מידע על החברה בגוגל ולכן, ניהול מוניטין בגוגל ובאינטרנט בכלל הוא אחד הדברים החשובים לחברה. ניהול מוניטין לחברות באינטרנט מתבצע במגוון שיטות- 

  • פרסום כתבות חיוביות

על מנת לבנות לחברה מוניטין חיובי באינטרנט יש לפרסם עליה כתבות חיוביות. קיימים אתרים ועיתונים וירטואליים שונים שמקבלים חשיפה גבוהה באינטרנט. פרסום באתרים אלה יכול לקבל חשיפה גבוהה ולהוביל לבניית מוניטין חיובי וחזק לחברה. ככל שהכתבות הללו יתפרסמו באתרים מובילים שמקבלים חשיפה גבוהה יותר כך תהיה להם השפעה חזקה יותר. לכתבות החיוביות תוכלו להוסיף קישור שיוביל את הגולשים לאתר החברה, כך תוכלו להגדיל גם את החשיפה של האתר שלכם. 

  • הקמת אתרים

במידה שלחברה שלכם אין אתר חשוב להקים לה אתר. כאשר מקימים אתר חדש חשוב לוודא שהוא עונה על פרמטרים מסוימים בהם חוויית משתמש טובה, גלישה מהירה, גלישה נוחה והתאמת גלישה לטלפונים הניידים. במידה שהאתר יענה על הפרמטרים הללו הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל יהיה גבוה יותר. בנוסף, לאתר חשוב מאוד להעלות תוכן איכותי. העלאת תוכן איכותי לאתר תאפשר לכם להעלות את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל וכך גם להגדיל את החשיפה שמקבל. לאתר תוכלו להעלות תכנים על המוצרים של החברה, על השירותים שמספקת, המלצות מלקוחות קודמים ועוד. 

  • רשתות חברתיות

שיטה נוספת ויעילה במיוחד לניהול מוניטין לחברות באינטרנט הוא הרשתות החברתיות. הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. כיום לרוב האנשים יש חשבון ברשת חברתית אחת או יותר ולכן הן הפכו לאחת הפלטפורמות היעילות ביותר לקידום עסקים וחברות. על ידי ניהול מוניטין ברשתות החברתיות אתם יכולים לפנות לקהל היעד של החברה ולבנות לה מוניטין חזק. 

 

מתי יש לבצע ניהול מוניטין לחברות?

חברות רבות ועסקים רבים מודעים לצורך בניהול מוניטין לאחר משבר תקשורתי ולאחר פרסומים שליליים על החברה. עם זאת, הדרך היעילה ביותר לבצע ניהול מוניטין לחברות הוא לפני הפרסומים השליליים. אל תחכו למשבר ואל תחכו שיפגע שמה הטוב של החברה. על ידי  ניהול מוניטין אתם יכולים לבנות לחברה מוניטין חיובי וחזק שלא יתערער בעקבות תגובה שלילית של לקוח לא מרוצה. אך במידה שכבר התפרסמו על החברה פרסומים שליליים הצורך בניהול מוניטין עולה אף יותר. כך על ידי התהליך תוכלו לפעול לתיקון המוניטין השלילי שנוצר לחברה. חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתהליך לא פשוט שעלול לקחת זמן רב. 

כיצד נבחר חברת ניהול מוניטין לחברות?

ניהול מוניטין הוא תהליך מורכב שצריך להתבצע כהלכה על מנת להניב תוצאות מוצלחות. לשם כך יש לבחור חברת ניהול מוניטין מומלצת. לשם כך יש להתייחס למספר גורמים חשובים- 

  • מקצועיות- חשוב לבחור חברת ניהול מוניטין מקצועית. בררו מי אנשי המקצוע שמעסיקה החברה והאם הם מיומנים ומנוסים. חשוב לוודא שהחברה ביצעה ניהול מוניטין לחברות בעבר. 
  • ניסיון- בחרו בחברה שיש לה ניסיון בניהול מוניטין לחברות. ככל שהניסיון של החברה יהיה רב יותר כך תוכלו להיות בטוחים שהיא מקצועית יותר ושהיא מחזיקה ביותר ידע. חשוב לבדוק שהחברה התנסה בניהול מוניטין לחברה בסדר גודל דומה לחברה שלכם. 
  • המוניטין של החברה- מוניטין הוא דבר חשוב. כמו שהמוניטין של החברה שלכם חשוב למי שמתלבט אם לבצע איתכם עסקים כך גם המוניטין של חברת הקידום רלוונטי עבורכם. וודאו שמדובר בחברה עם מוניטין חיובי בתחום. 
  • המלצות- לבסוף אין חכם כבעל ניסיון. על מנת לקבל החלטה מושכלת בנוגע לבחירה חברה לניהול מוניטין חשוב לקבל המלצות על החברה. במידה שיש לכם המלצות ממקור ראשון הן ההמלצות הטובות ביותר. אך אם אתם  לא מכירים מישהו שקיבל שירות מחברת ניהול מוניטין בעבר תוכלו לקבל המלצות באינטרנט וברשתות החברתיות. על ידי המלצות תוכלו לקבל מושג על ההתנהלות של החברה ולהחליט האם כדאי לעבוד איתה או לא.
יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!