כתבות יחצ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

כתבות יחצכתבות יחצ הן אחת האפשרויות הטובות ביותר לשיווק עסקים באופן יעיל. כתבות יחצ הן כתבות יחסי ציבור שמתפרסמות באתרים מובילים באינטרנט בהם אתרים חדשותיים ואתרים שיווקיים שונים. על ידי פרסום כתבות יחצ ניתן לקבל חשיפה גבוהה של גולשים רבים. על כתבות יחצ נרחיב במאמר הבא. 

מהן כתבות יחצ?

כולנו מכירים את אתרי החדשות הגדולים, אתרים שיווקיים ואף אתרי תוכן בינוניים שכוללים פרסומות רבים. בדרך כלל בכניסה לכל אתר תקפוץ לנו פרסומת, כאשר נרצה להיכנס לכתבה תקפוץ פרסומת, במהלך הכתבה יהיו פרסומות שונות וכן הלאה. לרוב הצרכנים כבר נמאס לראות פרסומות ולכן רובם אפילו לא מסתכלים לראות מה מפורסם וישר סוגרים את הפרסומת. לכן, אחת משיטות השיווק החדשות והיעילות היא פרסום כתבות יחצ. כתבות יחצ הן דרך לפרסם מוצר באופן עקיף וליצור לו מוניטין חיובי כך שהצרכנים לא יתעלמו ממנו באופן אוטומטי. כתבות אלה הן כתבות שיווקיות שנראות כמו על כתבה אחרת ורבים מהצרכנים בכלל לא יודעים שמדובר בכתבה ממומנת. 

היתרונות של כתבות יחצ

כתבות יחצ הן כתבות ממומנות. כלומר, משלמים לאתר על מנת שיפרסם את הכתבות הללו. היתרון הראשון של הכתבות הוא היכולת לפרסם מוצר, שירות או עסק בדרכים עקיפות. מאחר שרוב הציבור מאס בפרסומות ויודע כיצד לסנן פרסומות ולא להתייחס אליהן, מדובר באחת הדרכים היעילות לפרסם עסקים. רבים מהצרכנים שרואים כתבות לא מודעים לכך שמדובר בתוכן שיווקי. כך עסקים שרוצים לקבל חשיפה גבוהה ולפנות לקהל היעד בדרך יעילה יכולים לעשות זאת על ידי כתבות יחצ שנראות לצרכנים כמו כתבה לגיטימית באתר תוכן. כמו כן, על ידי כתבות יחצ ניתן לייצר מוניטין חיובי לעסק, לשירות ולמוצר. 

יתרון נוסף של כתבות יחצ הוא היכולת להעביר לציבור מסרים נוספים מלבד "מבצע חדש", "סוף עונה" "50% הנחה" וכדומה. על ידי כתבות ניתן לספר לציבור על המוצר, להסביר על השירות, לפרט את הערך שכולל המוצר, את היתרונות של המוצר וכדומה. כך אתם למעשה מבצעים פעילות שכנוע יסודית סביב מוצרים או שירותים שונים. 

עוד יתרון חשוב שמספקות כתבות יחצ הוא האפשרות לקדם את האתר של העסק בגוגל. כפי שהבנו כתבות יחצ הן כתבות ממומנות שמופיעות באתרים מובילים שונים. לכתבות אלה ניתן להוסיף קישור שיוביל לאתר העסק שלכם. קישור זה מהווה פרמטר חשוב בדירוג אתרים של גוגל. ככל שיהיו לכם יותר קישורים כאלה בכתבות יחצ כך הדירוג שלכם בגוגל יעלה ואתם מגדילים את הסיכויים להופיע בראש דפי התוצאות של גוגל. 

מי כותב כתבות יחצ?

