0
נגישות
תודה על התעניינותכם !

בזכות הלחיצה על הקישור, אנו נחל בעבודת כתיבה,
הגייה של שפה עברית והעלאת המאמר, כבר בשעות הקרובות !

אנא בדקו שוב בעוד מספר ימים - תודה.
X

קידום אתרים אורגני בגוגל !

מה צריך לעשות כדי לקדם אתר אינטרנט בגוגל ?
1. צריכים שרת אינטרנט מהיר עם גיבוי
למה?
כי אחד הפרמטרים החשובים לקידום בגוגל והערכת איכות של אתר היא מהירות הטעינה של אתר האינטרנט, ברור שיש עדיפות לאתר שעולה בפחות משנייה, לעומת אתר שלוקח לו לעלות כמה שניות. אם גולש נכנס לאתר שלוקח לו כמה שניות לעלות, הוא פשוט עובר לאתר מתחרה.


2. צריך בניית אתר שתואמת קידום אתרים
מה הכוונה?
חברות בניית אתרים צריכות לבנות את האתר באופן כזה שמנוע חיפוש שנכנס אליו יראה בקלות את התוכן של האתר ובקלות יוכל לעבור בין העמודים ולגלות את הביטויים שאתם רוצים לקדם. יש חברות שבונות אתרים באופן לא נכון, למשל טקסט בתוך תמונות שגוגל לא רואה, כל מיני סרטוני פלאש שבתוכם לא ניתן לראות את התוכן, סוגי פיתוח שונים כמו אנגולר שמחולל את הטקסט באמצעות גאווה סקריפט ולמרות שיש לגוגל פתרונות זה בוודאי מקשה על סריקה של האתר וחבל.

מהירות טעינת דף בקידום אתרים אורגני

בחברות בניית אתרים שמודעים לנושא קידום האתרים גם עומדים בסטנדרטים מחמירים של מהירות טעינת דף, כך שטעינת דף תהיה מהירה מאוד. המהירות חשובה.

3. עיצוב האתר ותמונות
באופן אולי מפתיע, עיצוב גראפי של האתר ונראות הם חלק אינטגרלי מקידום אתרים, למה? - כי הזמן שבן אדם נשאר באתר שלכם לאחר כניסתו הוא מדד חשוב מאוד בקידום אתרים.
- הרושם הראשוני של מישהו שנכנס לאתר הוא גורם מכריע, אם ישהה בו זמן נוסף או יעזוב.
- האתר צריך להכיל תמונות מועילות ומידע, עדיף שלא יהיו סתם תמונות ענקיות שלא נותנות כלום, אבל אם יש תמונות שיכולות לענות למשפט "תמונה שווה אלף מילים" אז זה שווה לשים אותה. בכללי, כדאי לשים תמונות ואפשר גם לקדם אתרים עם תמונות.

כדאי ואף רצוי לשים גם וידאו

4. תוכן מעניין ומקיף
האתר צריך להכיל תוכן שכתוב בצורה מעניינת ורלוונטית, לא הכוונה למרוח את הבן אדם בדיבורים, אבל צריך לתת לו את המידע שהוא צריך בדרך הנעימה והחווייתית ביותר כקורא.
מזה מקיף?
עדיף שהגולש לאתר שלכם, ימצא בנוסף למה שהוא חיפש, גם תכנים קשורים, מה שנקרא "ליד" הנושא, זה יעודד אותו להמשיך לקרוא באתר שלכם והרבה פעמים הוא יגלה שיש פתרונות נוספים דומים למה שהוא ביקש או מידע נוסף שהוא אפילו מעניין אותו יותר.


5. ביטויים שרוצים לקדם
אומנם כתבתי את זה רק כסעיף חמישי, אבל בכוונה, למרות שזה אולי הפרמטר הכי חשוב בקידום אתרים, שהיה צריך להיות ראשון בעמוד הזה! החלטתי לשים אותו דווקא במקום החמישי ולמה ? פשוט כי אני יכול. בסופו של דבר אני ואתם מתחרים, אז מי שנכנס לעמוד הזה והתעצל לקרוא עד לכאן הפסיד, למרות שאני גלוי ונותן באמת כל מה שאני יודע והתחרות ביננו תהיה מי יעבוד יותר קשה בסופו של דבר, עדיין אני לא רוצה להקל עליכם יותר מדיי (-;
ולענייננו, כל ביטוי שרוצים לקדם, חייב להופיע בעמוד שרוצים לקדם אותו, נקודה. עדיף גם שיופיע במספר ווריאציות שונות ומספר חזרות. כמובן במידה, אם גוגל ייכנס ויראה ש-40% מהתוכן זה הביטוי הזה, זה פשוט יעשה לכם נזק. כל דבר שלא נראה טבעי, הוא לא טוב. נורמאלי לדעתי שהביטוי יופיע מספר פעמים, זה תלוי גם בכמות הטקסט.

