פרסום כתבות בתשלום

פרסום כתבות בתשלום

פרסום כתבות בתשלוםהעידן של היום הוא עידן דיגיטלי. כיום, האינטרנט נחשב לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר שמניבות תוצאות מצוינות. אחת הדרכים לפרסום באינטרנט היא פרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים. מה זה אומר ואיך זה עובד? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהו פרסום כתבות בתשלום?

פרסום כתבות בתשלום הוא שיטת פרסום בה מפרסמים עסקים באתרים מובילים. אתרים מובילים ומגזינים דיגיטליים הם אתרים בהם קיימים מספר מדורים. החדשות המרכזיות של אתרים אלה נכתבות על ידי כתבי מקצועיים ועוברות עריכה. מלבד לכתבות אלה, יש כתבות ממומנות ושיווקיות שנועדו לפרסם עסקים ומתפרסמות במדורים מתאימים כמו מדור צרכנות. כלומר, כל עסק שירצה שיווק באתר זה יוכל לשלם לאתר ולפרסם כתבה שיווקית שתמשוך לקוחות. 

למה זה חשוב?

פרסום כתבות לקידום היא שיטת פרסום שמאפשרת לנו להשיג 2 מטרות מרכזיות: 

יחסי ציבור לעסק

פרסום כתבות בתשלום הוא שיטה שמאפשרת לנו לבצע יחסי ציבור לעסק שלנו. יחסי ציבור הם אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים. כאשר אנחנו מפרסמים כתבות שיווקיות לעסק שלנו באתרים מובילים אנחנו למעשה מפרסמים כתבות יח"צ, כלומר יחסי ציבור. כתבות יח"צ מאפשרות לנו לפרסם מוצר באופן עקיף, בלי שהגולשים יידעו שמדובר בפרסום. כמו כן רוב הגולשים לא יודעים שמדובר בכתבה ממומנת. כך ניתן ליצור למוצר ולעסק מוניטין חיובי, להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל ולמשוך אליו לקוחות פוטנציאליים. 

קידום אתר העסק

פרסום כתבות בתשלום מאפשר לכם לקדם את אתר העסק שלכם. איך זה עובד? כאשר אתם מפרסמים כתבה באתר אחר, אתם יכולים להוסיף לה קישור שיוביל לאתר העסק שלכם. על ידי הוספת הקישור, אתם מניעים את הגולשים להיכנס לאתר העסק. על ידי כך אתם מגדילים את התנועה של האתר ואת החשיפה שהוא מקבל. ככל שהאתר בו תפרסמו את הכתבה יהיה חזק יותר כך החשיפה שתקבלו תהיה גדולה יותר ותוכלו לקדם את אתר העסק באופן יעיל יותר. 

אל תשכחו איכות 

פרסום כתבות לעסקים מצריך מכם לפרסם כתבות איכותיות שעומדות בתנאי סף שונים. קודם כל הכתבה צריכה להיות עם מבנה נכון של כותרות ופסקאות. חשוב מאוד להקפיד על ניסוח ועל שגיאות כתיב. בנוסף, אחד הדברים החשובים ביצירת התוכן שיתפרסם הוא ליצור תוכן מעניין. בסופו של דבר פרסום הכתבה מיועד למשוך לקוחות לעסק שלכם ולכן אתם צריכים לעורר עניין אצל הקורא. לשם כך צרו כתבה שתספר סיפור ותסקרן את הקורא ולא רק תיתן מידע.

על מנת להצליח ליצור תוכן איכותי שימשוך לקוחות ויגרום להם להתעניין בעסק שלכם אתם צריכים לבחור כותב תוכן מתאים. בחרו בכותב תוכן איכות שיודע לייצר תכנים מתאימים, שיווקיים, מעניינים ואיכותיים. 