כתבות יחצ הן כתבות לכל דבר, אך מלבד מסירת מידע הן כוללות גם מסרים שיווקיים שונים. חשוב מאוד לשלב את המסרים השיווקיים באופן מעודן ולא תוקפני מידי. לשם כך חשוב להיעזר בכותב תוכן מקצועי. כותבי תוכן מקצועיים יכולים לייצר עבורכם טקסטים מקצועיים שכתובים בסגנון עיתונאי ולשלב מסרים שיווקיים בצורה חכמה. כמו כן, כותבי תוכן מקצועיים יכולים גם לכתוב כתבות יחצ וגם לכתוב תכנים נוספים שיעזרו לכם לקדם את האתר של העסק שלכם ולבצע שיווק יעיל באינטרנט. 

איפה מפרסמים כתבות יחצ?

כתבות יחצ הן כתבות שניתן לפרסם בכל אתר תוכן שתבחרו. כיום בכל אתר תוכן קיימת אופציה לפרסום תכנים שיווקיים שכוללים כתבות יחצ של עסקים. במידה שהכתבה מייצרת תוצאות טובות תוכלו לבחור להמשיך להריץ אותה לאורך זמן רב ואף להפיץ אותה ביותר מאתר אחד. חשוב לקחת בחשבון שעל הפצת הכתבה יש לשלם ולכן לפני שאתם בוחרים היכן לפרסם כתבות יחצ בררו האם הסכום עומד בתקציב שלכם. במידה שהכתבה לא מניבה תוצאות טובות חשוב להסיק מסקנות בהתאם ולכתוב כתבות חדשות שיניבו תוצאות טובות יותר. חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שמצריך סבלנות עד שהוא מצליח. 

כמה עולה לפרסם כתבות יחצ?

על מנת לפרסם כתבות יחצ יש להיעזר במשרד יחסי ציבור או בחברת קידום אינטרנטית מקצועית. בדרך כלל התשלום יהיה תשלום חודשי. חשוב לקחת בחשבון שיכולים להיות חודשים בהם לא תהיה חשיפה גדולה ולעומת זאת חודשים בהם כתבות היחצ יקבלו חשיפה גבוהה ויניבו תוצאות טובות. לכן, חשוב לקחת זמן מסוים בו אתם נותנים לכתבות יחצ זמן להשפיע ולהביא לכם חשיפה מתאימה. 

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה לפרסם כתבות יחצ. התשובה לכך תלויה בגורמים שונים כמו החברה בה נעזרתם, האתר בו פרסמתם ועוד. לכן, ההמלצה שלנו היא לבצע השוואת מחירים ולראות את הצעות המחיר של החברות השונות על מנת לקבל מושג על המחירים בשוק. באופן ממוצע תשלום חודשי לפעילות יחסי ציבור על ידי חברה יתחיל ב-4,000 שקלים בממוצע לעסק קטן ויעלה בהתאם. במידה שאתם עובדים בלי חברת יחסי ציבור המחירים יהיו שונים. לדוגמא, פרסום באתרים גדולים יכול לנוע בין 2,000 ל-3,000 שקלים ואילו פרסום כתבות יחצ באתרים קטנים כמו מקומונים של יישובים קטנים יכול לנוע גם סביב מספר מאות שקלים. 

קראו עוד: כמה עולה יחצ+ שירותי יחצ

האם ניתן להסתפק בכתבות יחצ?

התשובה היא לא. על מנת לשווק עסקים באינטרנט ולהצליח לקבל חשיפה גבוהה ולהניב תוצאות טובות לא ניתן להסתפק רק בכתבות יחצ. על מנת לשווק עסק באופן יעיל יש לבצע מספר פעולות שונות. חשוב להעלות לאתר העסק שלכם תכנים איכותיים ורלוונטיים שיעלו את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. חשוב להבין, גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש בהתאם לשני פרמטרים מרכזיים- המחיר ששולם על המודעה ואיכות המודעה. איכות המודעה נקבעת בהתאם לתוכן שהועלה, מילות המפתח, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. לכן, חשוב להשקיע בבניית אתר איכותי שיספק חוויית משתמש טובה, גלישה נוחה ומהירה, גלישה מותאמת לטלפון הנייד ויכלול תכנים איכותיים. כך תוכלו להעלות את הדירוג של האתר שלכם בגוגל, לקבל חשיפה גבוהה ולייצר תוצאת אפקטיביות מהשיווק האינטרנטי.

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!