לדעתי אפשר בכל 150-200 מילים שיופיע הביטוי פעם אחת

6. קישורים פנימיים וחיצוניים
האתר צריך להכיל קישורים פנימיים, בדיוק כמו שעשיתי בשורה זאת בהתחלה, לתכנים נוספים, פוסטים ומאמרים בתוך האתר עם תכנים הקשורים לנושא, זה הכרחי בקידום אתרים כבר שנים.
האתר צריך לקבל קישורים מאתרים חיצוניים כדי להביע אמון באתר. נו, זה בערך כמו שימליצו לכם על אינסטלטור טוב והרבה אנשים שונים ללא קשר ביניהם ימליצו עליו, סימן שהוא באמת כנראה טוב. אם יש אינסטלטור שאין לכם המלצות עליו, אז זה ממש הימור, ברור שעדיפות תינתן לזה עם ההמלצות. ככה גם עם אתרי אינטרנט, אם אתר אינטרנט מוכר ומומלץ בעצמו בתחום של האתר שלכם, כך שהוא מבין בתחום, ייתן לכם קישור, זה בהחלט יעזור לאתר שלכם להתקדם במנוע החיפוש של גוגל.

פעם קישורים חיצוניים היו המדד העיקרי!

פעם זה היה המדד העיקרי כשהייתי רוצה לקדם אתר אינטרנט קידום אורגני בגוגל, לפני יותר מעשר שנים קידמתי אתרים רק על ידי קישורים חיצוניים והם היו עולים למקום ראשון בגוגל בקלות, ללא קשר לאיכות התוכן. היום זה מדד שעדיין מאוד חשוב, אבל ניתנת הרבה מאוד חשיבות בתחום קידום האתרים בעיקר לאיכות התוכן ולכן בחרתי לשים נושא זה רק כסעיף אחרון, למרות שבלעדיו יהיה קשה להתקדם.

תחרות לא הוגנת
התחרות לבעלי אתר שרוצה לקדמו בגוגל עם חברות קידום האתרים
קידום אתרים - תולעים באינטרנט
תולעים באינטרנט
איך נאסף תוכן בWeb ואיך גוגל עושים זאת
קידום אמיתי
ללא התחשבות במנועי החיפוש, רוצים להביא לקוחות לאתר
תוכן לא איכותי
תעשייה שלמה בעולם האינטרנט מושתתת על כתיבת תוכן בתשלום.
קידום אתרים - לקוחה
אתרי לקוח
מהם אתרי לקוח ולמה הם טובים יותר ?
כלי לזיהוי דומיינים פנויים
איך ניתן לבדוק אם דומיינים פנויים כדי שנוכל לרכוש אותם ?
קידום אתרים - ראש טכנולוגי
תחום האתר בעבר
האתר אינטרנט בעבר? חשוב לקידום היום!
לשלם עבור קישורים
גוגל אוסרים על שימוש בזה לקידום בגוגל, אבל יש חריגים!
קידום אתרים - קופסא ריקה
לא מספיק תוכן
יש עסקים המשוכנעים ששורות בודדות יספיקו
דומיינים - שמות מתחם
מזה דומיין ןבעברית שם מתחם, איפה קונים, איך מגדירים, עלות ?
קישורים - לינקים
איך יוצרים ומכניסים קישורים, מזה קישור ואיך הוא בנוי ?
מהירות טעינת אתר אינטרנט
הערכת מהירות אתר אינטרנט, איך משפרים, מה החשיבות?
קידום אתרים - שרת אינטרנט
שרת אינטרנט
הסברים לגבי הייצור הזה - שרת אחסון.
סרטוני פלאש
מתי ובאיזה מקרים כן, ואיך אסור להשתמש באספקט של קידום!
גאווה סקריפט
מזה גאווה סקריפט, למה משמש, האם קשור לשיווק אתרים ?
לקדם אתרים עם תמונות
מי שמזלזל בתמונות או בקידום עם תמונות - מפסיד ובענק !
ביטוי שרוצים לקדם
אתר אינטרנט יכול להתמקד בקידום של ביטוי אחד או יותר.