פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכןפרסום כתבות תוכן מתבצע על מנת לקדם עסקים ולמשוך לקוחות פוטנציאליים שונים. על מנת לפרסם כתבות תוכן יש להיעזר בכותב תוכן מקצועי שיתמקצע בנושא בו הוא כותב ויכתוב לכם כתבת תוכן איכותית, מקצועית ומעניינת. 

 

מהו פרסום כתבות תוכן?

כתבות תוכן הן כתבות שנכתבו על מנת למשוך קוראים ולסקרן אותם בנוגע לנושא מסוים. מדובר בכתבות קצרות יחסית המספקות מידע על נושא ספציפי באופן מעניין וייחודי. כתבות אלה הן כתבות שכוללות מסרים שיווקיים באופן מעודן ולא תוקפני והן מאפשרות להעביר מידע בצורה לא רשמית. על ידי פרסום כתבות תוכן ניתן לשווק את העסק, להניע תנועה לאתר העסק, ליצור לידים, להעביר מידע רלוונטי על העסק, המוצר או השירות שאנחנו רוצים ולעשות זאת בצורה חכמה ומעניינת. כך אתם יכולים  לאפיין את העסק וליצור באז סביב העסק שלכם. רבים מהצרכנים מאסו בפרסומות שקופצות בכל כניסה לאתר, לרשת חברתית או בטלוויזיה. לעומת זאת, כתבות תוכן מאפשרות לפרסם את העסק באופן מתוחכם, אמין ומעודן. 

מי כותב כתבות תוכן?

כתיבה של כתבות תוכן היא לא פשוט והיא צריכה להתבצע על ידי כותבי תוכן מקצועיים, מיומנים בעלי כישורי כתיבה. במסגרת כתיבת התוכן, הכותב יתמקצע בנושא בו הוא כותב וילמד עליו. לאחר מכן על כותב התוכן להכין טיוטה ולערוך את הכתבה לפני הפרסום. מדובר בתהליך שלוקח זמן בו הכותב יבצע פעולות שונות על מנת לכתוב תכנים איכותיים, רלוונטיים ומעניינים שימשכו את הקורא וישווקו את העסק בצורה חכמה ומעודנת. 

 

למה זה חשוב?

פרסום כתבות ממומנות היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק ולמשוך לקוחות. מדובר בתהליך שלוקח זמן אבל מהווה חלק חשוב מאוד משיווק. ניתן לפרסם כתבות תוכן באמצעים שונים כמו לדוגמא, הודעות לעיתונות, מדיה חברתית, פרסום כתבות אורח ועוד. על ידי פרסום כתבות תוכן תוכלו להשפיע על ה-SEO של האתר או הבלוג שאתם מנהלים וכך לקדם גם אותם. גם על ידי הוספת קישור לכתבה שתפרסמו תוכלו להניע את הגולשים להיכנס לאתר העסק שלו ולקדם אותו בדרכים נוספות. כך החשיפה שהוא יקבל תהיה גדולה יותר.

בשיטה זו אתם יכולים ליחצן את העסק שלכם ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל. כאשר אתם מפרסמים כתבות אתם למעשה פונים לצרכנים וללקוחות הפוטנציאליים שלכם בדרך עקיפה ולא תוקפים אותם עם פרסומות בלתי פוסקות. 

 

היכן נפרסם את הכתבות?

אז פנינו לכותב תוכן ויש לנו כתבה, אבל היכן נוכל לפרסם אותה? ניתן לפרסם כתבות תוכן ב-2 ערוצים עיקריים, הערוץ הראשון הוא אצל רשתות פרטיות של מקדמי אתרים והערוץ השני הוא באתרים גדולים, מגזינים דיגיטליים או מקומונים. נרחיב על כל אחד מהערוצים הללו

בערוץ הראשון הכתבות יתפרסמו ברשתות פרטיות של מקדמי אתרים. למעשה, על מנת לעמוד בהספק גבוה יש להקים תשתית פרטית. את התשתית שהוקמה ניתן להעמיד גם לרשות אחרים בתמורה למחיר מסוים. תשתיות אלה יכולות להכיל אתרים בודדים ואפילו אלפי אתרים בהם ניתן לפרסם את כתבות התוכן. 