התאמת הסגנון

אחד הדגשים החשובים לפרסום כתבות תוכן הוא להתאים את סגנון הכתבה לאתר בו היא תתפרסם ולמדור הספציפי בו תתפרסם. לדוגמא, אם יש לכם מסעדה ואתם מפרסמים כתבה במדור אוכל חשוב ליצור כתבה שתתאים לתכנים שמתפרסמים במדור זה. כמו כן תוכלו להיות יצירתיים ולשמור עדיין על הסגנון שלכם. לדוגמא, ניתן לבחור לפרסם כתבה גם בסרטון ווידאו בו תציגו את המוצר ותסקרנו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. 

החשיבות של זכויות יוצרים!

כפי שציינו עד עתה, כאשר אתם מפרסמים כתבה אתם צריכים ליצור כתבה איכותית, מעניינת שהסגנון שלה יתאים לאתר בו תתפרסם. אחת הדרכים ליצור עניין בקוראי הכתבה ולאפיין את העסק היא להוסיף תמונות. הוספת תמונות עוזרת לכם לרענן את הקוראים מקריאת מילים רבות והופכות את הכתבה לאטרקטיבית יותר. לא לכל עסק יש תמונות איכותיות ששייכות לו ולכן ישנם מקרים בהם משתמשים בתמונות שלא אנחנו צילמנו. במצב כזה אחד הדברים החשובים הוא זכויות היוצרים!!! חשוב לבדוק אם לתמונה יש זכויות יוצרים ואם אתם יכולים להשתמש בה. באינטרנט קיימים מאגרים רבים בהם תוכלו למצוא תמונות שניתן להשתמש בהן בחינם או בתשלום.  

מה היתרונות?

פרסום כתבות באתרים מובילים היא שיטת פרסום מעולה והיא כוללת מספר יתרונות בולטים כמו:
  • העלאת מודעות- על ידי פרסום כתבות בתשלום ניתן להעלות את המודעות של הגולשים לעסק שלכם. פרסמו כתבות יחסי ציבור איכותיות ומעניינות, שיתפרסמו במדורים מובילים ויקבלו חשיפה גבוהה וכך תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק ולהגביר את המכירות. 
  • דירוג- פרסום כתבות בתשלום מתבצע באתרים חזקים שמקבלים חשיפה מגולשים רבים. הוספת קישור לכתבה שיוביל לאתר העסק שלכם יוביל את הגולשים להיכנס לאתר. ככל שייכנסו יותר גולשים לאתר כך התנועה שלו תגדל. בצורה זו אתם יכולים להעלות את הדירוג של האתר ולקדם אותו באופן יעיל. 
  • פשוט וקל- פרסום כתבות בתשלום מצריך ניהול אסטרטגיית של בניית קישורים. למעשה מדובר במשימה פשוטה שכוללת תהליכי עבודה סדורים בהם ניתן להטמיע כתבות עם קישורים בקלות. 

האם זו אסטרטגיה טובה לטווח הארוך?

אחת השאלות המרכזיות בנוגע לקניית כתבות היא האם זו אסטרטגיה טובה לטווח ארוך. ובכן, התשובה לכך כוללת מספר היבטים. קודם כל ההיבט הפיננסי. כאשר אתם בוחרים לפרסם כתבות בתשלום אתם צריכים לקחת בחשבון שזה יכול להיות עניין יקר מאוד. לכן, במידה שיש לכם שיקולים כלכליים ותקציב שהגדרתם מראש חשוב לקחת זאת בחשבון. 

היבט חשוב נוסף שיש להתייחס אליו הוא גוגל עצמה. האלגוריתם של גוגל יכול לזהות כאשר אתרים מפרסמים כתבות בתשלום ולהעניש על כך. ברוב המקרים, האלגוריתם של גוגל לא מצליח לזהות קישורים בתשלום אך עם זאת, כדאי לקחת זאת בחשבון, במיוחד בטווח הארוך. 

עוד היבט שכדאי לקחת בחשבון הוא גיוון. שיווק יעיל וטוב מצריך גיוון. לכן, גם אם אסטרטגיית פרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים מצליחה לכם, מומלץ לא להישען רק עליה. ישנם תחומים תחרותיים ששיטה זו תהיה היעילה ביותר, אך מומלץ לנסות לגוון ולפרסם את העסק במגוון דרכים. 

