כתבת יח"צ – יחסי ציבור שישימו אותך בחזית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

כתבת יחצאחת הדרכים היעילות ביותר לשיווק עסקים ביעילות היא על ידי פרסום של כתבות יחצ. כתבת יחצ היא כתבה שמתפרסמת באתרים מובילים ויוצרת לעסק שלכם יחסי ציבור. בעקבות כך תוכלו לקדם את העסק ביעילות ולהנות מחשיפה גדולה מאוד. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהי כתבת יחצ?

כתבת יחצ היא כתבה שמתפרסמת באתרים מובילים ויוצרת לעסק שלכם יחסי ציבור. כתבות אלה הן למעשה כתבות שיווקיות שמתפרסמות באתרים חזקים בתמורה למחיר מסוים על מנת לקדם את העסק. כך ניתן לקדם את העסק בצורה עקיפה ולהניב תוצאות טובות יותר מפרסום ישיר. הסיבה לכך, היא שבעולם של היום כל פלטפורמה כוללת פרסומות על עסקים. אתה מנסה לשמוע שיר ביוטיוב וקופצת לך פרסומת, מנסה לקרוא כתבה חדשותית ויש פרסומת, רואה סרטון בפייסבוק וצריך להמתין לפרסומת. מהסיבה הזו, הצרכנים למדו לסנן את התכנים של הפרסומות ולא להתייחס אליהן. לכן, על מנת להצליח לפנות לצרכנים ולמנוע מהם לסנן את תוכן הפרסום ניתן לפרסם כתבת יחצ על העסק. כך אתם גם מקדמים את העסק וגם בונים לו מוניטין חיובי. 

היכן נפרסם כתבת יחצ?

ניתן לפרסם כתבת יחצ לאמנים בכל אתר תוכן שתבחרו. שיווק על ידי פרסום כתבות באתרים הפך לאחת משיטות השיווק היעילות ביותר ולכן כיום בכל אתר תוכן קיימת אופציה לפרסם תכנים שיווקיים בתשלום. במידה שהכתבת תייצר תוצאות טובות תוכלו לבחור להריץ אותה זמן ארוך או לפרסם אותה ביותר מאתר אחד. על מנת לבחור את האתר בו תפרסמו את הכתבה עליכם לקחת בחשבון פרמטרים כמו ציון האתר, וותק האתר, כמות הכניסות האורגניות לאתר ועוד. אחד הפרמטרים החשובים בבחירת האתר הוא הנושא שלו. חשוב להתאים בין הנושא של האתר לבין הנושא של העסק שלכם על מנת שהפרסום יהיה טבעי וישתלב בצורה אותנטית. יש לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שמצריך סבלנות עד שהוא מצליח. 

 

מה היתרונות?

פרסום כתבת יחצ כולל מגוון יתרונות בולטים-

  • פרסום עקיף

היתרון הראשון של כתבת יחצ הוא היכולת לפרסם את העסק, המוצר או השירות בדרך עקיפה. כפי שציינו קודם, ציבור הצרכנים מאס בפרסומות ולמד כיצד להתעלם מהן ולסנן את התוכן שלהן. לכן, יש למצוא דרכים לפרסם את העסק בדרכים עקיפות. על ידי פרסום כתבות יחצ ניתן לעשות זאת ביעילות. בשיטה זו מרבית הציבור לא יודע שמדובר בכתבות שיווקיות אלא מתייחס לכך ככתבה לגיטימית באתר תוכן. כך ניתן לפנות לקהל היעד של העסק ולבנות מוניטין חיובי. 

  • העברת מסרים שונים

יתרון נוסף של כתבת יחצ הוא היכולת להעביר לציבור מגוון מסרים שונים. כאשר מפרסמים פרסומת ניתן להעביר בדרך כלל מסר אחד כמו מוצר חדש, מבצע חדש, סוף עונה וכדומה. לעומת זאת, כאשר מפרסמים כתבת יחצ ניתן לכלול בה מגוון מסרים שונים ולהעביר מידע רב. כך תוכלו לספר על העסק, להרחיב על המוצר, על היתרונות הטמונים בו ועוד. כך ניתן לבצע פעולת שכנוע יסודית. 

  • קידום אתר העסק

עוד יתרון חשוב בפרסום כתבת יחצ הוא היכולת לקדם ביעילות את אתר העסק במנועי החיפוש. לכתבת היחצ תוכלו להוסיף קישור שיוביל את הגולשים לאתר העסק שלכם. אחד הפרמטרים על פיהם גוגל מדרגת אתרים הוא כמות הקישורים שמובילים לאתר. בנוסף, על ידי הוספת קישורים תוכלו להוביל את הגולשים לאתר שלכם וכך להגדיל את התנועה שלו. כך אתם מגדילים את הסיכויים להופיע בראש דפי התוצאות של גוגל. 

 

היעזרו בכותבי תוכן מקצועיים

כפי שהבנו עד עתה כתבת יחצ יכולה לעזור לנו בקידום העסק ביעילות ולהניב תוצאות טובות במיוחד. אך על מנת להצליח לעשות זאת טוב חשוב לכתוב כתבות איכותיות, ענייניות ומעניינות. כאשר אתם כותבים כתבת יחצ חשוב שהיא תמסור מידע בצורה עניינית אך תסקרן את הקוראים ותשלב מסרים שיווקיים שונים באופן מעודן. על מנת להצליח לעשות זאת נכון מומלץ להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים. כותבי התוכן יודעים לייצר כתבות איכותיות שכתובות בסגנון עיתונאי ומשלבים מסרים שיווקיים בצורה חכמה ומעודנת שלא תוקפת את הקוראים. 

כמה זה עולה?

שיווק על ידי כתבות יחצ מתבצע על ידי משרדי יחצ או חברות קידום מקצועיות. המחיר לחברות אלה משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו האתר בו פרסמתם, האם נעזרתם בכותב תוכן מקצועי, האם בחרתם במשרד יחצ או בחברת קידום ועוד. בדרך כלל התשלום יהיה תשלום חודשי שלא תלוי בתוצאות הקידום. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות חודשים שלא יניבו תוצאות וחודשים בהם הכתבות יקבלו חשיפה גבוהה מאוד ויניבו תוצאות טובות. לכן, חשוב להגדיר זמן מסוים בו אתם נותנים לכתבת יחצ את היכולת להשפיע ולקבל חשיפה מתאימה. ההמלצה שלנו היא לבצע השוואת מחירים ולראות מה המחיר שגובה על חברה ומה התמורה שהיא מציעה. אל תתפשרו על החברה הזולה ביותר אלא בדקו עלות מול תועלת ובחרו בחברה שעומדת בתקציב שלכם מצד אחד ושתבצע קידום יעיל ואפקטיבי מצד שני.  

יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!