בערוץ השני ניתן לפרסם את כתבות התוכן באתרים גדולים, מגזינים או מקומונים. כך אנחנו למעשה מפרסמים את הכתבות באתרים מוכרים שמקבלים חשיפה מגולשים רבים והפרסום בהם יכול להניב תוצאות טובות במיוחד. חשוב לבחור אתר שמתאים לעסק שלכם ולתוכן שאתם רוצים לפרסם על מנת שישתלב בצורה טבעית עם שאר התכנים שמתפרסמים באתר. כאשר בוחרים לפרסם באתרים גדולים ניתן לקדם את העסק באופן יעיל במיוחד וגם ליצור לעסק יחסי ציבור שלקוחות רבים מתייחסים אליהם בצורה חיובית.

איך נעשה את זה נכון?

כאשר בוחרים לבצע שיווק על ידי פרסום כתבות תוכן, צריך בראש ובראשונה לקחת בחשבון את הכתבה ולוודא שהיא כתבה איכותית ומעניינת. כאשר אתם כותבים כתבה איכותית היא צריכה לעניין את הגולשים, להתאים לאתר בה היא תתפרסם ולכלול מסרים שיווקיים. על מנת לעשות זאת נכון יש להקפיד על מספר דגשים חשובים- 

  • הכותרת

הכותרת הראשית היא הדבר הראשון שהגולשים נחשפים אליו ולכן היא צריכה לגעת בליבם. על פי הכותרת הראשית הכותב יקבל מושג מה נכתב בכתבה ויחליט האם הוא רוצה לקרוא את הכתבה או לא. לכן בחרו בכותרת שתשאיר על הגולשים רושם חיובי, תסקרן אותם ותגרום להם לרצות להיכנס לכתבה ולקרוא את התוכן שלה. 

  • התוכן

בשביל שהכתבה תקדם את העסק שלנו ותניב תוצאות טובות, חשוב שהתוכן שהיא כוללת יהיה ענייני, איכותי ומסקרן. הכתבה צריכה לספק מידע ללקוח ולצד זה לא להיות רק אינפורמטיבית. אתם צריכים למצוא את הדרך הטובה ביותר לשלב בין כתבה עניינית שמספקת מידע לבין כתבה מעניינת שמושכת את הלקוח בקריאה. לדוגמא, ניתן לשלב בכתבה תוכן סיפורי על העסק, לספר כיצד התחיל, את הקשיים מולם התמודד וכיצד גבר עליהם. בנוסף יש לשים לב שאתם שומרים על איכות. לשם כך הקפידו על מבנה של כותרות ופסקאות, הקפידו לכלול סימני פיסוק במקומם הנחוץ, כתבו משפטים ברורים ולא ארוכים מידי, הקפידו על ניסוח וכמובן הקפידו לכתוב ללא שגיאות כתיב. 

  • הסדר

פרסום כתבות תוכן מצריך מכם לשמור על סדר. כאשר אתם כותבים את הכתבה יש לחלק אותה למבנה של כותרת ראשית, כותרות משנה ופסקאות רלוונטיות. כותרות המשנה מסייעות לקורא ושומרות על שטף קריאה ובנוסף לכך הן עוזרות לכם לסקרן את הקורא ולגרום לו להמשיך לקרוא את הכתבה. חשוב שכותרת המשנה יהיו מסקרנות ויובילו את הקורא להמשך קריאה. לדוגמא, תוכלו לשאול שאלה מסוימת וכך הקורא יבין שהפסקה הבאה תעסוק בשאלה המסוימת הזאת. 

  • קהל היעד

אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק הוא קהל היעד שלכם. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. על מנת למשוך אותם צריך שהשיווק יתאים להם. לדוגמא, במידה שהעסק שלכם פונה לגברים שעוסקים בספורט, הקידום של העסק והכתבה שתכתבו יהיו שונים מאשר עסק שפונה לנערות ובחורות צעירות. לכן, חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד באופן ברור וספציפי ולהתאים לו את הכתבות. על מנת להגדיר קהל יעד יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו גיל, מין, אזור מגורים, תחביבים, זיקה דתית ועוד. 

