האם אפשר לקדם אתרי עורכי דין בוויקס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

בניית אתר אינטרנט הפכה לפעולת חובה עבור בעלי עסקים רבים ועימם נמנים עורכי הדין. אתר אינטרנט עסקי הבנוי במקצועיות מציג לגולשים את פועלך, מומחיותך וניסיונך בתחום ואף מאפשר ביצוע פעולות שונות כמו קביעת פגישות, השארת פרטים בטופס המיועד לכך, פניות אישיות, הצגת לקוחות קיימים ועוד. קיימות מספר פלטפורמות שונות המאפשרות בניית אתר באופן עצמאי או בסיוע איש מקצוע, אחת מהפלטפורמות שנחשבת לפופולרית במיוחד היא כמובן – וויקס.

 

בניית אתרים עם וויקס

וויקס היא מערכת ישראלית המאפשרת הקמה ובנייה של אתרים באינטרנט. המערכת מאפשרת בניית אתר מתוך מגוון דוגמאות קיימות או הקמה בהתאמה אישית. בחירה בוויקס מספקת יתרונות בולטים עבור עורכי דין המעוניינים באתר אינטרנט משלהם:

 

  • מערכת ידידותית למשתמש – קל מאוד לעבוד עם המערכת של וויקס. אין צורך בידע קודם או בניסיון רב, ניתן לערוך במהירות, לצפות באתר, להתאים את הדפים לצרכים האישיים ואף לקבל סיוע במידת הצורך.
  • בטיחות – בדומה לכל חברת בניית אתרים נחשבת בתחום, גם וויקס מאפשרת ללקוחות הבוחרים בה לבניית אתר אישי לקבל את אבטחתו ברשת בצורה אוטומטית ללא תוספת תשלום.
  • גרסת מובייל – רובנו גולשים ברשת באמצעות הטלפון הנייד. השקעה באתר שאינו מוצג כראוי בניידים היא בזבוז זמן וכסף. וויקס מאפשרת בניית אתר והתאמתו למובייל כך שהתכנים שתרצו להציג יוצגו בצורה מיטבית גם בנייד.
  • מערכת חינמית עם אפשרות לשדרוגים – הקמת אתר אינטרנט והפעלתו הם חינמיים לחלוטין דרך וויקס. במידה ותרצו לחבר את האתר לדומיין משלכם, להוסיף אלמנטים כמו סליקה לאתר, תאלצו לשדרג בתשלום.
  • קידום עורכי דין, וויקס – בשונה מתקופות קודמות בהן צצו קשיים בקידום אתרי וויקס, כעת לאחר תוספות ושדרוגים שונים מטעמה של וויקס, הפכה המשימה לאפשרית! בדומה לבניית האתר, גם מלאכת הקידום היא פשוטה יחסית וידידותית למשתמש. וויקס מאפשרת שימוש בכלים שונים כדי לקדם אתרים שנבנו במערכותיה ללא צורך בידע מקצועי קודם.

 

קידום עורכי דין המשתמשים באתרי וויקס: איך עושים את זה?

תוספים, אפליקציית קידום אורגני, סריקת תוכן פשוטה וברורה, הפניות, כל אלה ועוד – הפכו את עבודת הקידום לעורכי דין בגוגל בפלטפורמה של וויקס וויקס להליך אפשרי ופשוט. בדומה לקידומם של אתרים הבנויים על בסיס פלטפורמות אחרות, גם עבור אתרי וויקס, השאלה הראשונה אותה נשאל בהליך הקידום היא קידום אורגני, קידום ממומן או גם וגם?

 

  • קידום אורגני (SEO) – קידום אורגני טוב יביא את האתר שלכם לתוצאות הראשונות בגוגל. על מנת שזה יקרה, על מבנה האתר שלכם, התכנים בו, העיצוב שלו, מילות המפתח, להלום את הסטנדרטים של מנוע החיפוש. בשל כך, בוני אתרים רבים מתאימים עוד משלב התכנון והבנייה את עיצוב האתר ותכניו להגדרות החיפוש המתאימות. שדרוג משמעותי נוסף שהוסיפה וויקס הוא אפליקציית SEO WIZ, מאפשרת בניית אסטרטגיית שיווק יעילה עבור האתר שלך כדי לקדם אותו קידום אורגני. האפליקציה תסייע לכם בבניית כותרות, מפת אתר, דף אודות ועוד פרטים נוספים בעלי משמעות בעולם הקידום האורגני.

 

  • קידום ממומן – קידום עורכי דין באינטרנט היא מלאכה הדורשת מקצועיות ומיומנות. לא מעט משפטנים מציעים את שירותיהם לקהל הרחב ועל מנת שיבחרו דווקא בך, עליך להראות לעולם מהו הערך המוסף שלך. במה אתה ייחודי? למה דווקא בך? לאחר שייחודך הובהר, עליך לפנות במסרים מדויקים ולאתר היטב את קהל היעד שלך, לפרסם "במקום הנכון" באופן המיטבי, כן, זו בהחלט מיומנות!

 

נוכחות דיגיטלית לעורכי דין

עורכי דין רבים בוחרים להשאיר את מלאכת השיווק למקצוענים ולאפשר להם לנהל קמפיין שיווקי עבורם. קידום ממומן אפשרי בגוגל וברשתות החברתיות השונות, הוא מאפשר נוכחות דיגיטלית עוצמתית בצורת מודעות המופיעות בדפי התוצאות במנועי החיפוש ובפיד ברשתות החברתיות בעת הקלדת מילות חיפוש רלוונטיות.

גוגל מציעה למפרסמים מודלים שונים לתשלום, הידוע ביניהם הוא פר הקלקה על מודעה. מלבד ניסוח מודעה, שימוש במילות מפתח ופרסום ממוקד מציעים מנהלי קמפיין רבים גם עיצוב גרפי והליך אופטימיזציה בעת הרצת קמפיין לטיוב התוצאות.

 

לסיכום

אם אתם עורכי דין ובחרתם בוויקס כפלטפורמה לבניית אתרים, יש ביכולתכם לקדם את האתר שלכם דרך פרסום אורגני וממומן! אין עוד צורך בבניית האתר בפלטפורמה שונה למטרת קידום! תוספים ושדרוגים מהשנים האחרונות הפכו את קידום אתרי וויקס לזמין ונגיש בתוספת האינטואיטיביות וקלות השימוש שכה מאפיינת את וויקס. בהשוואה אל פלטפורמות אחרות המציעות בניית אתרים, ישנם עדיין מספר חסרונות המאפיינים את וויקס כמו: ביצוע אופטימיזציה לחלקים נבחרים מהאתר, מעבר מהיר בין דפי האתר כשמעוניינים לבצע עריכה, יחד עם זאת, בניית אתרים וקידומם בוויקס משלבת גם לא מעט יתרונות.  בהצלחה!

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!