ליצור לעצמכם קריירה בטוחה באמצעות לימודי תעודה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

בעבר הלא רחוק, החשיבה על קריירה הייתה מלווה במחשבה על לימודים ארוכי טווח הכוללים תואר ראשון, שני ולפעמים גם דוקטורט. כיום ידוע כי לא חייבים ללמוד שנים על גבי שנים כדי ליצור קריירה בטוחה עם שכר גבוה. כיום קיימת האפשרות ללימודי תעודה בזמן קצר המאפשרים לבנות קריירה יציבה לטווח ארוך. אז איך יוצרים קריירה כזו? במאמר הבא נסביר אילו מקצועות כדאי ללמוד ואיך שומרים על יציבות.

 

ללמוד קורסים הכוללים פרקטיקה

הסוד בקריירה יציבה וארוכת טווח הוא הקפדה על שני דברים חשובים:

  1. למידה של קורסים פרקטיים – קורסים פרקטיים הינם קורסים שיש בהם חלקים עיוניים לצד חלקים מעשיים המאפשרים לכם לבצע את העבודה בפועל וללמוד איך להעניק אותה ללקוחות שיהיו לכם. קורסים מהסוג הזה תוכלו ללמוד במכללה כמו מכללת פאר.
  2. אפשרות להתחדשות והתפתחות על ידי קורסים נוספים – לפני שאתם הולכים ללמוד קורס מסוים, חשוב לבחון האם יש קורסים נוספים המשיקים לו ומאפשרים לכם להרחיב את הידע שלכם בעתיד. אם תבחנו זאת לפני כניסה ללימודים, תוכלו ליצור לעצמכם מסלול קריירה שיש בה התפתחות כל הזמן.

 

ליצור מסלול קריירה באמצעות קורסים

אם אתם נמצאים בשלבים הראשונים של חיפוש לימודים, תוכלו קודם לבחון מסלולי לימוד בסיסיים שאליהם ניתן להוסיף מסלולים יותר מורכבים. כך לדוגמא, ניתן בתור התחלה ללמוד קורס בסיסי של ניהול משרד או מזכירות בכירות, להתחיל לעבוד במקצוע ואז לעשות קורסים נוספים בהנהלת חשבונות או חשבות שכר.

בפעולה זו, אתם למעשה מרחיבים את הידע שלכם והיכולות שלכם ואתם יכולים להציע לארגונים וחברות שירותים נוספים. מעבר לכך, יש כיום עובדים רבים שמציעים את השירותים האלו כפרילנסרים ועובדים עם מספר ארגונים במגביל במקום אצל מעסיק אחד. בצורה כזו הם יוצרים לעצמם קריירה ארוכת טווח עם הכנסה גדולה יותר והרבה יותר עניין.

 

כמה זמן לוקח לעשות קורסים פרקטיים?

לכל מכללה יש את תנאי הלימודים שלה עבור הקורסים השונים, בהתאם לסילבוס שקבעו. יש מכללות שבהם ילמדו את הקורסים תוך שלושה חודשים ויש מכללות שבהן ילמדו את הקורסים כחצי שנה עד תשעה חודשים. בעניין זה חשוב לדעת שהזמן הוא פחות חשוב, מה שבאמת כדאי לבחון הוא את האיכות של הקורס.

איכות הקורס נמדדת בכמות הידע שתרכשו בו. ניתן לבדוק זאת באמצעות השוואה של סילבוסים. חשוב לוודא שמלמדים את הקורס בהיקף רחב ושנכנסים לעומק הנושאים. כמו כן, חשוב לוודא שקיימים שיעורים העוסקים בפרקטיקה ואם יש תקופת סטאז' ותעודה מקצועית. לאחר שבדקתם זאת, תוכלו להתחיל ליצור לעצמכם את מסלול הלימודים שלכם.

לסיכום, כיום לא חייבים ללמוד תואר ראשון ושני על מנת ליצור לעצמכם קריירה. יש כיום מגוון רחב של לימודי תעודה שיאפשרו לכם ליצור מסלולי קריירה מעניינים ומתגמלים לטווח הארוך.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!