כלומר, מדובר באסטרטגיה טובה, אך לטווח הארוך מומלץ לא להסתמך רק עליה ולקדם את העסק גם בדרכים נוספות. 

כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה פרסום כתבות בתשלום עולה מאחר שהמחיר משתנה בעקבות גורמים שונים כמו חוזק האתר, ותק האתר, כמות הקישורים היוצאים מהאתר, תנועת הגולשים באתר ועוד. באופן כללי, המחירים עבור פרסום כתבות בתשלום ינועו בין מאות שקלים ועד אלפי שקלים. אתרים ברמה בינונית ידרשו תשלום שינוע בין 300-400 שקלים לקישור. יש לקחת בחשבון שמלבד התשלום על הקישור יש עלויות נוספות עבור שעות עבודה לאופטימיזציה, כתיבת תכנים, שירות לקוחות ועוד. 

אחת משיטות הפרסום האפקטיביות באינטרנט היא פרסום כתבות בתשלום. בשיטה זו, עסקים מפרסמים כתבות שיווקיות על העסק, המוצר או השירות שמציע באתרים מובילים ברשת. בשיטה זו ניתן להגדיל את החשיפה שמקבל העסק ולקדם אותו בצורה יעילה במיוחד. על פרסום כתבות בתשלום וכיצד מתבצע נרחיב במאמר הבא. 

מהו פרסום כתבות בתשלום?

על מנת להבין מהו פרסום כתבות בתשלום נסביר על ניהול של מגזינים דיגיטליים ואתרים מובילים. אתרים אלה כוללים מספר מדורים שונים בהן מתפרסמות מגוון כתבות. החדשות הראשיות שמתפרסמות באתרים הללו, מתפרסמות בדרך כלל במדור המרכזי ונכתבות על ידי כתבים מיומנים. מלבד לכתבות אלה, ישנן שלל כתבות תוכן שהמטרה שלהן היא שיווקית והן מפורסמות במדורים בהתאם, כמו לדוגמא מדור צרכנות. כל עסק שיהיה מעוניין בפרסום שיווקי באתר יוכל לעשות זאת על ידי תשלום לאתר. 

מה המטרה של שיטת פרסום זו?

על ידי פרסום כתבות בתשלום ניתן לענות על 2 מטרות מרכזיות- 

יחסי ציבור

פרסום כתבות בתשלום מאפשר לכם לבצע יחסי ציבור לעסק שלכם. למעשה יחסי ציבור הם אחד מהפרמטרים המרכזיים שישפיעו על הצלחת העסק. על ידי יחסי ציבור ניתן להשפיע על מגוון רחב של קהלים ולייצר לעסק מוניטין חיובי. כך, במקום לפרסם את העסק על ידי מודעות פרסומיות שהצרכנים מאסו בהן, ניתן לשווק את העסק בצורה עקיפה על ידי כתבות שיווקיות, ליצור לו מוניטין טוב ולקבל חשיפה גבוהה במיוחד. 

קידום אתר העסק

המטרה השנייה שניתן להשיג על ידי פרסום כתבות בתשלום היא קידום של אתר העסק שלכם. על מנת לקדם עסקים באינטרנט חשוב מאוד להקים להם אתר מתאים ולהעלות אליו תכנים איכותיים בשביל שיקודם במנועי החיפוש. כאשר אתם מפרסמים כתבות באתרים מובילים, אתם יכולים לקשר את הכתבה לאתר העסק. כך, לקוחות שיתעניינו בכתבה יוכלו ללחוץ על הקישור שמוביל לאתר העסק שלכם. כך אתם מגדילים את החשיפה שהאתר מקבל ומגדילים את התנועה בו. 

מה היתרונות?

