פרסום כתבות לקידום בגוגל – ניהול מוניטין ברשת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

או חייגו: 053-3527580

פרסום כתבותפרסום כתבות הוא אחד מהנושאים היותר מורכבים בעינינו, למרות שעבור אחרים מדובר על נושא די פשוט. למה הוא מורכב לדעתנו? מכיוון שהיום אתרים מוצפים בקישורים ולאו דווקא קישורים איכותיים. אם אתם מעוניינים לפרסם כתבות באתרים חיצוניים וגם באתר שלכם יש הרבה דגשים שחשוב לקחת בחשבון, מאיכות התוכן ועד לאיכות האתר בו אתם מפרסמים. ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי לפרסום כתבות בצורה חכמה.

 

מה זה פרסום כתבות?

פרסום כתבות הוא תהליך הקשור בקידום בצורה ישירה או עקיפה. לפרסום כתבות יש שני נושאים עיקריים: קידום האתר בדירוג בגוגל (SEO) ויחצנות. פרסום כתבות יח"צ דורש מאיתנו לערוך מחקר מקיף בתחום מסוים ולכתוב תוכן שבאמת יעשיר את הגולשים ולא רק להטמין מילות מפתח. אפשר לראות לא מעט אתרים שפועלים בצורה בה מילות המפתח מוצפות בצורה לא טבעית, ואם עין אנוש יכולה לזהות את זה תהיו בטוחים שהאלגוריתם של גוגל מזהה את זה.

אף אחד לא באמת מודע לדרך בה האלגוריתם של גוגל עובד, אבל אם נסתכל במעט באתרים המובילים נוכל לראות את הפער שיש בין אתרים בינוניים ובין אתרים מובילים מבחינת ערך מוסף לקורא, איכות התוכן, אורך המאמרים ועוד. מי שאחראי על כתיבת תוכן הם כותבי תוכן מנוסים, ישנם סוגי תוכן שונים. יש מאמרים שנועדו להעשיר את הידע של הקוראים ויש מאמרי קידום (מאמרי SEO). אנחנו מאמינים שבשני המקרים התוכן צריך להיות ברמה שווה או לפחות ללא פער משמעותי.

במה פרסום כתבות תורם לנו?

  1. יחצנות – אתם רוצים לשווק את עצמכם? לשווק את המוצר שלכם? המאמרים האלה נועדו כדי לתרום לחשיפה שלכם. אבל איך בעצם מאמר יכול לתרום לחשיפה שלכם? על ידי פרסום באתרים חיצוניים. כאן אנחנו משלבים בין כתיבת תוכן ובין קניית קישורים – שני שירותי קידום. היחצנות יכולה להיות באופן מוחצן או באופן יותר אורגני וטבעי. בדרך כלל במאמרים אלו יופיע שם נותן השירות או שם המוצר, לעיתים גם יכול להופיע קישור המוביל לאתר.
  2. קידום אתרים – תוכן הוא המלך, זאת הנקודה שאתם צריכים לזכור לאורך כל הקריאה והיישום. קידום אתרים יכול להיות על ידי פרסום כתבות באתר שלכם או באתרים חיצוניים. בשני המקרים נרצה להשתמש במילות מפתח רלוונטיות ורצוי שהן יהיו כמה שיותר ספציפיות. לדוגמא, אם האתר שלכם עוסק במתכונים, מילת המפתח "מתכונים" פחות איכותית ורלוונטית, מומלץ להיעזר במילות מפתח יותר ממוקדות כמו "מתכון למרק תירס ביתי". מעבר לכך, יש את עניין הקישורים גם כאן. אתם יכולים לפרסם כתבות שלכם באתרים אחרים – קישורים חיצוניים/קישורים נכנסים.

 

מהו פרופיל קישורים? 

פרופיל קישורים היא תוכנית עבודה בה אנחנו מפרסמים את האתר/שירות שלנו באתרים שונים הרלוונטיים לנישה שלו, בדגש גדול על רלוונטיות. ככל שקצב גידול בכמות הקישורים קיים כך הדירוג שלנו בגוגל משתפר. יש מספר פרמטרים לבניית פרופיל קישורים: קצב גידול, גיוון, קישורי פוטר, קישורים פנימיים, מיתוג ותוכן רלוונטי.

בשביל לבנות פרופיל קישורים איכותי ובעצם פרסום כתבות באתרים חיצוניים או באתר שלכם, עליכם לקחת בחשבון את כל הקריטריונים שציינו. הדבר הראשון הוא קצב גידול, המטרה שלכם היא לפרוס את הכתבות שלכם בכמה שיותר אתרים. מכאן אנחנו עוברים לרלוונטיות, פרסום כתבות באתרים שונים ללא מיון אינו רלוונטי – אתם צריכים לבחור באתרים רלוונטיים שעוסקים בנישה שלכם. מעבר לכך, ישנם קישורים פנימיים משמע פרסום כתבות באתר שלכם. פרסום כתבות באתר שלכם יכול להיות בליווי של קישור פנימי או פרסום כתבות רק עם מילות מפתח – קידום אורגני.

אחד הטיפים החשובים ביותר לפני שאתם מפרסמים כתבות הוא לשמור על שפה. מה זה אומר בדיוק? כאן אנחנו מגיעים לעניין המיתוג. שפה היא מיתוג, ברגע שידעו את הדרך בה אתם כותבים ואת הדרך בה אתם מעבירים את המסרים שלכם ככה תדעו שהצלחתם למתג את עצמכם. נסו למצוא את הייחודיות שלכם על פני המתחרים ונסו לשמור על שפה ברורה ונעימה מול הגולשים.

 

מה המחיר של פרסום כתבות?

המחיר של פרסום כתבות משתנה בהתאם לכמה דברים, האחד הוא היכן אתם מפרסמים את הכתבה והשני הוא כותב התוכן. המחירים של כתיבת תוכן אינם חד משמעיים, יש כותבי תוכן שיוכלו  לספק לכם מאמר לפי מילה ויש כותבי תוכן שיבקשו מחיר לפרויקט מלא. ברוב המקרים אנחנו מוצאים כותבי תוכן שעובדים לפי מילה, המחירים מתחילים מכ-0.10 אגורות למילה לתוכן פשוט ועד שקל למילה לתוכן איכותי. אם אתם נעזרים בשירותים של מקדם אתרים כנראה שהוא מכיר כותב תוכן שיוכל לסייע לכם, אבל חשוב לבחון את כותב התוכן לפני שאתם לוקחים שירות. בקשו לראות מספר מאמרים לדוגמא, רצוי בתחום בו אתם עוסקים.

מעבר לכתיבת התוכן, המחיר של פרסום כתבות תלוי גם באתר בו אתם מפרסמים את הכתבה. יש לכם שתי בחירות, האחת היא לקנות קישורים והשניה היא ליצור שיתופי פעולה. יצירת שיתופי פעולה לא פשוטה לכל אחד, אלא אם כן יש לכם מוניטין רחב ואז יסמכו ליצור איתכם שיתופי פעולה. מעבר לכך, קניית קישורים נעה בטווח רחב, המחיר לקישור יכול להתחיל מכ-100 ש"ח ולהגיע לעשרות אלפי שקלים. המחירים משתנים בהתאם לדירוג האתר בגוגל, בהתאם לדירוג העמוד, דירוג דומיין והרלוונטיות של האתר.

בחירת מקדם אתרים

מכיוון שלרוב בעל האתר לא יעבוד מול האתרים לבדו, רצוי לבחור במקדם אתרים שיכול לקשר ביניכם ובין אתרים שונים. היתרון הוא שמקדם אתרים עובד עם מספר אתרים אחרים ולכן, המחיר אותו הוא יכול לקבל עבור קניית קישורים יהיה נמוך משמעותית ממה שיציעו לכם. כמו כן, המחיר של הקישורים נקבע בהתאם לכמות הקישורים אותם אתם רוכשים, ככל שתקנו יותר קישורים כך המחיר לקישור יפחת.

בחרו מקדם אתרים שיש לו מוניטין חיובי, שהוא מקושר לאתרים אחרים. תוכלו לראות מקדמי אתרים שיחשפו בפניכם רשימת אתרים מולם הם עובדים, הרשימה כוללת דירוגים. בעל מקצוע איכותי יבנה אתכם פרופיל קישורים, יידע להכווין אתכם לבחירת כותב תוכן איכותי וידאג להעלות את הדירוג שלכם בגוגל. אבל זכרו, לעלות בדירוג של גוגל לוקח זמן, לא מדובר על תהליך של יום וגם לא חודש.

