ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקיםהמוניטין של העסק הוא אחד הדברים החשובים שלו. אם לעסק יש מוניטין שלילי, הלקוחות לא ירצו לבצע איתו עסקאות, הספקים לא יתנהלו איתו ובסופו של דבר הוא יקרוס. לכן, על מנת להימנע  ממצב כזה, חשוב לבצע ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים. כך תוכלו לבנות לעסק שלכם מוניטין טוב, יציב וחזק ותתמודדו עם פרסומים שליליים כהלכה, במידה שיצוצו. 

 

מהו ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים?

ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים הוא שיטה בה מיחצנים עסק, ממתגים אותו ובונים לו מוניטין חזק, יציב וטוב. על ידי שיטה זו, ניתן לבנות לעסק מוניטין חיובי וחזק שלא יפגע מכל פרסום שלילי. למעשה, בין אם תרצו ובין אם לא לעסק שלכם יהיה מוניטין ולכן על מנת להיות אחראים על המוניטין של העסק ולהיות בטוחים שהוא חיובי יש לבצע ניהול מוניטין. מדובר בשיטה שמתבצעת על ידי חברות מקצועיות שמומחות לתהליך. בדרך כלל ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים יתבצעו באינטרנט במגוון פלטפורמות כאשר המרכזיות בהן הן גוגל, אתרים מובילים והרשתות החברתיות. בשיטה זו ניתן לבנות לעסק מוניטין חיובי ולמנוע יצירה של מוניטין שלילי. 

למה זה חשוב?

כפי שציינו קודם, בין אם תרצו ובין אם לא לעסק שלכם יש מוניטין. במידה שהמוניטין של העסק הוא שלילי הלקוחות לא ירצו לבצע איתכם עסקאות. מוניטין שלילי נוצר בעקבות פרסומים שליליים על העסק. אלה יכולים להיות פרסומים באתרים מובילים או פרסומים שליליים ברשתות החברתיות שהתפרסמו על ידי לקוח לא מרוצה. בכל מצב, פרסומים שליליים יכולים לפגוע בשם הטוב של העסק ולהרוס את המוניטין שלו. לכן, על מנת להימנע ממצב של משבר תקשורתי ולהימנע מפגיעה בשמכם הטוב, חשוב לבצע ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים. כך למעשה אתם יוצרים לעסק שלכם מוניטין חזק ויציב מספיק שלא ייפגע מכל פרסום שלילי של לקוח לא מרוצה. בנוסף, במידה שיתפרץ משבר תקשורתי תוכלו להיות מוכנים להתמודד איתו בצורה טובה יותר. 

 

כמה זמן זה לוקח?

התהליך של ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים הוא תהליך שכולל מספר שלבים ותלוי בגורמים שונים ולכן קשה לענות כמה זמן הוא לוקח באופן חד משמעי. במידה שמדובר בעסק עם מוניטין חיובי, התהליך יהיה קצר יותר. לעומת זאת, אם מדובר בעסק שהמוניטין שלו שלילי יכול לקחת זמן רב לתקן את המוניטין השלילי ולבנות לעסק מוניטין חיובי מחדש. חשוב לזכור שקל יותר למנוע מאשר לתקן ולכן תמיד מומלץ להתחיל את התהליך לפני שנוצר לעסק מוניטין שלילי. בכל מצב, חשוב להבין שהתהליך יכול להיות ארוך ולא פשוט ויצריך מכם סבלנות רבה. זכרו שבניית מוניטין טוב יכולה להיות קשה וארוכה ולעומת זאת פגיעה בשם שלכם יכולה להיות מיידית והרסנית. לכן, ההמלצה היא לבצע ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים על ידי אנשי מקצוע שמומחים בתחום. 

 

כיצד נבצע זאת?

ניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים הוא תהליך חשוב מאוד שצריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע בתחום. אנשי המקצוע יכולים לנהל את המוניטין במגוון דרכים שונות- 

  • מחיקת הפרסומים השליליים 

הדרך הראשונה לניהול מוניטין ובניית מוניטין לעסקים, במצב של מוניטין שלילי, היא קודם כל למחוק את הפרסומים השליליים. מחיקת הפרסומים השליליים יכולה להתבצע או על ידי הסרה שלהם באופן מוחלט או על ידי דחיקתם לשולי מנוע החיפוש. 

נתחיל מהסרת הפרסומים השליליים באופן מוחלט. בצורה זו אתם למעשה מסירים את הפרסומים השליליים מהרשת ומוודאים שאף אחד לא יראה אותם. לא תמיד ניתן לבצע זאת, אך תמיד כדאי לנסות. לשם כך קודם כל תוכלו לנסות לפנות לבעלי האתר ולבקש מהם להסיר את הפרסום השלילי. כל בעל אתר יכול לבחור האם להיענות לבקשה בחיוב או בשלילה. במקרים בהם הפרסום כולל הוצאת דיבה או שיימינג יש סיכוי גדול שבעל האתר ייענה לבקשה בחיוב מאחר שיפחד מתביעה. במידה שבעל האתר סירב להסרת הפרסום תוכלו לנסות לפנות לגוגל ולבקש ממנה להסיר את הפרסום ממנוע החיפוש. ברוב המקרים גוגל לא יהיו זמינים ולא יגיבו במהירות אך כדאי לנסות. ישנם מקרים בהם גוגל עשויה להסיר את הפרסום השלילי על העסק שלכם. 

שימו לב, באינטרנט קיימים אתרי פסקי דין בהם מופיעים מאגרים של פסקי דין. הופעה במאגרים אלה עלולה להעיד על עסק בעייתי ולכן במידה שאתם מופיעים באתרים אלה חשוב לפעול להסרת פסק הדין בו אתם מופיעים. בדרך כלל הסרת פסק הדין תהיה כרוכה בתשלום לאתר. 

האפשרות השנייה היא לדחוק את הפרסומים השליליים לשולי מנוע החיפוש. לשם כך יש לפרסם כתבות חיוביות, להקים אתר לעסק, להעלות תוכן איכותי ורלוונטי לעסק ולבצע פעולות שיגדילו את החשיפה החיובית שהעסק מקבל וידחקו את החשיפה השלילית לשולי מנוע החיפוש. 

בניית מוניטין חיובי לעסק מלבד להתמודד עם פרסומים שליליים ומניעת מוניטין שלילי יש לבנות לעסק מוניטין חיובי. על מנת לבנות לעסקים מוניטין חיובי יש לבצע מספר פעולות שונות
הקמת אתרים והעלאת תוכן על מנת לבנות לעסק מוניטין חיובי חשוב קודם כל להקים לו אתר ולהעלות אליו תכנים איכותיים. חשוב מאוד שהאתר יהיה איכותי, יספק חוויית משתמש טובה, יתאים לגלישה בטלפונים ניידים ויספק גלישה מהירה ונוחה. בנוסף, חשוב שהתכנים שתעלו יהיו איכותיים ורלוונטיים לעסק
רשתות חברתיות כיום הרשתות החברתיות הן אחד מכלי התקשורת המובילים ברשת. לכן, הקימו לעסק שלכם עמוד עסקי ברשתות החברתיות ופרסמו את העסק בפלטפורמה זו. כך תוכלו לקבל חשיפה ממגוון גולשים ולבנות לעסק מוניטין חזק
פרסום כתבות חיוביות בניית מוניטין חיובי יכולה להתבצע ביעילות על ידי פרסום חיובי באתרים מובילים. לשם כך ניתן לבצע שיתופי פעולה עם אתרים מובילים ולפרסם כתבות חיוביות על העסק. כך ניתן גם לדחוק פרסומים שליליים ביעילות
יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!