 

מה לגבי זכויות יוצרים?

ישנם מקרים רבים בהם העסקים שמפרסמים כתבות רוצים להוסיף תמונות ולעורר עניין בקורא. לא לכל העסקים יש תמונות שהם צילמו בעצמם. לכן, אם אתם משתמשים בתמונות שמצאתם באינטרנט חשוב מאוד לוודא את עניין זכויות היוצרים. על פי חוזה הפרסום, אתם אלה שצריכים לוודא שיש לכם זכויות לשימוש בתמונות. שימו לב שקיימים מאגרים רבים בהם תמצאו תמונות בחינם ובתשלום.

פרסום כתבות תוכןאחת האפשרויות היעילות ביותר לקדם עסקים ולמשוך לקוחות פוטנציאליים היא על ידי פרסום כתבות תוכן. כאשר אתם מפרסמים כתבות תוכן עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים מאוד שיעזרו לכם בקידום יעיל ואפקטיבי במיוחד. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו פרסום כתבות תוכן?

פרסום כתבות תוכן הוא שיטה יעילה מאוד לפרסום של עסקים באינטרנט. בשיטה זו מפרסמים כתבות תוכן שיווקיות שמיועדות למשוך את הקוראים ולסקרן אותם בנוגע לנושא מסוים. הנושא יכול להיות העסק עצמו, מוצר חדש, שירות שמספק העסק וכדומה. כתבות תוכן הן כתבות קצרות יחסית שמספקות מידע על הנושא בצורה ייחודית ומעניינת לצד מסרים שיווקיים מעודנים. על ידי כתבות תוכן ניתן לקדם את העסק ולהעביר מידע בצורה לא רשמית. 

החשיבות של פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן נחשב לאחת משיטות הקידום הטובות ביותר. לשיטת קידום זו יש חשיבות רבה והיא מהווה חלק חשוב מאוד בשיווק עסקים. תוכלו לבחור לפרסם כתבות במגוון אמצעים שונים כמו על ידי המדיה החברתית, כתבות אורח באתרים מובילים, מגזינים דיגיטליים ועוד אפשרויות מגוונות. שיטה זו מאפשרת לכם לענות על שתי מטרות מרכזיות. המטרה הראשונה היא לבצע יחסי ציבור לעסק. על ידי יחסי ציבור ניתן לבנות לעסק מוניטין חיובי, חזק ויציב. כך תוכלו לקבל חשיפה גדולה, להגיע למגוון קהלים ולהגדיל את מעגל הלקוחות ואת המכירות. המטרה השנייה עליה ניתן לענות עם פרסום כתבות תוכן היא קידום אתר העסק. כאשר מפרסמים כתבות באתרים מובילים ניתן להוסיף להן קישור שיוביל את הגולשים לאתר העסק. על ידי כך ניתן להגדיל את התנועה של האתר ואת החשיפה שהוא מקבל. בנוסף, גוגל מתייחסת לקישורים הללו כאל אחד הפרמטרים שעוזרים לה לדרג אתרים. כאשר יש קישורים שמובילים מאתרים חזקים לאתר העסק שלכם, גוגל מעלה את דירוג האתר ומקדמת אותו. שיטת קידום זו כוללת מגוון יתרונות כמו הגדלת החשיפה שהעסק מקבל, בניית מוניטין חיובי לעסק, קידום אתר העסק, יצירת לידים, העברת מידע רלוונטי על העסק ועוד.

 

העזרו בכותבי תוכן מקצועיים

יש בעלי עסקים שמחליטים לכתוב תוכן בעצמם ולפנות ללקוחות שלהם. אך ברוב המקרים, ההמלצה תהיה להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים. כתיבת כתבות תוכן יכולה להיות משימה לא פשוטה. בסופו של דבר, אתם רוצים לשווק את העסק שלכם על ידי פרסום כתבות תוכן ולכן הכתבות צריכות להיכתב בהתאם. על ידי כותבי תוכן מקצועיים ובעלי כישורי כתיבה אתם יכולים לפרסם כתבות איכותיות ומעניינות שימשכו את הקוראים ויגרמו להם להתעניין בעסק. הכותבים ילמדו על הנושא, יתמקצעו בו ויכתבו כתבה איכותית שתכלול מסרים שיווקיים באופן מעודן ולא תוקפני.  