פרסום כתבות בתשלום היא שיטת פרסום אפקטיבית במיוחד שכוללת מספר יתרונות בולטים-

  • העלאת מודעות- שיטת פרסום זו מאפשרת להעלות את המודעות של הציבור לעסק. על ידי פרסום כתבות יחסי ציבור ניתן לפרסם את העסק במדורים מובילים באתרים חזקים ולקבל חשיפה גדולה מאוד. כך ניתן להגיע לקהלים גדולים ולהגדיל את מעגל הלקוחות של העסק. 
  • דירוג- על ידי פרסום כתבות בתשלום ניתן לפרסם את העסק באתרים חזקים. מדובר באתרים שגוגל מדרגת אותם גבוה בהתאם לפרמטרים שונים. כאשר אתם מוסיפים לכתבה קישור שמוביל לאתר העסק שלכם, גוגל מתייחסת לכך כהמלצה מהאתר החזק על האתר שלכם ומעלה את הדירוג שלכם. דירוג גבוה הוא בעל חשיבות רבה בקידום האתר שלכם. 
  • פשוט וקל- למרות שנשמע כי מדובר בשיטת קידום מורכבת, פרסום כתבות בתשלום וניהול אסטרטגיית בניית קישורים היא משימה פשוטה. ככל שהאתר בו תפרסמו יהיה חזק יותר כך תהליכי ההטמעה יהיו פשוטים יותר. 

האם יש חסרונות?

לצערנו, כמו כל דבר בחיים שיש לו יתרונות וחסרונות, כך גם לפרסום כתבות בתשלום. 

  • מחיר- החיסרון הראשון שיש לקחת בחשבון הוא המחיר. פרסום כתבות יכול להיות עניין יקר מאוד. לכן, אם אתם עסק חדש עם שיקולים כלכליים רבים, הפרסום באתרים חזקים יכול להיות לא אפשרי או קשה מאוד.
  • ענישה מגוגל- חיסרון נוסף שיש לקחת בחשבון בפרסום כתבות הוא האפשרות לקבל ענישה מגוגל. למעשה, גוגל לא מרשה לשלם עבור פרסום של קישורים. במידה שהאלגוריתם של גוגל יזהה שמדובר בקישורים בתשלום היא עלולה להעניש את האתר המפרסם ואת האתר המפורסם על ידי הורדת הדירוג, הסרת תכנים וכדומה. ברוב המקרים גוגל לא מצליחה לזהות כי מדובר בקישורים בתשלום, במיוחד אם נשארים בשוק הישראלי. 

חשוב לכתוב כתבות מתאימות

כאשר אתם מעוניינים בפרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים עליכם לכתוב כתבות שיתאימו לאותו אתר. בדקו מה הסגנון של הכתבות שמתפרסמות באותם אתרים והתאימו את סגנון הכתבה שלכם. שימו לב שהנושא של אתר העסק שלכם מתאים לנושא של האתר בו מתפרסמת הכתבה. במידה ששני הנושאים לא קשורים גוגל עלולה להתייחס לכך כפרסום לא אותנטי ולהעניש את שני האתרים. לכן חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון לפני הפרסום. 

חשוב לכתוב כתבות איכותיות. לשם כך יש להקפיד על מבנה נכון של כותרות ופסקאות, להקפיד על הניסוח של הכתבה ולהקפיד על שגיאות כתיב. מאחר שהמטרה של הכתבה היא לשווק את העסק, חשוב מאוד לכתוב כתבה מעניינת. חשוב לייצר עניין אצל הקורא. נסו לכתוב כתבה שתספר סיפור ולא רק תיתן לקוראים מידע אינפורמטיבי. אתם רוצים לסקרן את הגולשים ולגרום להם להמשיך לקרוא על העסק ואף להיכנס לקישור של אתר העסק. בשביל לעשות זאת בצורה נכונה ההמלצה היא להיעזר בכותבי תוכן מתאימים. חשוב לבחור בכותב תוכן מקצועי שיודע לייצר תכנים שיווקיים בצורה טובה בלי לעשות זאת בצורה שקופה מידי שתעייף את הקוראים. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין