כלים מומלצים לניהול הקמפיינים הממומנים שלכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

הלכתם לאיבוד עם ניהול הקמפיינים הממומנים שלכם? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם, בטח אם מדובר על כמות גדולה של קמפיינים. ישנם כאלה ששוכחים כי כל קמפיין הוא עולם שלם בפני עצמו, לכן חובה לעשות הפרדה בניהם. אפילו אם המטרה של הקמפיינים היא זהה, האפקטיביות שלהם תהיה אחרת לגמרי. האם זה אומר שאתם צריכים לוותר על ניהול הקמפיינים? התשובה היא שלא. יהיה עליכם להכיר את הכלים השונים לניהול מוצלח של קמפיינים. אותם כלים אמורים להפוך את הנושא של ניהול קמפיינים לנושא שקל להתמודד איתו. זה לא משנה אם יש לכם כמה קמפיינים ממומנים בודדים או כמות עצומה של קמפיינים שפועלים כל הזמן.

 

Convertable

מדובר על כלי שמיועד לכל מי שיש לו קמפיין ממומן באוויר בכל תחום שהוא. מה תוכלו להשיג ברגע שתשתמשו בכלי Convertable? תהיה לכם היכולת לחקור את הקמפיינים השונים לעומק. מה שיאפשר לכם ללמוד מה אתם עושים בצורה נכונה ומה אתם עושים בצורה פחות נכונה. יכולת הלמידה תוך כדי תנועה היא קריטית לכל אותם האנשים שרוצים להשיג תוצאות מעולות. אם תסתפקו כל הזמן במה שיש יהיה לכם קשה לנפץ את תקרת הזכוכית. לאחר שתסיקו את המסקנות המתאימות תהיה לכם היכולת לעשות החלטות חשובות. כאלה שיקדמו אתכם עוד צעד אל עבר ניפוץ תקרת הזכוכית.

 

iSpionage  

בשונה מהכלי הקודם, כאן מדובר על כלי שעולה כסף. כמו אחסון אתרים גם כלים לניהול קמפיינים יכולים לעלות לכם כסף, חובה לזכור זאת. מה הופך את הכלי הזה להיות כלי שכדאי לכם לשלם עליו? עם iSpionage תוכלו ללמוד המון על הקמפיינים של המתחרים שלכם. כך תוכלו לראות מה הם עושים בצורה נכונה שאינכם עושים כמו שצריך. בו בזמן תוכלו לקחת השראה מקמפיינים מתחרים חזקים שמשאירים לכם אבק. אחרי שתלמדו מה המתחרים עושים כמו שצריך תוכלו לעשות דברים דומים עם הייחודיות שלכם. ברגע שתביאו את עצמכם לתמונה יהיה קל להוציא מהקמפיינים את המקסימום האפשרי.

 

SEMrush

גם הכלי SEMrush מאפשר לכם לעשות מחקר של קמפיינים שונים שנמצאים ברשת. הוא נותן לכם רעיונות לניסוחים של מודעות לקמפיין על סמך מודעות מצליחות אחרות. כמובן שתוכלו לעשות שינויים או התאמות על פי הרצונות שיש לכם באותה נקודת זמן. מה שבטוח זה שאם התוכן של האחרים עובד, אין סיבה שלא תיעזרו בו. אף אחד לא דורש מכם להעתיק את התוכן, הרי זה לא יספק לכם את מבוקשכם. מה שזה כן עושה זה מאפשר לכם להשתמש באותה תבנית כדי לבנות את הקמפיין שלכם. תוך זמן קצר תוכלו לראות את החלום הגדול הופך למציאות ברת השגה. עם הכלים המתאימים תוכלו להפוך כל קמפיין שעולה לאוויר לכזה שנותן תוצאות.  

 
יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!