0
נגישות
תודה על התעניינותכם !

בזכות הלחיצה על הקישור, אנו נחל בעבודת כתיבה,
הגייה של שפה עברית והעלאת המאמר, כבר בשעות הקרובות !

אנא בדקו שוב בעוד מספר ימים - תודה.
X
ראשי

קידום אתרים וקמצנות בתכנים

מאוד מפריע כשלא רושמים מידע חיוני וחוסכים במילים !
לפעמים כאורח באתר, אני נכנס למשל לעמוד של בעל מקצוע מסוים, למשל אינסטלטור וכול מה שכתוב לי בדף "עושה עבודות אינסטלציה". אז אם אני צריך שירות בסיסי כמו פתיחת סתימה באמבטיה אז אני מניח שהוא יידע לעשות את זה, אבל למה לא לפרט ? מה כואב ומה כל כך קשה פעם אחת לשבת ולכתוב על כל השירותים שהוא נותן ומבצע, אני מניח שיש עבודות שהוא עושה ויש עבודות שהוא לא עושה, למשל יש אינסטלטורים שגם מתקנים רשתות לחלונות או מתקינים גדרות, זה תחום מאוד פתוח ופשוט חבל שלא כותבים פירוט.

מה שהכי מבאס זה שחוסר בתוכן גם פוגע בקידום של הדף בגוגל !

ניקח את אותו אינסטלטור שלא טרח לכתוב על דברים שהוא עושה, אז אם למשל הוא יודע לתקן צנרת, אבל לא כתב עבודות צנרת, אז אם אני אחפש למשל "תיקון צנרת במודיעין" אז למרות שיש אתר אינטרנט שלו שהוא בוודאי משלם עליו הרבה כסף, למרות שהוא כן עושה עבודות של תיקון צנרת והוא דווקא גר במודיעין, אני לא אמצא אותו כי הוא לא השקיע אפילו כמה דקות כדי לפרט ולכתוב מה הוא יודע לעשות ואיזה עבודות הוא עושה ואיפה. גם אני נפגע מזה, כי המבחר שלי לפעמים לא הגיוני, אני יכול לעשות חיפוש כזה ולקבל רק 2-3 תוצאות לעיר שלמה שיש בה עשרות בעלי מקצוע שמפרסמים באינטרנט ונותנים שירות כזה וגם הוא נפגע מזה, כי הוא מפסיד לקוחות.

למה גוגל מתייחסת באופן כללי לנושא של "לא מספיק תוכן" ?

מסיבה פשוטה, אם יש עמוד שמכיל יותר תוכן בנושא מסוים ואני לא מדבר על מריחות של טקסט חסר משמעות, אלא תוכן ומידע מועיל בתחום שאתם מחפשים ורוצים לברר עליו ולקרוא עליו, אז ברור שגוגל ייתנו עדיפות לתוצאה שמכילה יותר תוכן בתחום מאשר לתוצאה בעלת פחות תוכן, זה כמובן תלוי בפרמטרים נוספים רבים, אבל אם יש שוויון נגיד בכל הפרמטרים וגם ברמת איכות התוכן הפרמטר שווה ונשאר עדיין לקבוע איזו תוצאה תופיע מעל מי, אז התוצאה שתכיל יותר מידע מקיף, עדכני ועשיר תופיע ראשונה.

השקעת כספים ללא תוצאות בפועל

לא פעם קרה לי בעבר כבונה אתרים בחברות שעבדתי בהן, שמגיע לקוח, משלם סכומי כסף יפים בלשון המעטה כדי שיפתחו לו אתר מפלצתי, עושים לו עיצוב גרפי מרשים, בונים ומקימים לו מערכת ניהול תוכן דינאמית ייעודית, תמונות, יכולות יצירת קשר, רשתות חברתיות, עדכונים באימיילים והודעות טקסט אוטומטיות, כניסה למשתמשים רשומים וכדומה. אבל כשמגיע השלב שבו הלקוח צריך לכתוב ולספק תוכן באתר, הוא מתעצל, מורח את הזמן ולבסוף נתקע עם אתר שאין בו הרבה תוכן.

למרות העיצוב המרשים, בגלל שהאתר "רזה" מבחינת תוכן, אז יש קושי רב לקדם אותו בגוגל ואז הוא נאלץ לשלם לחברת קידום אתרים, החברה הזאת בכל מקרה תכריח אותו לשיחות ותחלץ ממנו מידע כדי לכתוב עבורו קודם כל את כל התוכן בתוך האתר, כך שהאתר יהיה מלא, עשיר, איכותי ומרשים גם מבחינת התוכן ולא רק בנראות שלו. זה עולה המון כסף והוא יכול היה בקלות לעשות את זה בעצמו, לפחות ברמה בינונית.

תשקיעו בתוכן

לסיכום, תשקיעו בתוכן, זה פשוט ממש בזבוז לשלם כסף לפרסום ולא לפרט ככל האפשר כדי שימצאו אתכם בגוגל בביטויים רבים ככול האפשר, גוגל לא תוכל "לנחש" בהרבה מקרים איזה שירותים ועבודות אתם עושים למרות המקצוע שלכם ובאיזה ביטויים להציף אתכם בתוצאות ובאיזה לא ורבים הסיכויים שלא תופיעו בתוצאות רבות שאתם כן צריכים להופיע בהם וחבל.

תחרות לא הוגנת
התחרות לבעלי אתר שרוצה לקדמו בגוגל עם חברות קידום האתרים
קידום אתרים - תולעים באינטרנט
תולעים באינטרנט
איך נאסף תוכן בWeb ואיך גוגל עושים זאת
קידום אמיתי
ללא התחשבות במנועי החיפוש, רוצים להביא לקוחות לאתר
תוכן לא איכותי
תעשייה שלמה בעולם האינטרנט מושתתת על כתיבת תוכן בתשלום.
קידום אתרים - לקוחה
אתרי לקוח
מהם אתרי לקוח ולמה הם טובים יותר ?
כלי לזיהוי דומיינים פנויים
איך ניתן לבדוק אם דומיינים פנויים כדי שנוכל לרכוש אותם ?
קידום אתרים - ראש טכנולוגי
תחום האתר בעבר
האתר אינטרנט בעבר? חשוב לקידום היום!
לשלם עבור קישורים
גוגל אוסרים על שימוש בזה לקידום בגוגל, אבל יש חריגים!
קידום אתרים - קופסא ריקה
לא מספיק תוכן
יש עסקים המשוכנעים ששורות בודדות יספיקו
דומיינים - שמות מתחם
מזה דומיין ןבעברית שם מתחם, איפה קונים, איך מגדירים, עלות ?
קישורים - לינקים
איך יוצרים ומכניסים קישורים, מזה קישור ואיך הוא בנוי ?
מהירות טעינת אתר אינטרנט
הערכת מהירות אתר אינטרנט, איך משפרים, מה החשיבות?
קידום אתרים - שרת אינטרנט
שרת אינטרנט
הסברים לגבי הייצור הזה - שרת אחסון.
סרטוני פלאש
מתי ובאיזה מקרים כן, ואיך אסור להשתמש באספקט של קידום!
גאווה סקריפט
מזה גאווה סקריפט, למה משמש, האם קשור לשיווק אתרים ?
לקדם אתרים עם תמונות
מי שמזלזל בתמונות או בקידום עם תמונות - מפסיד ובענק !
ביטוי שרוצים לקדם
אתר אינטרנט יכול להתמקד בקידום של ביטוי אחד או יותר.