 

היכן נפרסם את הכתבות?

ישנם שני ערוצים מרכזיים בהם ניתן לפרסם כתבות תוכן ולשווק עסקים- 

  • רשתות פרטיות

הערוץ הראשון לפרסום כתבות תוכן הוא רשתות פרטיות של מקדמי אתרים. על מנת לעמוד בהספק גבוה יש צורך בהקמה של תשתית פרטית. בתשתית זו ניתן לפרסם כתבות תוכן. את התשתית שמקימים ניתן להעמיד גם לרשותם של אחרים בתמורה למחיר מסוים. תשתיות אלה יכולות להכיל אתרים בודדים ואפילו אלפי אתרים. 

  • אתרים גדולים, מגזינים דיגיטליים או מקומונים

הערוץ השני לפרסום כתבות תוכן הוא פרסום באתרים גדולים, מגזינים דיגיטליים או מקומונים. בערוץ זה ניתן לפרסם את כתבות התוכן שלנו באתרים מוכרים וחזקים. אתרים אלה מקבלים חשיפה גדולה מגולשים רבים וכך ניתן להניב תוצאות טובות מהפרסום. במידה שאתם בוחרים לפרסם את כתבות התוכן בערוץ זה חשוב לבחור באתרים מתאימים. שימו לב שהנושא של האתר מתאים לנושא של העסק שלכם ושל אתר העסק שלכם על מנת שהפרסום ישתלב בצורה טבעית עם שאר התכנים באתר. במידה שהנושאים בין השניים לא יהיו קשורים גוגל תתייחס לפרסום כפרסום לא אותנטי ועלולה להוריד את הדירוג של האתרים הללו. על ידי פרסום כתבות תוכן בערוץ זה ניתן לקדם את העסק בצורה יעילה במיוחד וגם ליצור לו יחסי ציבור. 

דגשים חשובים

בפרסום כתבות תוכן יש מספר דגשים חשובים שיש להתייחס אליהם- 

הכותרת הדבר הראשון אליו הגולשים נחשפים ולכן צריכה להיות מעניינת ולמשוך אותם לקריאת הכתבה. 
התוכן התוכן של הכתבה צריך לקדם את העסק שלנו. חשוב שהתוכן יהיה ענייני, איכותי ומסקרן על מנת שימשוך לקוחות להמשיך להתעניין בעסק ואף להיכנס לאתר העסק. חשוב שהתוכן ישלב בין מידע אינפורמטיבי לבין סיפור מעניין. יש לשלב מסרים שיווקיים שמועברים בצורה מעודנת. 
מבנה הכתבה חשוב שהכתבה שאתם מפרסמים תהיה מסודרת עם מבנה קבוע של כותרת ראשית, כותרות משנה ופסקאות רלוונטיות. כותרות המשנה יסייעו לגולשים בקריאת התוכן. 
קהל היעד אחד הדברים החשובים בשיווק הוא להתאים אותו לקהל היעד. על מנת להגדיר קהל יעד יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו גיל, מין, אזור מגורים, תחביבים, זיקה דתית ועוד. 
זכויות יוצרים בפרסום כתבות תוכן, פעמים רבות משלבים בכתבה גם תמונות. במידה שהתמונות לא מקוריות שלכם חשוב לוודא את עניין זכויות היוצרים. 

כתבות תוכןרוצים לקדם את העסק ביעילות? אחת הדרכים האפקטיביות לכך היא פרסום של כתבות תוכן. כתבות תוכן הן כתבות שמתפרסמות בערוצים שונים, מספקות לקוראים מידע ומושכות אותם להתעניין בעסק שלכם. על כתבות תוכן נרחיב במאמר הבא. 

 

מהן כתבות תוכן?

כתבות תוכן הן כתבות שמתפרסמות בערוצים שונים על מנת לקדם את העסק. בכתבות תוכן ניתן לספק לקוראים מידע על נושא מסוים ולגרום להם להתעניין בעסק. מדובר בכתבות קצרות יחסית שמספקות מידע על נושא ספציפי וכוללות מסרים שיווקיים באופן מעודן ולא תוקפני. בכתבות אלה ניתן לשווק את העסק, להניע תנועה לאתר, ליצור לידים, להעביר מידע רלוונטי על העסק ולמשוך לקוחות. 

פרסום כתבות תוכן

פרסום כתבות תוכן הוא דרך מצוינת לקדם את העסק. כיום, בעקבות פרסומים בלתי פוסקים שמציפים אותנו בכל מקום- רשתות חברתיות, גוגל, טלוויזיה, רדיו, עיתונים ועוד, הצרכנים מאסו בפרסומות ולכן למדו כיצד לסנן אותן ולהתעלם מהתוכן שמעבירות. פרסום כתבות בתשלום לעומת זאת, הוא לא פרסום שגרתי והוא מאפשר לכם לפנות לקהל היעד שלכם באופן מתוחכם, אמין ומעודן יותר. כך אתם יכולים ליחצן את העסק שלכם ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל. כך למעשה אתם יכולים לפנות לצרכנים וללקוחות שלכם בדרך עקיפה בלי לתקוף אותם עם פרסומות בלתי פוסקות. 

 

ערוצי הפרסום השונים

על מנת לפרסם כתבות תוכן ולקדם את העסק באפקטיביות יש לפניכם 2 ערוצי פרסום מרכזיים. 

ערוץ הפרסום הראשון הוא אצל רשתות פרטיות של מקדמי אתרים. עמידה בהספקה גבוה מצריכה הקמה של תשתיות פרטיות. את התשתית שהוקמה ניתן להעמיד גם לרשות אחרים בתמורה למחיר מסוים. תשתיות אלה מכילות אתרים שונים בהם ניתן לפרסם את הכתבות שלנו ולקבל חשיפה. 

ערוץ הפרסום השני הוא אתרים גדולים, מגזינים דיגיטליים ומקומונים. בערוץ פרסום זה אנחנו למעשה מפרסמים את הכתבות שלנו באתרים גדולים ומוכרים שמקבלים חשיפה מגולשים רבים. פרסום בערוץ זה יכול להניב תוצאות טובות במיוחד ואף ליצור לעסק יחסי ציבור שלקוחות רבים יתייחסו אליהם בצורה חיובית במיוחד. במידה שאתם בוחרים לפרסם את הכתבות שלכם בערוץ זה חשוב מאוד להתאים את התוכן שמתפרסם לאתר בו יתפרסם. בחרו באתר שמתאים לאופי העסק שלכם ושהכתבה שלכם מתאימה לאופי הכתבות המתפרסמות באתר. כך הכתבה תשתלב באתר זה באופן טבעי עם שאר התכנים הקיימים בו. 

 

החשיבות של הכותרת

כאשר אתם כותבים כתבות תוכן, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הכותרת הראשית. הכותרת הראשית היא הדבר הראשון שהגולשים נחשפים אליו. על מנת שהכתבה תקבל חשיפה ותמלא את המטרה שלה אתם צריכים שהכותרת הראשית תיגע בלב של הגולשים ותסקרן אותם. בסופו של דבר, אם הכותרת לא תסקרן את הגולשים הם ידלגו עליה ויעברו לכתבה הבאה. לכן, חשוב שהכותרת מצד אחד תעניק לגולשים מושג על התוכן שנכתב בכתבה ומצד שני תסקרן אותם ותניע אותם להיכנס לכתבה ולקרוא את הנכתב בה. 

תוכן איכותי, ענייני ומסקרן

אחד הדברים המרכזיים בכתיבת כתבות תוכן הוא התוכן של הכתבה. הכתבה צריכה לכלול תוכן איכותי, ענייני ומסקרן שימשוך את הגולשים לקריאה. מה זה אומר? על מנת ליצור תוכן איכותי, ענייני ומסקרן יש לשים לב למספר אלמנטים. קודם כל יש לשים לב שאתם מקפידים על המבנה של המאמר, כוללים סימני פיסוק במקומם המתאים, כותבים משפטים ברורים ולא ארוכים מידי, מקפידים על הניסוח ומקפידים על שגיאות כתיב. בנוסף, חשוב לשים לב שהכתבה שלכם מספקת מידע על הנושא הנכתב. לצד זה, חשוב לוודא שהכתבה תסקרן את הלקוח ולא רק תספק מידע באופן אינפורמטיבי. על מנת לסקרן את הלקוח ניתן לכלול סיפור על העסק, על אתגר שבעל העסק התמודד איתו. חשבו מחוץ לקופסא ונסו להבין מה היה מסקרן אתכם להמשך קריאה. 

