0
נגישות
תודה על התעניינותכם !

בזכות הלחיצה על הקישור, אנו נחל בעבודת כתיבה,
הגייה של שפה עברית והעלאת המאמר, כבר בשעות הקרובות !

אנא בדקו שוב בעוד מספר ימים - תודה.
X
ראשי

קידום אתרים אמתי

כבר שכחנו קידום אתרים אמתי ?
היום כולם עסוקים בקידום אתרים בגוגל ולא מתייחסים לקידום אמתי של האתר באינטרנט, למעשה לפרסום האמתי שלו והבאת לקוחות חדשים.

אז על מה אני מדבר בעצם?

נגיד שנשכח רגע לגמרי ממנוע החיפוש הטוב בעולם של גוגל ומראש אני אומר שברור שקידום בגוגל זה חובה וחשוב מכל, אבל יש גם פרסום ישיר. לדוגמה, נניח שיש לכם חנות בגדים מקוריים וייחודיים שאין בשום מקום אחר. אתם פונים לאתר אינטרנט של חנות או רשת בגדים באזור אחר למשל, כך שהתחרות בינכם קטנה ואז אתם עושים אתם שיתוף פעולה כדי שהם יוסיפו קישור לאתר שלכם. אז חוץ מזה שזה כן יעזור לקידום בגוגל, מה שחשוב זה שאנשים שנכנסים לאתר שלהם, ייכנסו גם לאתר שלכם.

ואולי כדאי בכלל לעשות ליד ?

כשאני כותב ליד, אני מתכוון שאם בגדים אתם מוכרים, אז תוכלו לדאוג לכך שקישור לאתר שלכם יופיע למשל בחנויות שמוכרות ציוד ספורט ואז אולי הבגדים שלכם מתאימים או למשל חנות של מוצרי תינוקות, אם יש לכם בגדים שמתאימים לאישה בהריון או לתינוקות. אפשר גם לפרסם באתר של צעצועים או מתנות שזה גם קשור אם יש לכם למשל בגדים לילדים, אז הורים שמחפשים בחנות צעצועים יכולים לפזול גם לבגדים שהם גם לילדים, אבל ליד מצעצועים. בוודאי שבאתר מתנות זה בהחלט יכול גם להיכנס ואפילו בקלות עם תמונות ממש להמחשה.

דילים מבצעים וקופונים !

יש הרבה אתרים שמציעים דילים ללקוחות המבקרים בהם, אם אתם מתכננים נכון את נושא המבצעים, אתם יכולים לפרסם את החנות והמוצרים שלכם באמצעות מבצעים בהחלט! אנשים אוהבים מבצעים וזה נכון לכל התחומים. פרסום, גם אם זה בעלות, של מבצעים באתרים הנכונים במקומות הנכונים יכולים להתגלות כיעילים ורווחיים. חשוב לדעת לתמחר ולהגיע לפרסום שיהיה לכם רווחי ולא בזבוז כסף, למשל לסגור עם בעלי האתר שבו אתם מפרסמים בהתחלה על חלוקת אחוזים מהרווחים ושאם זה יהיה רווחי אז תעברו למודל של פרסום לפי מחיר קבוע.

יש גם פרסום במודעות של גוגל – Adsense / Adwords
זה אומנם תמיד בתשלום ולא בשיתופי פעולה, אבל מדובר על שירות פרסום של גוגל, הפרסומות שלכם יופיעו גם בחיפושים בגוגל, חיפושים שאתם תקבעו אותם.

חשוב להיות ממוקד עם הביטויים של החיפושים

כך למשל אם אתם עוסקים במנעולנות באזור באר שבע, שם אתם גרים, אז כנראה שלשלם על ביטוי כמו "מנעולנות" במקום לבחור בביטוי ממוקד יותר כמו "מנעולנות בבאר שבע" או "מנעולנות בדרום" זה יהיה ממש גרוע, כי מה זה יעזור לכם אם מישהו מהצפון ילחץ על הקישור בגוגל ותשלמו על הלחיצה הזאת כסף, זאת במידה ואין לכם כוונה לנסוע לצפון כדי לפרוץ למישהו איזה דלת.

גוגל מאפשרים גם פרסום בתוך אתרי אינטרנט שמעוניינים בכך
גוגל מאפשרים לכל בעל אתר אינטרנט שרוצה והרבה עושים את זה, לקחת מהם קוד באופן די פשוט ולשתול אותו באתר האינטרנט שלהם, בעל האתר בוחר אצלו מיקום בדף ובאיזה דפים הוא מסכים ורוצה שיופיע הפרסום, גוגל מתחלקת ברווחים על כל לחיצה עם בעל האתר והם משלמים יפה מאוד, יש בעלי אתרי אינטרנט שמקדמים פרסומות באתרים שלהם ורוב הרווח שלהם מבוסס על פרסומות גוגל.

ואתם מרוויחים מזה, בכך שאתם מופיעים אצל המתחרים שלכם בהרבה מהמקרים.

תחרות לא הוגנת
התחרות לבעלי אתר שרוצה לקדמו בגוגל עם חברות קידום האתרים
קידום אתרים - תולעים באינטרנט
תולעים באינטרנט
איך נאסף תוכן בWeb ואיך גוגל עושים זאת
קידום אמיתי
ללא התחשבות במנועי החיפוש, רוצים להביא לקוחות לאתר
תוכן לא איכותי
תעשייה שלמה בעולם האינטרנט מושתתת על כתיבת תוכן בתשלום.
קידום אתרים - לקוחה
אתרי לקוח
מהם אתרי לקוח ולמה הם טובים יותר ?
כלי לזיהוי דומיינים פנויים
איך ניתן לבדוק אם דומיינים פנויים כדי שנוכל לרכוש אותם ?
קידום אתרים - ראש טכנולוגי
תחום האתר בעבר
האתר אינטרנט בעבר? חשוב לקידום היום!
לשלם עבור קישורים
גוגל אוסרים על שימוש בזה לקידום בגוגל, אבל יש חריגים!
קידום אתרים - קופסא ריקה
לא מספיק תוכן
יש עסקים המשוכנעים ששורות בודדות יספיקו
דומיינים - שמות מתחם
מזה דומיין ןבעברית שם מתחם, איפה קונים, איך מגדירים, עלות ?
קישורים - לינקים
איך יוצרים ומכניסים קישורים, מזה קישור ואיך הוא בנוי ?
מהירות טעינת אתר אינטרנט
הערכת מהירות אתר אינטרנט, איך משפרים, מה החשיבות?
קידום אתרים - שרת אינטרנט
שרת אינטרנט
הסברים לגבי הייצור הזה - שרת אחסון.
סרטוני פלאש
מתי ובאיזה מקרים כן, ואיך אסור להשתמש באספקט של קידום!
גאווה סקריפט
מזה גאווה סקריפט, למה משמש, האם קשור לשיווק אתרים ?
לקדם אתרים עם תמונות
מי שמזלזל בתמונות או בקידום עם תמונות - מפסיד ובענק !
ביטוי שרוצים לקדם
אתר אינטרנט יכול להתמקד בקידום של ביטוי אחד או יותר.