ניהול מוניטין חיפוש

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין חיפושמנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. במנוע החיפוש יכולות להופיע תוצאות חיפוש שלא מוצאות חן בעינינו ואף עלולות לפגוע בנו וליצור לנו מוניטין שלילי. במצב כזה חשוב מאוד לבצע ניהול מוניטין על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש של גוגל. על ניהול מוניטין חיפוש נרחיב במאמר הבא. 

 

ניהול מוניטין חיפוש- מה זה אומר?

ניהול מוניטין הוא שיטה בה ניתן ליחצן עסקים או אנשים, ליצור להם מוניטין חיובי ולמנוע  יצירה של מוניטין שלילי. לכולם יש מוניטין, לכן על מנת לשמור על המוניטין ולהצליח לשלוט עליו יש צורך בביצוע ניהול מוניטין. ניהול מוניטין מתבצע באינטרנט במגוון אמצעים בהם מנוע החיפוש של גוגל, הרשתות החברתיות, אתרים ועוד. 

מנוע החיפוש של גוגל נחשב לאחד האמצעים המרכזיים והחשובים ביותר בהם יש לבצע ניהול מוניטין. כאשר מופיעות תוצאות חיפוש שליליות שעלולות לפגוע בעסק או באדם, יש לבצע ניהול מוניטין על מנת לשנות אותן. ישנם מקרים בהם נוכל להסיר לגמרי את תוצאות החיפוש מגוגל וישנם מקרים בהם נפעל על מנת לדחוק את תוצאות החיפוש הללו לשולי מנוע החיפוש ולהקטין את החשיפה שהן מקבלות. 

ניהול מוניטין חיפוש- למי זה מיועד?

כפי שהבנו, ניהול מוניטין בכלל וניהול מוניטין במנוע החיפוש של גוגל בפרט הם שיטה שמסייעת ליצור לעסק או אדם מוניטין חיובי ולקדם אותו באינטרנט. כלומר, ניהול מוניטין במנוע החיפוש של גוגל מיועד לכולם. ניהול מוניטין יכול להתבצע עבור עסקים, עבור אנשי עסקים, אנשי ציבור, בעלי מקצוע ואף עבור אנשים פרטיים. שיטת ניהול מוניטין היא שיטה שמתאימה לכולם והיא פועלת בשיטות דומות על מנת למלא את אותן המטרות- לשמור על מוניטין חיובי, להקפיץ את האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל ולטפל בתוצאות חיפוש שליליות. 

 

ניהול מוניטין חיפוש- כיצד זה עובד? 

ניהול מוניטין במנוע החיפוש של גוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע, במיוחד אם אתם אנשי עסקים או אנשי ציבור. במנוע החיפוש של גוגל אפשר לחפש כל מה שרוצים- עסקים, אנשים, שירותים, מוצרים, היסטוריה, ספורט ועוד. לכן, חשוב לוודא שהמידע שמתקבל בתוצאות החיפוש של גוגל יהיה חיובי. כך על ידי ניהול מוניטין במנוע החיפוש גוגל ניתן לתקן מוניטין שלילי. מוניטין שלילי עלול להיווצר על ידי פרסומים שליליים. לדוגמא, אם התפרסמה עליכם כתבה שלילית, אם הושארה באתר שלכם או ברשת חברתית תגובה שלילית על העסק, על השירות או על המוצרים שלו עלול להיווצר לכם מוניטין שלילי. כמו כן, דרך נוספת שעלולה להוביל ליצירת מוניטין שלילי היא הופעה באתרי פסקי דין. אתרים אלה כוללים מאגרים של פסקי דין ושל אזכורים משפטיים שונים. עסקים ואנשים שמופיעים באתרים הללו כנראה נתבעו או תבעו בעבר ולכן לקוחות עלולים להירתע לבצע איתם עסקים. במצב כזה עלול להיווצר לעסק מוניטין שלילי במהירות. לכן, לשם כך יש לפעול על מנת להסיר את הפרסומים השליליים הללו מתוצאות החיפוש. על מנת להסיר את הפרסומים הללו מגוגל או לפחות לדחוק אותם לשולי מנוע החיפוש יש לבצע מספר פעולות שונות. 

 

על ידי הקמת אתרים

הקמת אתר לעסק מאפשרת לו להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. על מנת שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל ויקבל חשיפה גבוהה הוא צריך לענות על מספר פרמטרים. קודם כל כאשר אתם בונים את האתר חשוב לשים לב שהוא עונה על מספר צרכים בסיסיים- מספק חוויית משתמש טובה לגולשים בו, הגלישה בו מהירה, שהאתר יהיה ברור ונוח לשימוש ושהוא יאפשר גלישה מהירה ונוחה גם בטלפון הנייד. לאחר בניית האתר יש לבצע מספר פעולות על מנת להקפיץ אותו לראשית תוצאות החיפוש. בין הפעולות הללו יש ליצור תוכן רלוונטי ואיכותי ולהעלות אותו לאתר. כמו כן, ניתן להעלות המלצות של לקוחות קודמים שיופיעו באתר וימשכו לקוחות פוטנציאליים שונים. בנוסף, ניתן ליצור סרטון תדמית ולהתאים אותו לקהל היעד שלכם. בסרטון התדמית תציגו את העסק, תציינו את היתרונות שלו, מה הוא מציע, למי הוא מיועד ועוד. 

על ידי תוכן

עוד דרך בה ניתן להשפיע על תוצאות החיפוש של גוגל היא על ידי תוכן. בדרך הזו יש לפרסם תכנים שיווקיים על העסק ברחבי האינטרנט. ככל שיתפרסם יותר תוכן כך יהיה ניתן לקדם את העסק יותר ולהשפיע על הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של גוגל. גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש שלה לפי שני פרמטרים מרכזיים- המחיר ששולם עבור המודעה ואיכות המודעה. איכות המודעה מושפעת ממילות מפתח, איכות האתר ואיכות עמוד הנחיתה. לכן, על מנת להשפיע על הדירוג של האתר שלכם ולהופיע בתוצאות החיפוש הראשונות יש להשקיע ביצירת תכנים איכותיים. כמו כן, ניתן לפרסם את התכנים הללו גם באתרים מובילים באינטרנט ולקשר את התוכן לאתר שלכם. כך יהיה ניתן להוביל את הגולשים להיכנס לאתר, להגדיל את התנועה בו וכך להעלות אותו בדירוג. חשוב שתשימו דגש על יצירת תכנים איכותיים. תכנים אלה נכתבים על ידי אנשי מקצוע מנוסים שמתאימים את התוכן לקהל היעד של העסק ויודעים להשתמש במילות מפתח מתאימות. התוכן יכלול תכנים שיווקיים שיסקרנו את הלקוחות וימשכו אותם לעסק. 

 

על ידי אתרים מובילים

מלבד להקמת אתר לעסק שלכם והעלאת תכנים אליו תוכלו להיעזר באתרים אחרים. ככל שהאתר יותר מוכר ומקבל חשיפה גבוהה יותר כך הוא יניב לכם תוצאות טובות יותר. השתמשו באתרים שמופיעים כבר בראשית תוצאות החיפוש של גוגל וכך ישפיעו על הדירוג שלכם. דרך נוספת להופיע בראשית תוצאות החיפוש של גוגל היא לפתוח לעסק עמוד עסקי בפייסבוק. הסיבה לכך היא שפייסבוק מופיעה פעמים רבות בראשית תוצאות החיפוש. כך גם תוכלו לפתוח ערך בויקיפדיה, מאחר שמופיעה בדרך כלל בראשית תוצאות החיפוש של גוגל. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!