 

ומה לגבי הסדר?

כאשר אתם כותבים כתבות תוכן אתם צריכים לכתוב אותן בסדר מסוים ולשמור על מבנה. מבנה הכתבה מצריך כותרת ראשית, פסקת פתיחה שתסביר על הנושא באופן כללי, כותרות משנה ופסקאות רלוונטיות. חשוב מאוד שכותרות המשנה יהיו מסקרנות ויובילו את הקורא להמשך הקריאה שלו. על ידי כותרות משנה אתם מסייעים לקורא לשמור על שטף הקריאה ומכווינים אותו בנוגע להמשך הכתבה. לדוגמא, בכותרות המשנה תוכלו לשאול שאלות מסוימות והפסקה שבאה אחרי הכותרת תעסוק בשאלה הזו ותענה עליה. כך אתם שומרים על קריאה רציפה עבור הקוראים וממשיכים לסקרן אותם גם לאורך הכתבה. 

 

קהל היעד הוא החשוב ביותר

כאשר אתם מקדמים את העסק אתם פונים לקהל היעד שלכם. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם והוא אחד הדברים החשובים ביותר בקידום העסק. כאשר אתם חושבים כיצד לקדם את העסק אתם צריכים לקחת בחשבון את קהל היעד, את תחומי העניין שלו ואת הדרכים בהן תוכלו לסקרן אותו. כך גם לגבי כתבות תוכן. כאשר אתם מפרסמים כתבות שמיועדות לקדם את העסק אתם צריכים לקחת בחשבון את קהל היעד, לכתוב כתבה שתסקרן אותו ותקדם את העסק באופן היעיל ביותר. לכן, לפני שאתם כותבים כתבה ומתחילים בקידום חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד של העסק באופן ברור וספציפי. את קהל היעד הגדירו לפי פרמטרים כמו גיל, מין, אזור מגורים, תחביבים, זיקה דתית ועוד. 

 

אל תשכחו מ-SEO

כאשר משווקים את העסק על ידי תוכן, חשוב מאוד לבצע גם SEO. SEO הואSearch Engine Optimization, כלומר קידום אורגני לאתר העסק שלכם. מה זה אומר? כאשר מקדמים את העסק יש להקים אתר לעסק ולהעלות אליו תכנים. גוגל מדרגת את תוצאות החיפוש שלה בהתאם לפרמטרים כמו המחיר ששולם עבור המודעה ואיכות המודעה. איכות המודעה נקבעת לפי פרמטרים כמו מילות מפתח, איכות התוכן, איכות האתר, איכות דף הנחיתה וכדומה. לכן, על מנת שהאתר שלכם יקבל דירוג גבוה בגוגל הוא צריך להיות איכותי ולכלול תכנים איכותיים. לשם כך יש להקים אתר שיספק חוויית משתמש טובה, שהגלישה בו תותאם לטלפון הנייד ושהיה תהיה מהירה ונוחה. בנוסף, חשוב שהתכנים שאתם מעלים לאתר יהיו איכותיים. כאשר יהיה לכם אתר איכותי עם תוכן איכותי גוגל תדרג אתכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש וכך האתר יקבל חשיפה גבוהה. בנוסף, תוכלו לקשר את האתר שלכם לכתבות שאתם מעלים לאתרים מובילים וכך להניע את הגולשים להיכנס לאתר. כך אתם מגדילים את התנועה של האתר ומעלים את הדירוג שלו בגוגל. בצורה כזו אתם יכולים להשפיע על ה-SEO של האתר באופן חיובי. 

