ניהול מוניטין העלמת הכנסות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין העלמת הכנסותהעלמת הכנסות היא למעשה אי דיווח על כל ההכנסות שלנו לרשות המס. כך ההכנסה התקופתית עליה אנחנו מדווחים קטנה יותר ואנחנו יכולים לשלם פחות מס. במצב בו אנחנו חשודים בהעלמת הכנסות עלול להתפרסם עלינו מידע שלילי בגוגל והוא עלול לפגוע בנו בתחומים שונים בחיים. על ניהול מוניטין העלמת  הכנסות נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו ניהול מוניטין העלמת הכנסות?

העלמת הכנסות היא פעולה לא חוקית בה לא מדווחים על כל ההכנסות של העסק לרשות המס. במצב כזה ניתן לשלם פחות מס. כאשר אדם או עסק חשודים בהעלמת מס, רשות המיסים עלולה לפרסם עליו מידע שלילי. רשות המס יכולה לפרסם נגדכם תביעות, חשדות או חקירות בנוגע לעבירות מס. כל אחד יכול לקרוא את המידע אותו מפרסמת רשות המיסים ולכן במצב כזה יש לבצע ניהול מוניטין העלמת הכנסות על מנת לנקות את השם שלכם. ניהול מוניטין הוא בעצם שיטה המאפשרת לשמור על מוניטין חיובי ולמנוע מוניטין שלילי. ניהול מוניטין מתבצע על ידי אנשי מקצוע באמצעות מגוון אמצעים שונים ושימוש בכלים מתקדמים. 

מי צריך לבצע ניהול מוניטין העלמת הכנסות?

אם רשות המיסים פרסמה עליכם מידע שלילי אתם צריכים לבצע ניהול מוניטין העלמת הכנסות. גם אם אתם רק חשודים, כל מידע שלילי שמופיע עליכם בגוגל עלול לפגוע בכם בתחומים שונים בחיים. לדוגמא, תחשבו שאתם רוצים לבצע עסקים עם חברה חדשה או להתקבל לעבודה חדשה ומנהל העבודה בודק עליכם מידע בגוגל ומגלה שיש לכם עבירות מס. לכן, בין אם אתם אנשי ציבור, אנשי עסקים, אנשים פרטיים, כל עוד יש עליכם מידע שלילי בגוגל אתם צריכים לבצע ניהול מוניטין העלמת הכנסות. כך אתם יכולים לשמור על השם הטוב שלכם ולמנוע יצירת מוניטין שלילי שעלול לפגוע בכם בתחומים שונים. 

 

מדוע צריך לבצע ניהול מוניטין העלמת הכנסות?

המוניטין שלנו הוא אחד הדברים החשובים ביותר. בדרך כלל לוקח שנים רבות ליצור מוניטין חיובי וטוב. לעומת זאת, ברגע אחד תוך פרסום שלילי אחד עלול להיווצר לנו מוניטין שלילי. לא פשוט לתקן מוניטין שלילי. למעשה כל מי שרוצה יכול למצוא עלינו מידע בגוגל ואם מדובר במידע שלילי הוא יכול לפגוע בנו קשות. המידע השלילי שמופיע עלינו בגוגל לא נעלם מעצמו ולכן על מנת להתמודד איתו יש לבצע ניהול מוניטין. 

 

כיצד נבצע ניהול מוניטין העלמת הכנסות?

הניהול מוניטין מתבצע במגוון שיטות שונות. על מנת שניהול המוניטין יצליח חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע שמומחים לביצוע ניהול מוניטיןז. אנשי המקצוע יבצעו פעולות שונות על מנת שניהול המוניטין יצליח ושהשם שלכם יתנקה. במסגרת הפעולות הללו אנשי המקצוע יאתרו את המידע הפלילי שמופיע עליכם בגוגל, יבחנו את חומרת הפרסום השלילי ויבצעו פעולות נגד שמטרתן לשמור על המוניטין החיובי שלכם. 

מחיקת תוצאות לניהול מוניטין העלמת הכנסות

אחת הדרכים לניהול מוניטין העלמת הכנסות היא למחוק את התוצאות השליליות מגוגל. קודם כל חשוב לציין שלא תמיד ניתן לעשות זאת ומדובר באתגר לא פשוט. עם זאת, תמיד כדאי לנסות. בדרך כלל מחיקת תוצאות מגוגל מתאפשרת כאשר המידע שמופיע בגוגל הוא פוגעני ולא חוקי. לדוגמא, אם מדובר במידע שכולל הפרת זכויות יוצרים, הוצאת דיבה, עבירה על חוקי המדינה או כל פעולה לא חוקית אחרת תוכלו להסיר את המידע מגוגל. על מנת למחוק את המידע מגוגל יש שתי אפשרויות. הראשונה היא לפנות לבעלי האתר ולבקש מהם להסיר את המידע השלילי. במידה שבעלי האתר סירבו תוכלו לפנות לגוגל ולבקש ממנה להסיר את המידע השלילי ממנוע החיפוש. 

 

דחיקת תוצאות לצורך ניהול מוניטין העלמת הכנסות 

מאחר שקשה מאוד למחוק את המידע מגוגל, האופציה השנייה שעומדת לפניכם לניהול מוניטין הוא לדחוק את התוצאות השליליות לשולי מנוע החיפוש. במצב כזה אנשי המקצוע יבצעו מגוון פעולות שונות שידחקו את המידע השלילי לשולי מנוע החיפוש ויהפכו אותו ללא נגיש. חשוב להבין שבשיטה זו המידע עדיין קיים בגוגל אך הוא לא נגיש כמו שהיה וקשה להגיע אליו. הפעולות שמאפשרות לדחוק את תוצאות החיפוש לשולי מנוע החיפוש הן שונות וכוללות פרסום כתבות חיוביות באתרים מובילים, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. על ידי דחיקת תוצאות החיפוש לשולי מנוע החיפוש אתם יכולים לשמור על המוניטין החיובי שלכם. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!