כבעל אתר, אתה כל הזמן מחפש דרכים יעילות לקדם את האתר שלך ולהניב אליו יותר תנועה. אסטרטגיה יעילה ביותר שאסור להתעלם ממנה היא כתיבת מאמר. על ידי יצירת תוכן איכותי ופרסום בפלטפורמות שונות, תוכלו להגביר מאוד את הצלחת האתר שלכם. במאמר זה, נחקור את חמשת היתרונות העיקריים של כתיבת מאמרים לקידום האתר שלך.

1. נראות מוגברת

כשאתה כותב ומפרסם מאמרים בפלטפורמות שונות, אתה מרחיב את טווח ההגעה שלך באופן מיידי ומגדיל את הנראות של האתר שלך. על ידי מיקוד לאתרים פופולריים, בלוגים ופרסומים מקוונים בנישה שלך, אתה יכול להתחבר לקהל הקיים שלהם ולמשוך מבקרים חדשים לאתר שלך. חשיפה זו יכולה להוביל ליותר תנועה אורגנית וללקוחות פוטנציאליים.

2. רשות מקימה

כתיבת מאמרים מאפשרת לך להציג את המומחיות שלך ולבסס את עצמך כאוטוריטה בתחומך. על ידי אספקת תוכן בעל ערך ותובנות, אתה יכול למצב את עצמך כמקור מידע מהימן. זה עוזר לבנות אמינות ואמון בקרב קהל היעד שלך, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יבקרו באתר שלך ויחפשו את המוצרים או השירותים שלך.

3. קישורים נכנסים איכותיים

כאשר אתה מפרסם מאמרים בפלטפורמות חיצוניות, יש לך הזדמנות לכלול קישורים נכנסים לאתר שלך. קישורים נכנסים אלה פועלים כהצבעת אמון ממקורות מוכרים, ומאותתים למנועי החיפוש שהאתר שלך אמין ורלוונטי. זה יכול לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש ולהוביל יותר תנועה אורגנית לאתר שלך.

4. מעורבות מוגברת במדיה החברתית

ניתן לשתף מאמרים בקלות בפלטפורמות המדיה החברתית, מה שמאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר וליצור מעורבות רבה יותר. כאשר מאמרים שלך משתפים, אוהבים ומגיבים עליהם, זה יוצר אפקט סלסול, מושך יותר תשומת לב ומחזיר תנועה לאתר שלך. מעורבות מוגברת זו באמצעות ניהול מוניטין מדיה החברתית יכולה להוביל ליותר עוקבים, חשיפה למותג ולקוחות פוטנציאליים.

5. ערך לטווח ארוך

בניגוד לאסטרטגיות קידום מכירות אחרות שעשויות להיות להן השפעות קצרות מועד, למאמרים יש ערך לטווח ארוך. לאחר שפורסמו, מאמרים יכולים להמשיך להוביל תנועה לאתר שלך במשך חודשים או אפילו שנים קדימה. כל עוד התוכן יישאר רלוונטי ובעל ערך, הוא ימשיך למשוך מבקרים ולייצר לידים, ויעניק לך החזר מתמשך על השקעת הזמן והמאמץ.

לסיכום, כתיבת מאמרים היא כלי רב עוצמה לקידום האתר שלך ולהגברת הצלחתו. על ידי הגדלת הנראות של האתר שלך, הקמת סמכות, השגת קישורים נכנסים איכותיים, הגדלת המעורבות במדיה החברתית ונהנה מערך ארוך טווח, אתה יכול להניע יותר תנועה ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. התחל לשלב כתיבת מאמרים באסטרטגיית הקידום שלך עוד היום וראה את האתר שלך משגשג.

Picture of יניב גרוצסקי
יניב גרוצסקי

מומחה לניהול מוניטין בגוגל, תדמית עסקית וקידום אתרים. מציג עסקים באור חיובי כבר 15 שנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
התקשרו לשיחת ייעוץ
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!