כתבות תוכןבעבר, על מנת לפרסם עסקים, בעלי העסקים היו צריכים תקציבים גדולים ולעתים גם קשרים לאנשי מפתח. כיום, בזכות האינטרנט כל עסק יכול לשווק את עצמו ביעילות גם עם תקציבים נמוכים מאוד. למעשה, על ידי תוכן ניתן לשווק עסקים באינטרנט גם ללא תקציבים בכלל. כתבות תוכן הן כתבות שמתפרסמות באתר העסק, או באתרים אחרים בתמורה לתשלום מסוים. כיצד לכתוב כתבות תוכן ומדוע לפרסם אותן? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהן כתבות תוכן?

כתבות תוכן הן כתבות שמתפרסמות על העסק ומספקות מידע על נושא מסוים. לדוגמא, יכולה להתפרסם כתבת תוכן על מוצר חדש, על שירות שמציע העסק, על העסק עצמו, על בעל העסק וכדומה. מדובר בכתבות קצרות יחסית שכוללות מסרים שיווקיים בצורה מעודנת ומעבירה מידע בצורה לא רשמית. כתבות אלה נכתבות באופן מעניין וייחודי על מנת למשוך את הקוראים ולסקרן אותם. על ידי פרסום של כתבות תוכן, בעלי עסקים יכולים לשווק את העסק, לקדם את אתר העסק, ליצור לידים, להגדיל את מעגל הלקוחות, להגדיל את המכירות ועוד. כך אתם יכולים לייצר באז סביב העסק שלכם ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל. 

 

היכן לפרסם כתבות תוכן?

לאחר שהבנו כיצד לכתוב כתבות תוכן, נסביר היכן לפרסם אותן. למעשה קיימים שני ערוצים עיקריים אפשריים לפרסום כתבות תוכן- רשתות פרטיות של מקדמי אתרים או אתרים גדולים, מגזינים דיגיטליים ומקומונים. לכל ערוץ פרסום כזה יש יתרונות אחרים. 

ערוץ הפרסום הראשון הוא רשתות פרטיות של מקדמי אתרים. מקדמי אתרים צריכים לעמוד בהספק גבוה ולכן מקימים תשתיות פרטיות. את התשתיות הללו ניתן להעמיד גם לרשות אחרים בתמורה למחיר מסוים. התשתיות הפרטיות יכולות להכיל אתרים בודדים ואפילו אלפי אתרים שונים. את כתבות התוכן ניתן לפרסם בתשתיות הללו. 

ערוץ הפרסום השני הוא אתרים גדולים, מגזינים דיגיטליים או מקומונים שיש ברחבי הרשת. בערוץ פרסום זה ניתן לפרסם כתבות תוכן במגוון אתרים חזקים ברשת. אתרים אלה מקבלים חשיפה גדולה מגולשים רבים ולכן פרסום בהם יכול להניב תוצאות טובות במיוחד. במידה שאתם בוחרים בערוץ פרסום זה חשוב לבחור נכון את האתרים בהם יתבצע הפרסום. שימו לב שהנושא של האתר מתאים לנושא של העסק שלכם על מנת שהכתבה תשתלב בצורה טבעית ואותנטית. שימו לב שחוסר קשר בין השניים עלול להוביל לענישה מגוגל בגלל פרסום לא אותנטי.  

החשיבות בכתיבה על ידי כותב מקצועי

כפי שהבנו עד עתה, שיווק על ידי כתבות תוכן יכול להיות יעיל ולהניב תוצאות טובות, אך לשם כך הוא צריך להתבצע בצורה נכונה. לכן, ההמלצה היא להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים. בסופו של דבר המהות של השיווק באה לידי ביטוי בכתבות תוכן ולכן הן צריכות להיות מסקרנות ואיכותיות. כותבי תוכן מקצועיים חוקרים את הנושא, מתמקצעים בו, לומדים עליו וכותבים כתבה איכותית ומעניינת. בנוסף, הכותבים המקצועיים יודעים כיצד לשלב מסרים שיווקיים באופן מעודן לאורך הכתבה. 

אז מה היה לנו בכתבה:
Top links

top links הינו אתר מוביל לבניית קישורים חיצוניים שיטיסו את האתרים שלכם למעלה! צוות המומחים שלנו מגדיל ומפתח את מאגר הקישורים הגדול והאיכותי ביותר אשר כיום מונה מעל 900 אתרים אמיתיים, איכותיים ומקודמים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין