איך לעשות דרופשיפינג באיביי כמו מקצוען?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

עולם המסחר והקניות עבר כמעט לחלוטין במהלך השנים האחרונות לעולם הדיגיטל ולעולם האינטרנט. כיום, ניתן לרכוש את מרב הדברים שאנחנו צריכים באינטרנט – החל ממזון, ביגוד, מוצרי אלקטרוניקה, וכיוצא בזאת. עולם הסחר הדיגיטלי, מעניק יכולת מיוחדת ובלעדית להגיע ללקוחות חדשים, להרחיב את העסק, ולהגדיל את כמות המכירות שלנו. דרופשיפינג, הוא תחום שצובר תאוצה רבה במספר השנים האחרונות, זאת מדובר על הזדמנות נהדרת לאנשים רבים לייצר הכנסה נוחה, וקלה. עבור אנשים רבים שהשאלה שעולה כעת בראשם היא – מה זה דרופשיפינג, ריכזנו לכם כאן בשורות הבאות מידע נחות ורלוונטי בנושא.

בתור התחלה – מה זה דרופשיפינג ולמה כולם מדברים על זה?

דרופשיפינג מתייחס למעשה לתיווך של מוצרים. זאת אומרת, כחלק מתהליך הדרופשיפינג, אנחנו נמצא מוצרים במחירים מוזלים, ונמכור אותם לאנשים אחרים ברחבי העולם ברווח כזה או אחר. כך למעשה, נוכל לייצר רווח על מוצר שבסך הכל שלחנו ללקוח מסוים. למעשה, דרופשיפינג זו שיטה שבה אנחנו מוכרים מוצרים, אבל לא צריכים לפתוח למען זה חנות, לא צריכים לנהל מלאי וגם לא צריכים לבצע קניות של הסחורה שלנו מראש. כלומר, אנחנו מבצעים קניה של המוצרים השונים, אך ורק כאשר מזמינים אותם מאיתנו ואז מעבירים את המוצרים ישירות ללקוח מהספק. למעשה, בדרופשיפינג, הרווח שלנו הוא ההפרש שנוצר בין מה שאנחנו משלמים על המוצר לבין המחיר שאותו אנחנו מוכרים את המוצר ללקוח. 

כיצד ניתן לעשות דרופשיפינג במידה שאני מעוניין להתחיל בעולם זה?

למעשה, דרופשיפינג הוא תחום אשר מתחלק כיום לשני סוגים עיקריים – הראשון הוא דרופשיפינג לאתרים מסחריים רבים, זאת לדוגמת איביי, אמאזון, וכיוצא בזאת. האופציה השנייה כאמור, מתייחסת לדרופשיפינג לאתרי מסחר פרטיים, כלומר מעין הקמה של חנות אינטרנטית פרטית משלכם. לפני שאתם מתחילים בדרופשיפינג, וודאו כי אתם מבינים את שני הסוגים הללו ואת האופציות השונות, ותבדקו מה היא האופציה המועדפות עליכם. 

לכמה כסף ניתן להגיע באמצעות דרופשיפינג?

שאלה זו, היא שאלה שאנחנו נתקלים בה אצל אנשים רבים שמעוניינים להיכנס לעולמות הדרופשיפינג. אך למעשה, אין תשובה ממשית לשאלה זו. דרופשיפינג הוא תהליך, כאשר בסופו ניתן להגיע גם לעשרות אלפי שקלים בחודש. רק התמדה, והזמן יוכלו לענות על שאלה זו.

לסיכום, באמצעות דרופפישינג, היצרן הוא זה שמייצר את המוצר ושולח אותו לספק בכמויות יחסית גדולות. אנחנו מוכרים את המוצר ללקוחות שלנו, ברווח שנוצר מאותו פער. סיטונאים מוכרים את המוצרים לקמעוניים במחירים שנחשבים ליותר נמוכים בדרך כלל ודואגים לכל מה שקשור למשלוח ולהעברה של המוצרים. אתרים שכולנו מכירים ופועלים על פי השיטה הזו הם איביי ועלי אקספרס. אם גם אתם רוצים להתחיל לעבוד בשיטה הזו כדי שתחשבו מסלול מחדש ותתייעצו עם המומחים. 

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!